جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انتشار بازی‌رایانه‌ای «راز روشن» در هفته‌بسیج

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 393578
«محمدامین علی‌اکبر»، مدیر استودیو بازی سازی اگلو (egloo) از کاربران درخواست کرده است که از کپی‌برداری این اثر خودداری کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ‌«محمدامین علی‌اکبر»، مدیر استودیو بازی سازی اگلو (egloo) با بیان اینکه بازی رایانه‌ای راز روشن مراحل تولید را سپری کورده، گفت: این بازی که زندگی شهید احمدی روشن را روایت می‌کند تا پایان هفته بسیج وارد بازار می‌شود.

«محمدامین علی‌اکبر» به نحوه توزیع این بازی در بازار اشاره کرد و افزود: بازی راز روشن در فروشگاه‌های بسیج، پایگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و مراکز فرهنگی برای علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای عرضه خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه بازی رایانه‌ای در کشور صنعتی نوپا و برای رشد نیاز به حمایت مسئولان دارد گفت: بازی رایانه‌ای و فیلم در زمینه انتقال پیام و اثرگذاری برمخاطب نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مدیر استودیوی بازی سازی اگلو با اشاره به اهداف تولید این بازی گفت: پس از ترور شهید احمدی روشن شرایط به سمتی می‌رفت که باید در ابعاد مختلف از این ماجرا صحبت می‌شد چرا که جوان دانشمند ایرانی ناجوان‌مردانه به شهادت رسیده بود، برای زنده نگهداشتن ارزش‌هایی او تصمیم به ساخت این بازی گرفتم.

علی‌اکبر افزود: بازی رایانه‌ای راز روشن از سال ۱۳۹۱ توسط استودیوی بازی سازی اگلو تولید و از ابتدای سال ۱۳۹۳ آماده ورود به بازار بود.

وی با بیان اینکه این بازی به طور ویژه برای کاربرانPC در نظر گرفته شده گفت: در طراحی و ساخت بازی رایانه‌ای «راز روشن» از نرم افزار‌های یونیتی ۴، مایا اوت‌دسک، زی براش، فتوشاپ و ۳D مکس استفاده شده است.

مدیر استودیوی بازی سازی اگلو در پایان افزود: کاربران برای حمایت و ایجاد انگیزه در تیم تولید بازی رایانه‌ای راز‌روشن این بازی را از فروشگاه‌های معتبر تهیه و از کپی برداری از آن خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *