جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵

افتضاحات اخلاقی در شبکه «من و تو»

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 333574
آکادمی تلویزیون همجنس‌گرایان به دلیل افتضاحات اخلاقی بطور موقت تعطیل شد.
افتضاحات اخلاقی در شبکه «من و تو»
به گزارش جهان به نقل از کیهان، آکادمی موسیقی تلویزیون بهایی «من و تو» که هر ساله در قالب مسابقه خوانندگی برگزار می‌شد، برای در امان ماندن از نقد مخاطبان و به فراموشی سپردن افتضاحات اخلاقی در آن، امسال برگزار نمی‌شود.

در سال‌های گذشته، افرادی به عنوان خواننده برگزیده از سوی بینندگان معرفی شدند که بعدها زمزمه تبانی آن افراد با عوامل تلویزیون من و تو شنیده شد.

سال گذشته تجاوز «تیام بصیر» از عوامل من و تو به یکی از دختران برگزیده سال و خودکشی این خواننده، موضوعی بود که پریسا سحرخیز- مجری جدا شده از من و تو- اقدام به افشای آن کرد و یک رسوایی بزرگ برای من و تو به ارمغان آورد.

هرچند بعد از افشای این عمل قبیح دختری که بعدها خودکشی کرد، با تهدید و تطمیع باند من و تو در روبروی دوربین قرار گرفت و اصل ماجرا را به صورت تصنعی تکذیب کرد! اما تجاوز رها اعتمادی [اعتماد] گرداننده اصلی برنامه آکادمی و یکی از تصمیم‌گیران من و تو، به پسربچه 11ساله و دستگیری وی به جرم قاچاق مواد مخدر افتضاح دیگر آکادمی بود.

اعتمادی از عوامل میدانی فتنه 88 بود که یک بهایی دوآتشه حساب می‌شود. پدر وی حسن اعتماد دبیر اتاق خبر «من و تو»ست و برادر اعتماد نیز، آشپز دربار پهلوی بوده است.

آکادمی موسیقی تلویزیون من و تو، به دامی برای دختران علاقه‌مند به موسیقی در خارج از کشور تبدیل شده بود. دامی که بانی آن کیوان و مرجان عباسی، صاحبان من و تو و از گردانندگان باند قاچاق دختران به کانادا و آمریکاست.

گفتنی است تلویزیون بهایی «من وتو» افشاگری کیهان را عامل اعتراض به آکادمی همجنس بازان اعلام کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *