سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

سقوط هواپیمای الجزایری با ۱۱۶ مسافر

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 372021
هواپیمای ای ۳۲۰ شرکت هواپیمایی الجزایر که پس از برخاستن از فرودگاه واگادوگو، پایتخت بورکینافاسو، از صفحه رادار محو شده بود، در حومه نیامی پایتخت نیجر سقوط کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، خبرگزاری ریانووستی، همه سرنشینان این هواپیما از جمله ۱۱۰ مسافر و ۶ خدمه احتمالا در این سانحه کشته شده اند.

شرکت هواپیمایی دولتی الجزایر اعلام کرد: «بخش های ناوبری هوایی تماس خود را با یک هواپیمای شرکت هواپیمایی الجزایر که پنجشنبه بین واگادوگو و الجزیره در حرکت بود ، ۵۰ دقیقه پس از برخاستن این هواپیما از دست دادند.»

به گفته رسانه های الجزایری بیشتر مسافران این هواپیما فرانسوی هستند.

یک منبع آگاه در این شرکت هواپیمایی الجزایر اعلام کرد این هواپیمای ای ۳۲۰ را شرکت هواپیمایی الجزایر از شرکت هواپیمایی اسپانیایی سوئیفت ایر اجاره کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شروین
Iran, Islamic Republic of
جدیدا چقدر هواپیما میوفته
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
كار داعشه از اونوقت كه سر و كله داعش پيدا شده تند و تند هواپيما سقوط مي كنه علتش هم كشف نميشه جعبه سياه هم سر كاريه !!!
کریم
Germany
این سقوط ها خیلی مشکوکه . در کشاکش جنایت اسرائیل در غزه دو هواپیما سقوط میکنن که تمام رسانه های غربی و طرفدار جنایات اسرائیل با قطع همان اندک اخباری که از جنگ غزه ، به صورت یک جانبه پخش می کردند نیز تا چند روز بهانه پیدا میکنند که پخش نکنند و و در مقابل با نمایش دادن مراسمی نظیر یاد بود قربانیان و پخش مراسم به خاک سپاری کشته شدگان این پرواز ها عملا افکار عمومی غرب رو که به شدت تحت تاثیر این رسانه هاس رو منحرف کنن