شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت ترافیک راه‌های کشور

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 381021
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش پراکنده در برخی جاده‌های شمالی کشور، از ادامه داشتن انسداد یک‌سویه جاده چالوس به سمت مرزن آباد تا ساعت ۳ صبح فردا خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های کشور اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌ها و تصاویر دریافتی، شرایط جوی در راه‌ها و جاده‌های استان‌های گیلان، مازندران و قزوین تا قسمتی ناپایدار بوده و بارش پراکنده در برخی معابر این استان‌ها گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین با توجه به حجم بار ترافیکی برگشت از استان‌های شمالی به سمت تهران، ماموران پلیس راهور اقدام به انسداد یک سویه مسیر در جاده چالوس کردند و تردد در جاده چالوس به سمت کرج به صورت یک طرفه در حال انجام است و این ممنوعیت تردد در جاده چالوس تا ساعت ۳ صبح روز شنبه اعمال می‌شود.

وی با بیان این‌که ترافیک خودروهای عبوری در مسیر هراز به صورت روان در حال تردد است، افزود:‌ خوشبختانه در سایر معابر کشور تردد خودروها به صورت روان گزارش شده است و مأموران راهور ترافیک خودروها در تمامی مسیرها و جاده‌های بین شهری را در رصد خود دارند.