پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

روایت «عکس‌ها» از «جهاد ِ حزب‌الله»+عکس

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 407220
«جهاد مغنیه» شهید جوان حزب‌الله بود که طی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. بعد از شهادت او حرکت‌های خودجوشی در راستای معرفی این شهید جوان حزب‌الله شروع شد و تصاویری از او در شبکه‌های اجتماعی ایرانی منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، چندی پیش جهان اسلام با یک حمله موشکی در بُهت فرو رفت و خبر شهادت چند تن از اعضای حزب الله لبنان و یک فرمانده ایرانی رسانه‌ها را پر کرد. خبر شهادت جهاد مغنیه فرزند شهید نام‌آشنا و فرمانده قهرمان حزب الله لبنان شهید عماد مغنیه، قلب رسانه‌ها را در خود شکست. دیگر چشم‌ها عادت کرده است به این اشک‌های ناخواندهو گُر می‌گیرند از جنایاتی که مکرر به وقوع می‌پیوندد. شهید جهاد مغنیه کسی بود که بیشتر از آنکه خودش شناخته شده باشد، بسیاری پدرش را می‌شناختند. اما حالا جهاد مثل پدرش می‌درخشد. هرجایی که حرفی از شهادت باشد، این روزها نام «جهاد» در صدرش شنیده می‌شود.

بعد از شهادت «جهاد مغنیه» عکس‌هایی از او در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. یکی از این تصاویر، تصاویر مشهوری بود که شهید جهاد را کنار فرمانده مشهور ایرانی حاج قاسم سلیمانی نشان می‌داد. چند تصویر دیگر از او را در ادمه مشاهده می‌کنید:


























نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مادر
Iran, Islamic Republic of
خدا جیگر یهود رو الساعه به آتیش بکش
جوانان بنی هاشم بیایید..
دستم خورد منفى دادم
مرگ براسرئیل