پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تکلیف شهرداری به اتمام پروژه مصلی

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 419524
عضو شورای شهر تهران گفت: پروژه تکمیل مصلی بزرگ تهران در اختیار وزارت راه و شهرسازی نبوده که مسئولین این وزارتخانه اظهارنظر در این مورد می کنند.این پروژه در اختیار شهرداری تهران بوده است .
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن پیرهادی در خصوص آخرین وضعیت اتمام پروژه بزرگ مصلی تهران اظهار داشت: شهردار تهران در یکی از سخنرانی هایشان اعلام کرده بودند که پروژه بزرگ مصلی تهران توسط شهرداری به پایان خواهد رسید. این که برخی، از مسئولین وزارت راه و شهرسازی اعلام می کنند وزارتخانه مسئولیت اتمام این پروژه را دارد،جای سوال است.

وی در ادامه افزود:پروژه تکمیل مصلی بزرگ تهران در اختیار وزارت راه و شهرسازی نبوده است که مسئولین این وزارتخانه اظهارنظر در این مورد می کنند.این پروژه در اختیار شهرداری تهران بوده است و آقای شهردار نیز قول داده است که آنرا هرچه سریعتر به سرانجام برساند.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که در طول این مدت شهرداری تهران کار مطالعاتی و برآورد هزینه ای پروژه مصلی را انجام داده است و در حال حاضر تیم اجرایی آن مشخص شده است خاطرنشان کرد:در مراسم تودیع و معارفه برخی از مدیران و معاونین شهردار تهران،ایشان برای پروژه مصلی تهران آقای حسینی را انتخاب کردند و به وی دستور دادند در طول مدت سه سال این پروژه بزرگ به سرانجام برسد.

پیرهادی در ادامه زمان بندی مشخص شده توسط قالیباف را درست دانست و اظهار داشت:به نظر می رسد با توجه به توانمندی های مدیر پروژه مصلی تهران و همچنین روحیه جهادی که مدیران و کارکنان شهرداری دارند،این پروژه بزرگ ظرف مدت سه سال به اتمام برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *