جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آغاز رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 448874
رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس میثاق با ولایت» در ستاد استانی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس میثاق با ولایت» در محل ستاد استان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان دقایقی پیش با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.

در این رزمایش بزرگ بیش از ۸۷ گردان بیت‌المقدس واکنش سریع، ۵ گردان کوثر، ۶ گردان امام حسین (ع) و ۴ گردان امام علی (ع)حضور دارند.

حفظ انسجام گردان‌های بسیج‌، انجام عملیات تاکتیک‌های آموزشی، ارتقای آمادگی‌های دفاعی، امنیتی و معنوی، افزایش آمادگی جسمانی، تحکیم کنترل و فرماندهی و در نهایت اعلام آمادگی بسیجیان به مسئولان کشوری و به ویژه رهبر معظم انقلاب از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

در این رزمایش عملیات دفاع از کوی و برزن به صورت واقعی و شبیه‌سازی شده همچنین تاکتیک‌های عملیاتی کمین و ضد کمین، پدافند دور تا دور، کنترل معابر و دفاع از مراکز حساس و مهم و مقابله با ناآرامی‌ها توسط بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس انجام می‌شود.

رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس میثاق با ولایت» با شعار تحکیم بیعت با رهبری و تجدید میثاق با شهدا و با هدف ارتقای آمادگی رزمی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری ۱۶ و ۱۷ مهر ماه در مرکز استان اصفهان و همزمان در همه شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *