جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۷

اقدام قابل تقدیر امام جمعه کرج +صوت

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 392128
امام جمعه کرج با توصیه به مطالعه کتاب «من زنده‌ام» در خطبه‌های نماز جمعه گفت: خواندن این و کتاب‌ها و دیدن فیلم‌هایی که بر اساس این کتاب‌ها نوشته می‌شود برای تربیت روح حماسی و انقلابی و آرمان گرایی ما بسیار مفید خواهد بود
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام حاج سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر به تبلیغ و ترویج کتاب «من زنده‌ام» اثر معصومه آباد پرداخت و گفت: «کتاب فرهیختگی می‌آورد. یک کتابی هم توصیه می‌کنیم دوستان بخوانند تا با فرهنگ جنگ و جهاد آشنا بشوند. ۴ خانم در زندان‌های عراق اسیر بودند که یکی از آنها زندگی خودش را بصورت کتابی به نام «من زنده‌ام» چاپ کرده، بسیار کتاب زیبایی است.

وی ادامه داد: یک دختر هفده ساله اسیر دشمن بعثی شده و آن چهار سالی که در اسارت بوده چگونه از کیان دین، ناموس و عفت اسلامی و با غیرت دینی که داشته خودش، اسلام و دین را حفظ کرده و دشمن را مستأصل کرده است. حضرت آقا این کتاب را وقتی که خواندند خیلی تقریظ قشنگی هم برایش نوشته‌اند که: «من این کتاب را با احساسی دوگانه از پشت پرده‌ای از اشک در بعضی از مواقع خواندم...» این کتاب «من زنده‌ام» نوشته خانم معصومه آباد را تهیه کنید. یک مسابقه‌ای در این ایام از این کتاب در حال برگزاری است ... به نظرم در روحیه افراد جامعه بسیار مؤثر خواهد بود، خواندن این و کتاب‌ها و دیدن فیلم‌هایی که بر اساس این کتاب‌ها نوشته می‌شود برای تربیت روح حماسی و انقلابی و آرمان گرایی ما بسیار مفید خواهد بود.»


این اقدام قابل توجه یکی از کارهایی است که ائمه جمعه می‌توانند به منظور ترویج کتاب در میان جامعه از آن استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *