جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۶

خبرهای‌متناقض‌ازوضعیت رکن‌آبادی /سعودیها نتایج DNA را نمی‌گویند

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 457423
برادر غضنفر رکن‌آبادی با تکذیب خبر شناسایی پیکر برادرش، گفت: قرار بود امروز نتیجه آزمایش دی‌ ان‌ ای مشخص شود که تاکنون هیچ اعلامی از سوی رژیم سعودی نشده است.
خبرهای‌متناقض‌ازوضعیت رکن‌آبادی /سعودیها نتایج DNA را نمی‌گویند
به گزارش جهان، مرتضی رکن‌آبادی در گفت‌وگو با فارس، درباره پخش خبر شناسایی پیکر غضنفر رکن‌آبادی، گفت: گرچه این خبر در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است ولی خانواده رکن‌آبادی به هیچ وجه این خبر را تایید نمی‌کنند.

وی افزود: هم‌اکنون دو تن از برادران غنضفر رکن‌آبادی و دختر وی در مکه برای انجام آزمایش‌های دی ان ای و دریافت نتایج آن حاضر هستند و طبق آخرین تماس ما با مکه هنوز هیچ اثری از برادرمان یافت نشده است.

برادر غضنفر رکن‌آبادی گفت: برخی از اعضای خانواده ما چهارشنبه هفته قبل برای نمونه‌گیری دی‌ان‌ای به مکه رفتند و پنجشنبه آزمایش‌ها انجام شد و دولت سعودی قصد داشت اعلام نتایج را به دو هفته دیگر موکول کند در صورتیکه آزمایش دی‌ان‌ای اصلا زمانبر نیست.

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که کردیم قرار شد تا دوشنبه جواب بدهند که روز گذشته به بهانه خراب بودن دستگاه گفتند نتیجه را امروز اعلام می‌کنند که هنوز هیچ خبری از اعلام نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای نیست.

سایت خیبرآنلاین:
پیکر رکن‌آبادی شناسایی شد/ پیکر مرحوم رکن‌آبادی به کشور بازگردانده می‌شود

از سویی پایگاه خبری - تحلیلی "خیبرآنلاین" نوشت: پس از وقوع فاجعه منا در موسم تمتع، پیکر تعدادی از هموطنانمان همچنان مفقود باقی مانده بود که پس از پیگیری های متعدد و فشرده، نهایتا روز گذشته پیکر رکن آبادی شناسایی شد.

یک منبع موثق در تماس خبرنگار ما، تاکید کرد پس از آزمایش DNA که از خانواده رکن آبادی گرفته شد، نهایتا مشخص شد که پیکر دیپلمات باسابقه کشورمان جزو اولین نفراتی بوده است که توسط ماموران سعودی در عربستان دفن گردیده است.

این منبع موثق تاکید کرد که مجوز نبش قبر مرحوم رکن آبادی از مقامات عربستانی گرفته شده و به احتمال زیاد، پیکر آن مرحوم فرداشب (چهارشنبه) به کشورمان بازخواهد گشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این بنده خدا در حادثه منا زخمی شده بود آل سعود بی دین او را به شهادت رساندند خداوند لعنت کند آل سعود وهابی پرست را. لعنت الله علی آل سعود
از کجا معلوم که شهید شده باشد؟ شاید در زندان آل سعود است
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
در نهایت شقاوت و پستی چند هزار نفر را برای ترور یک نفر کشتند . خدا لعنت کند مسببین این جنایت وحشتناک را .
مسئولین اطلاعاتی کشور باید پاسخگو باشند چرا این شاه مهره تحولات منطقه را براحتی در دهان مار گذاشتند و از آن بدتر آنکه چرا او را مسئول خواندن قطعنامه مراسم برائت کردند .
شاید هم از او اطلاعات لازم را گرفته اند و بعداً شهیدش کرده باشند!!!
ناشناط
امثال آقای رکن آبادی هرگز به دشمن اطلاعات نمیدهد.حرف بیخود نزنید.
محمد لام
United States
آیا وقتش نرسیده دیپلماسی قوی!!! آقای ظریف کاری بکند.من هشدار میدهم اگر دولت کاری نکند دانشجوها وارد عمل خواهند شد.