جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نتایج انتخابات شوراها در استان اصفهان

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 293173
اسامی منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در استان اصفهان اعلام شد.
به گزارش جهان، نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در برخی شهرهای استان اصفهان مشخص شدند.

شاهین‌شهر

مصطفی هادی‌زاده، فرماندار شاهین شهر افزود: علیرضا جهانگیری با ۸هزار و ۹۳۲ رای، پرویز عظیمی با ۸ هزار و ۹۱۷ رای، علی صالحی با ۸ هزار و ۳۵۹ رای، نرگس سادات موسوی با ۸ هزار و ۱۷۷ رای، حسین ابراهیمی ناقانی با ۸ هزار و ۱۵۹ رای، حیدرعلی عارفیان با ۸ هزار و ۱۴۴ رای، حمیدرضا مقدسی با ۸ هزار و ۷۴ رای، اسماعیل فرهادی با ۸ هزار و ۹ رای، علی ضامن مسعودی با ۷ هزار و ۳۶۴ رای، روح الله بیدرام با ۷ هزار و ۷۶ رای و پیمان شکرزاده با ۶ هزار و ۶۹۱ رای منتخبان مردم در شورای شهر شده‌اند.

وی با اشاره به اعضای انتخاب شده علی البدل برای شورای شهر تصریح کرد: علی فتحی با ۶ هزار و ۶۰۵ رای، جواد کمان‌کشی با ۶ هزار و ۵۶۵ رای، نجف قلی فرامرزی بابادی با ۶ هزار و ۱۳۵ رای، خانم آرزو رستمی با ۵ هزار و ۹۷۱ رای و روح الله شاه‌رجبیان گرگابی با ۵ هزار و ۲۲ رای به عنوان عضو علی البدل مشخص شدند.

فرماندار شاهین شهر اضافه کرد: بیش از ۶۰ درصد مردم شاهین شهر در انتخابات حضور داشتند.


کاشان

پس از شمارش آرا در شعب مختلف اخذ رأی، از بین رأی مأخوذه آمار کلی نامزدهای انتخابات شورای شهر کاشان که از سوی رئیس ستاد انتخابات کاشان اعلام شده به شرح زیر است:

۱-سید مهدی ناظم رضوی........۳۹۰۱۸ رأی

۲-سید علی ثابت......۲۴۵۳۲ رأی

۳-علی هاشمی طاهری.....۲۲۰۰۳ رأی

۴-مصطفی کردمیل......۱۹۹۶۶ رأی

۵-مجید شمس...... ۱۵۶۸۰رأی

۶-سیدرضا هاشمی......۱۵۳۵۰ رأی

۷-علی رسول‌زاده...... ۱۴۵۹۲رأی

۸-مهدی مدنی...... ۱۳۳۹۶ رأی

۹-حسن الماسی...... ۱۲۶۲۶ رأی

۱۰-علیرضا عرب‌بیگی...... ۱۱۹۹۸ رأی

۱۱-جواد حاجی قدیری...... ۱۱۹۴۹ رأی

۱۲-علیرضا پورعسگری...... ۱۱۸۲۲ رأی

۱۳-حسین حیدریان...... ۱۱۵۴۰ رأی

امیرحسین پارسا، علی‌اصغر شقایقی، لیلا وطن‌خواه، مفرح، مهدی ناصح، علیرضا صباغیان نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.


مبارکه

مهدی سلیمانی، فرماندار مبارکه با اشاره به انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: بابک ایرانپور با ۹ هزار و ۶۱ رای، فرشته صالحی با ۷ هزار و ۴۵۱ رای، سعید رئیسی با ۵ هزار و ۷۸۱ رای، حسین پیراکه با ۵ هزار و ۵۱۲ رای، سید رسول موسوی با ۴ هزار و۷۳۷ رای، مرتضی موسوی نسب با ۴ هزار و ۴۳۴ رای، محسن رضازاده با ۴ هزار و ۴۰۵ رای، خلیل طاهری با ۳ هزار و ۵۱۸ رای و پروین صالحی با ۳ هزار و ۴۱۰ رای به عنوان اعضای شورای شهر مبارکه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه همچنین ایمان هیرمندپور با ۳ هزار و ۴۱۰ رای و جمال حقیقی با ۳ هزار و ۳۰۰ رای به ترتیب به عنوان دو عضو علی البدل شورای شهر مبارکه انتخاب شدند، اضافه کرد: این ۱۱ نفر از میان ۶۵ نامزد شورای شهر مبارکه انتخاب شده‌اند.

استاندار اصفهان ادامه داد: ۹۴ هزار و ۵۷۱ نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان مبارکه بودند.

وی گفت: تعداد رای اولی‌های مبارکه نیز ۲ هزار و ۴۵۵ نفر بوده است.


سمیرم

حامد منیری، فرماندار سمیرم به حضور پرشور عشایری در انتخابات شورای عشایری اشاره کرد و گفت: انتخابات شورای عشایری و ریاست جمهوری با شرکت ۶هزار نفر از جامعه عشایری در ۲۲ طایفه عشایری سطح شهرستان برگزار شد که ۶۸ نفر به عنوان شورای عشایری انتخاب شدند.

وی همچنین به اعلام نتایج شورای شهر سمیرم از میان ۲۸ کاندیدای این دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمیرم اشاره کرد و گفت: در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر سمیرم، محمد ابراهیم پیرمرادیان ۳هزار و ۶۱۵ رأی، محسن آصفی با ۳هزار و ۵۸۳، عصمت آصفی ۳ هزار و ۴۴۰، عبدالعلی بهرامی ۲ هزار و ۹۶۷، منصور نادری ۲ هزار و ۸۹۱، مصطفی امیدی ۲ هزار و ۶۱۹ رای، مجتبی افشاری ۲ هزار و ۶۰۶ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سمیرم و همچنین سجاد افشاری با ۲ هزار و ۴۴۶ رای و بهرام سلطانی با کسب ۲ هزار و ۳۹۸ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.


میمه و وزوان

مصطفی هادی‌زاده، فرماندار شاهین شهر و میمه اظهار کرد: اعضای شورای شهر وزوان تابع بخش میمه انتخاب شدند.

وی افزود: این اعضای انتخاب شده شامل علیرضا خوش اخلاق با یک هزار و ۴۴۱ رای، رضا صمدی‌فر با یک هزار و ۱۲۴ رای، حجت الله طاهرپور وزوانی با ۹۷۶ رای، رضا مصنوعی ۸۲۸ رای، غلام رضا بیهندی ۷۶۲ رای هستند.

فرماندار شاهین شهر و میمه تصریح کرد: اعضای علی و البدل شامل رضا خان علی ۷۴۶ رای و ناصر خوش اخلاق ۶۸۸ رای انتخاب شدند.

وی همچنین به اعضای انتخاب شده شورای شهر میمه اشاره کرد و تصریح کرد: محمد رضا اسد با ۲ هزار و ۵۵

رای، خسرو مقصودی با یک هزار و ۶۰۳ رای، عباس علی جمالی با یک هزار و ۴۲۱ رای، اکبر محمدیان با یک هزار و ۲۶۲رای و مرتضی اسفندی با ۸۴۱ رای به عنوان منتخبان مردم در میمه انتخاب شدند.

هادی‌زاده به اعضای علی البدل شورای شهر میمه نیز اشاره کرد و افزود: احمد رضا بیکی با ۷۷۱ رای، حسین ظهرابی یا ۶۸۷ رای و محمد رضا زمانی با ۶۶۵ رای انتخاب شدند.


زرین‌شهر

عباس‌اقبال بهابادی فرماندار لنجان اظهار کرد: در زرین‌شهر مرکز شهر لنجان به ترتیب سعید ناجی‌زاده با ۹ هزار و ۶۰۵ رای، اکرم توانگر ریزی با پنج هزار و ۵۸۸ رای، مجید سبکتکین ریزی با ۴ هزار و ۸۳۰ رای، عبدالرسول کریمی ریزی با ۴ هزار و ۷۱۸ رای، اکبر آذریان با چهار هزار و ۲۸۳ رای از جمله اعضای منتخب شورای شهر هستند.

وی افزود: همچنین باقر سبکتکین‌ریزی با ۴ هزار و ۱۴۸ رای، محمد سلیمی ریزی با ۴ هزار و ۱۳۷ رای، مهدی بیگی ریزی با ۴ هزار و ۷۶ رای و محمد باتوانی با چهار هزار و ۷۱ رای به عنوان اعضای شورای شهر زرین‌شهر انتخاب شدند.

چادگان و رزوه

حبیب‌الله معتمدی، فرماندار چادگان اظهار داشت: در شهر چادگان به ترتیب غلامرضا لطفی با ۲ هزار و ۶۱۲ رای، امیر حسین عباسی با دو هزار و ۶۰۴ رای، محمد کرمی با دو هزار و ۳۹ رای، احسان عباسی با یک هزار و ۸۹۴ رای و محمد عرب با یک هزار و ۷۹۱ رای به ترتیب بیشترین رای به عنوان اعضای شورای شهر چادگان انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین در روزه سعدالله قاسمی با یک هزار و ۸۴۷ رای، علیرضا رضایی با یک هزار و ۶۹۶ رای، ابراهیم صالحی با یک هزار و ۳۴۲ رای، علیرضا قاسمی با یک هزار و ۲۷۳ رای و جمشید صالحی با یک هزار ۲۷۱ رای به عنوان اعضای شورای شهر انتخاب شدند.

فرماندار چادگان با بیان اینکه در ۱۳ روستای بخش مرکزی شهرستان چادگان ۱۳ و ۲۷ روستای چنارود نیز شوراها تشکیل شده، تاکید کرد: در بخش مرکزی چادگان در مجموع ۹۹ نفر و در چنار روز ۱۳۴ نفر اعضای شورا را تشکیل می‌دهند که در مرکزی سه نفر و در چنارود یک نفر از این افراد خانم هستند.

لایبید و گز و برخوار

مصطفی ها‌دی‌زاده، فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: اعضای شورای اسلامی شهر لایبید بخش میمه برای ورود به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان مشخص شد.

وی ادامه داد: اعضای اصلی شورای شهر اصفهان به شرح ذیل اعلام شد، حسین کریمی دارای ۶۶۴ رای، فاطمه توکلی دارای ۴۴۶ رای، حسن توکلی دارای ۳۷۳ رای، حسین زارعی دارای ۳۶۳ رای افراد نهایی برای شورای شهر لایبید هستند.

فرماندار شاهین شهر و میمه تصریح کرد: همچنین اعضای علی‌البدل برای شورای شهر شامل برای شاهین کریمی دارای ۳۴۵ رای، مرتضی کریمی دارای ۳۳۹ رای و رضا کریمی با ۲۶۴ رای هستند.

وی گفت: همچنین افراد نهایی برای شورای شهر گز و برخوار به شرح ذیل اعلام شد: رحیم علی عباسی ۴هزار و ۹۶۰ رای، عبدالرضا شایان ۴هزار و ۱۹۷ رای، فرشته حسین علی‌پور جزی با ۴هزار و ۴۸۸ رای، عباس علی محمدیان با ۳هزار و ۸۹۵ رای، سید احسان هادیان جزی با ۳ هزار و ۳۹۴ رای، حسین ریاحی جزی ۲هزار و ۷۷۳ رای، عزت الله عرفانی جزی ۲هزار ۶۹۱ رای افزاد نهایی شورای شهر گز و برخوار هستند.

هادی‌‌زاده اضافه کرد: اعضای علی البدل نیز شامل عباس دهقان جزی ۲هزار و ۶۶۶، یوسف احمدی جزی ۲هزار و ۳۹۹ رای و حجت‌الله الله وکیل جزی با ۲ هزار و ۷۰۵ رای هستند.

فریدن

امیر هادی، فرماندار فریدن با اشاره به اینکه نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فریدن مشخص شد، تصریح کرد: که حاکی از مشارکت ۹۰ درصدی مردم شهرستان در صحنه انتخابات است و نفرات برگزیده این حوزه انتخابی مشخص شدند.

وی افزود: کل آرا در شهر داران به تعداد ۱۰هزار و ۸۳۵ رای و نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به شرح ذیل است: عباس محمد صالحی، علی اصغر براتی، محمدرضا محمدی، ابراهیم صادقی، احمد رضا محسنی، کل آرا در شهر بوئین میاندشت به تعداد ۵ هزار و ۷۲۹ رای و نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به شرح ذیل است؛ داود اصلانی، غلامحسین مهدی، ابراهیم رفیعی، علی اکبر احمدی و مهدی احمدی.

فرماندار فریدن ادامه داد: کل آرا شهر دامنه به تعداد ۲هزار و ۵۳۱ رای و نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر به شرح ذیل است: مهدی رفیعی، امیر خانی، احمد عبداللهی، روح الله محسنی و مجید کاظمی.

وی گفت: کل آرا شهر افوس به تعداد ۲هزار و۴۱۲ رای و نفرات راه یافته به چهارمین دوره شورای اسلامی شهر افوس به شرح ذیل است: علی کیخایی، سید داود موسوی، بانو خلیلی، حشمت الله شاهسوندی و اکبرکیخایی نیز از افراد منتخب مردم برای شورای شهر بوده‌اند.

نایین

فرماندار نایین عصر امروز با اشاره به اعلام نتایج این شهرستان اظهار کرد: کل آرا در شهر نایین ۱۲ هزار و ۲۴۴ رای بود و حسن سلطانی محمدی، احمد عبایی محمدی، سید غلامرضا نغیب‌زاده نایینی، مسعود محمدی محمدی، هادی کوشک، الهه سادات هاشمیان نایینی و علی فقیهی محمدی به چهارمین شورای اسلامی این شهر راه یافتند.

یوسف حسنی با بیان اینکه در شهر انارک ۶۸۵ رای ثبت شده است، اظهار کرد: حسین اناری، غلامرضا جلیلی، محمد حسین شفیعی، مریم صادق نژاد و عباسعلی نجفیان به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

فرماندار نایین کل آرای ماخوذه در شهر بافران را یک‌هزار و ۶۵۱ رای عنوان کرد.

در این شهر جابر فخرایی، غلامحسین مفتاح، ابولفضل پور بافرانی، عبدرحیم پور بافرانی و کریم پور بافرانی به چهارمین دوره شورای اسلامی راه یافتند.

اصفهان

رسول حامدیان در گفت‌و‌گو با فارس در اصفهان اظهار کرد: ۱۰ نفر نخست اعضای شورای شهر اصفهان از ائتلاف جبهه پیروان خط و امام رهبری هستند.

وی افزود: تاکنون لیست اصولگرایی خادمان شهر که تحت حمایت این جبهه هستند بخش اعظمی از آرای مردم اصفهان و کرسی‌های شورای اسلامی شهر اصفهان را از آن خود کردند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: به طور کلی بیشترین لیست ۲۱ نفره شورای شهر اصفهان را اصولگرایان به خود اختصاص دادند.

شنیده‌ها حاکی از این است عباس حاج‌رسولیها، وحید فولادگر، کریم نصر، ابوالفضل قربانی، رسول جهانگیری، کریم داوودی، عبدالرسول جانثاری و نورالله صلواتی از جمله افرادی هستند که تاکنون بیشتر آرای مردم اصفهان را کسب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *