جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

علاقه کاپیتان پرسپولیس به بسکتبال

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 425022
کاپتیان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیاهوی فوتبال با هیچ رشته‌ای قابل مقایسه نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد نوری که در فینال سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال در سالن آزادی حضور یافته بود، گفت: پدرم مسئول سالن بسکتبال آزادی است و خودم هم در دوران نوجوانی بسکتبال بازی می‌کردم دوستان بسکتبالی زیادی هم دارم. دیگر فوتبال را حرفه‌ای ادامه دادم و نتوانستم به بسکتبال برسم.

وی در مورد اینکه چه تفاوتی بین بسکتبال و فوتبال وجود دارد، گفت: مسلماً بسکتبال حاشیه‌هایش کمتر از فوتبال است بسکتبال ما در آسیا حرف اول را می‌زند. بازیکنان خارجی که می‌آیند عملکرد خوبی دارند و به بسکتبال ما کمک کرده‌اند. هیاهوی فوتبال از همه رشته‌ها بیشتر است و نمی‌توان آن را با بسکتبال مقایسه کرد. مهم این است که هر دو ورزش هستند.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه بازیکن مورد علاقه‌ات در بسکتبال چه کسی است، عنوان کرد: مهدی کامرانی، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی همه دوستان من هستند و نمی‌توانم یک نفر را انتخاب کنم. مصطفی هاشمی سرمربی مهرام که خودش هم پرسپولیسی است از دوستان من است و مهران شاهین‌طبع را هم از نزدیک می‌شناسم.

نوری در پاسخ به این سؤال چه چیزی در بسکتبال بیشتر تو را مجذوب می‌کند، گفت: پرتاب ۳ امتیازی و اسلم‌دانک برایم جذاب هستند.

وی در مورد اینکه گفته بود من در پرتاب‌ها بازیکنان تیم ملی را شکست می‌دهم، بیان داشت: با حدادی و کامرانی بازی می‌کردم و اکثراً آنها را شکست می‌دادم اما الان نمی‌دانم می‌برم یا نه.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *