جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اوزیل: می خواهم توپ طلا را کسب کنم

پنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 414376
مسوت اوزیل ابراز امیدواری کرد بتواند روزی توپ طلای فوتبال جهان را کسب کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مسوت اوزیل که در رئال‌مادرید درخشش خوبی داشت به آرستال پیوست ولی در این تیم نتوانست درخشش خوبی داشته باشد و خیلی‌ها را ناامید کرد ولی او در یکی دو ماه اخیر پیشرفت خوبی داشته است.

اوزیل در گفت‌وگو با میرر درباره شرایط خود اظهار کرد: دوست دارم توپ طلا را کسب کنم. می خواهم هر طور شده در ادامه این جایزه را کسب کنم. باید درخشش بی نشیری داشته باشم تا بتوانم بهترین بازیکن جهان شوم. کم کم در حال جا افتادن در لیگ برتر هستم و فکر می کنم در فصل آینده بهتر شوم.

او ادامه داد: هیچ چیز برای اثبات توانایی خودم ندارم. بازی نمی‌کنم که جواب منتقدان خودم را بدهم. به نظرم انتقادهایی که از من شده، هرگز عادلانه نبوده است. پس از ترک رئال‌مادرید و پیوستن به آرسنال با شرایط جدیدی روبه‌رو شدم. زمان می‌برد تا بتوانم در آرسنال نیز بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم ولی مصدومیت‌های پی‌درپی باعث شد که از بازی‌ها دور بمانم. اصلا از شرایطم در تیم آرسنال راضی نیستم. به نظرم خیلی جا برای پیشرفت دارد. فصل گذشته اولین فصل حضورم در آرسنال بود و به همین خاطر خیلی با بازیکنان این تیم هماهنگ نبودم. فضای لیگ برتر نیز با لیگ‌های دیگر متفاوت است و به همین خاطر زمان می‌برد تا من بتوانم به شرایط لیگ برتر عادت کنم. امیدوارم که در این فصل بتوانم با افزایش قدرت بدنی خود عملکرد بهتری در آرسنال داشته باشم. من یک جام جهانی موفق را در تابستان پشت سر گذاشته‌ام و اکنون امیدوارم که بتوانم این موفقیت‌ها را نیز در رده باشگاهی به دست آورم.

هافبک آرسنال در ادامه گفت: همه مادرید من را به خوبی می‌شناسند. سه سال در رئال بازی کردم و هر آنچه را در توان داشتم رو کردم. نمی‌گویم بازیکن دیگری مثل من وجود ندارد اما باید این را به سران رئال بگویم که هیچگاه نمی‌تواند بازیکنی با فاکتورهای من را با این قیمت بخرند.

این بازیکن درباره پیروزی برابر منچستر یونایتد گفت: همه به نتایج قبلی آرسنال مقابل منچستر یونایتد نگاه می‌کردند و کسی برای ما شانسی قائل نبود. حالا ما به ومبلی می‌رویم. منچستر یونایتد اشتباهات زیادی مرتکب شد و ما از آن اشتباهات نهایت استفاده را بردیم. ما روی بازی خود تمرکز و دستورات سرمربی را عملی کردیم. ما امیدواریم در ماه می‌ در ومبلی یک پای فینال باشیم.

اوزیل در سال ۲۰۱۰ با ۱۵ میلیون یورو از وردربرمن آلمان به رئال‌مادرید پیوست. او در تابستان ۲۰۱۳ با ۵۷ میلیون یورو به آرسنال رفت. توپچی‌های لندن با جذب این بازیکن آلمانی به یک باره متحول شدند و الان با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی در لیگ برتر انگلیس قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *