پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۶

درخواست رئیس جمهور از جوانان در خصوص حجاب

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 112821
پس از قطعی شدن اجرای قانون عفاف و حجاب توسط وزارت کشور، رییس جمهور درصدد است تا در این خصوص با مردم سخن بگوید.
به گزارش سرويس جامعه جهان، شنیده شده که قرار است دکتر احمدی نژاد در یک برنامه تلویزیونی در خصوص نحوه اجرای قانون عفاف و حجاب با مردم به خصوص جوانان سخن گفته و ابهامات موجود برای اجرای کامل این طرح را از بین ببرد. 

گفته می شود رئیس جمهور در این برنامه قصد دارد با تاکید بر حفظ حجاب اسلامی از جوانان بدحجاب درخواست کند که حجاب اسلامی را رعایت کنند.

این اقدام  شایسته رییس جمهور می تواند فتح بابی باشد برای ایجاد تغییر در وضع کنونی جامعه در حوزه عفاف و حجاب.

گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در قالب سخن گفتن رو در روی دکتر احمدی نژاد با مردم، از جمله نیازهای اساسی جامعه است که امید می رود از استمرار کافی برخوردار باشد.

گرچه این اقدام را باید به فال نیک گرفت اما  بايد دقت كرد که کل بحث گسترش فرهنگ عفاف و حجاب تنها در سخن گفتن با جوانان عزيز خلاصه نشود؛ چرا كه باز هم ناخواسته همان داستان تکراری تعلیق قانون عفاف و حجاب پیش خواهد آمد.

با این همه با توجه به عزم نمایندگان مجلس برای پیگیری اجرای کامل قانون عفاف و حجاب و پیگیری های اخیر رهبر معظم انقلاب در این خصوص می توان اقدامات درحال انجام از سوی دستگاه های ذی‌ربط را مژده خوبی برای گسترش غیرت علوی و عفاف فاطمی در جامعه دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا وقتي توي کشور اسلامي زندگي ميکنيم بايد حجاب اسلامي هم داشته باشيم حالا چه اعتقاد داشته باشيد چه نداشته باشيد
Iran, Islamic Republic of
حجاب در ظاهر نیست
در کلام هست
....


نترسید نظر من رو نماش بدید. هرچی عوارض داره به عهده ی خودم .
Iran, Islamic Republic of
اینکه دکتر احمدی نژاد بر جنبه فرهنگی کار تاکید می کند و سعی دارد ابهامات کار را برطرف کند، تا مقاومت های بی جا در مقابل ان خنثی شود، جای تقدیر دارد و مطمئنا به نفع حجاب و عفت است.
Iran, Islamic Republic of
انگار آقای احمدی نزاد خیلی از واکنش مردم می هراسد که می خواهد این طرح را توجیه کند.
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد از موضع بالا با این مسئله برخورد کنید .بد حجابان در ابتدا نقض قانون کردند و حالا برای اجرای قانون توجیه نیاز نیست.
Iran, Islamic Republic of
بهتر است رییس جمهور کار اجرایی کند و اجازه دهد طراحان این قانون و نهادهای سیاست گذاری و قانونگذاری برای مردم صحبت کند. رییس جمهور اگر علاقه به سخنرانی در این زمینه دارد بهتر است با مجریان قانون گفتگو و جلسه داشته باشد. به طور کلی برای موضوعاتی که هنوز تبدیل به قانون نشده اند سخنرانی رییس جمهور برای فراهم کردن زمینه پذیرش عمومی آن موضوع می تواند مفید باشد ولی پس از تصویب یک قانون باید روی سخن رییس جمهور با مامورین اجرا برای توجیه آنان باشد.
Iran, Islamic Republic of
خب نظرمو چرا سانسور کردید ؟؟ ):
خود سانسوری ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
باشه توهین نمی کنم
حجاب در ظاهر نیست
در کلام هست
..................................

کامل بذارید این بار نظرمو ..
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خوبه .این شبهه هم برای جامعه روشن میشه که در این بی حجابی های اخیر دست برخی معاندین نظام که در حوادث بعد از انتحابات بودند برای نافرمانی مدنی در این زمینه در کاره و اگر بخوان ادامه بدن ملت میدونن که اینها کارشون سیاسیه در قالب فرهنگ .
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه این یکی تاثیر گذار باشد.
تذکر لسانی وظیفه همگانی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا

آقای احمدی نژاد عزیز

یادتان هست در شهرداری که بودید گفتید برکت مهم است و حلال بودن پول شهرداری و حلال و حرام از پول و بودجه مهم تر است (نقل به مضمون) (در فیلم های انتخاباتی دوره نهم گمانم موجود است)

یادم هست در بین دو مرجله انتخابات نهم در پمپ بنزین خانمی که سمت شاگرد با شوهرش نشسته بود کشف حجاب نموده بود که با ناراحتی گفتیم لااقل چهار روز صبر می کردید تا انتخاب شود (رقیب شما) بعد کشف حچاب می کردید و در همان زمان برخی مانتو ها کت و کاپشن شده بود با شلوار جین سنگپا زده و مطمئنا تنفر از این روند یکی از علل رای آوردن شما بود (از چند ماه قبل از انتخابات وضعی شبیه الان شروع شده بود و گفته می شد دستور رسیده تا انتخابات کاری بکار هیچ کس نداشته باشند

پس دکتر اینها برای یادآوری بود و مشغله زیاد انسان را دچار فراموشی و روز مره گی می نماید و مجال فکر کردن را از انسان می گیرد خصوصا اگر اطرافیان هم به موضوعی گرایش داشته باشند.

باز هم توصیه می کنیم فیلم های انتخاباتی خصوصا دوره نهم را ماهی یکبار ببینید و نکته برداری نمایید و "محاسبه" کنید ...
Iran, Islamic Republic of
یقیناً اعمال این جور قوانین و در پسش یارانه ها! به مردم فشار خواهد اورد
باید از قبل کار روانی کرد
ذهن مردم را آماده کرد
Iran, Islamic Republic of
هر روز شاهد مواردي از زنان بي حجاب در خودرو ها در بزرگراه ها هستيم و حركت دو اتومبيل (پسر و دختر) بموازات هم و با ايجاد سد معبر و كندي ترافيك در بزرگراه شهيد صدر و دادن و گرفتن كارت و سيگار و چك و چانه (بعد از برخورد با وضع افتضاح بلوار شهيد اندرزگو و سالم سازي آنجا)
Iran, Islamic Republic of
رئيس جمهور ابتدا مبارزه با بدحجابي را از زنان كارمند دولت شروع كند كه بسيار افتضاح است.مثل بانكها و هواپيمايي و ...
Iran, Islamic Republic of
لطف بفرمایید اعلام کنید اینهمه استخدامی که در 10 سال اخیر شده رو با این پوششهایی که دارند می خواین چی کار کنین ؟ اول سازمانها بعد مردم و...
Iran, Islamic Republic of
تو جامعه ما ارزشها عوض شده است خیلی جالبه وقتی یه خانم محجبه و چادری میره بیرون به این خانم توهین میشه نه کسی که با بدترین پوشش بیرون اومده این رو گفتم چون باهاش مواجه شدم ....

حتما باید برخورد بشه ما جمهوری اسلامی ایران هستیم اسلامی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا رییس جمهور اراده ای بابت بر خورد با بی حجابی ندارد و عملکرد فرهنگی دولت در این 5 سال اصلا مناسب نبوده مثلا اکثر تولیدات سینمای ما همچنان مبتذل است