جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جشن پیروزی هواداران مجیدی بر فردوسی‌پور

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 387124
عکس فرهاد مجیدی در اینستاگرامش فرصتی بود تا هوادارانش جشن پیروزی او برابر فردوسی پور را در کامنت های این عکس بگیرند.
به گزارش جهان ، خبرآنلاین نوشت:  عکسی که فرهاد مجیدی از حضور در برنامه ۹۰ در اینستاگرامش منتشر کرد فرصتی بود تا هوادارانش جشن پیروزی او برابر فردوسی پور را در کامنت های این عکس بگیرند.

خبرآنلاین در ادامه می‌نویسد: فرهاد مجیدی که مهمان برنامه دوشنبه شب ۹۰ بود در این برنامه چند بار با حرفهایش فردوسی پور را به چالش کشید. او این مجری را پرسپولیسی خطاب کرد و عادل برخلاف همیشه اش این بار گفت در سنین کودکی پرسپولیسی بوده است. او یکبار هم با طرح موضوع درآمدهای برنامه ۹۰ این مجری را به چالش کشید تا بعد از برنامه زمانی که عکس شادی معروفش را در اینستاگرامش گذاشت و این شادی را برای همیشه به فرزندانش هدیه داد ، فضایی بسازد تا هواداران پرشمار اینستاگرامی اش برای پیروزی او برابر فردوسی پور جشن بگیرند.

پیام هایی که برای کاپیتان آبی ها درباره پیروزی اش در برابر فردوسی پور نوشته شده در برابر معدود نظراتی که درباره نیاوردن اسم فلعه نویی ، شفاف حرف نزدن درباره جدایی هایش از استقلال و حرف های گاه غیرشفاف و پر ابهامش ، این قدر اندک بود که نشان دهد حامیانش او را به شدت پیروز می دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *