سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

خبرهای خوش بیمه طلایی برای فرهنگیان

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 436921
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پیش‌بینی پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران خاص در برخی مراکز درمانی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در سومین روز از سی و دومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار داشت: شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با هزینه‌ای که از آموزش و پرورش می‌گیرد دیگر نگران ضریب خسارت و خالی شدن صندوق نیست.

وی افزود: با یکسری مراکز درمانی در حال عقد قرارداد هستیم تا از صفر تا صد هزینه‌های بیمه شده را آموزش و پرورش پرداخت کند و افرادی که با بیماری‌های خاص و پرهزینه مواجه می‌شوند از این طریق به مداوا بپردازند.

بطحایی با اشاره به قراردادی که با بیمه تکمیلی فرهنگیان دارند، گفت: می‌توانیم این روش فعلی را با شرکت بیمه‌گذار ادامه دهیم و امیدواریم در شهریور ماه اهداف موردنظر محقق شده و بیمه تکمیلی را از مهر ماه برای طرح جدید منعقد کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دندانپزشکی حلقه مفقوده بیمه تکمیلی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه نتوانسته‌ایم در بیمه تکمیلی؛ دندانپزشکی را بیاوریم و روشی را به جای آن پیش‌بینی کردیم تا در درمانگاه‌های فرهنگیان که یونیت دندانپزشکی وجود دارد آنها را تجهیز و تا پایان سال ۹۴ در مراکز استان‌ها، کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی را راه‌اندازی کنیم و از محل بیمه تکمیلی این موضوع را جبران کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قاسم
Iran, Islamic Republic of
اموزش وپروش اول بدهی چهارصد میلیارد تومانی خود را به بیمه ایران در راطه با بیمه های تکمیلی بدهد بعد ...