چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۱
ادامه مصونیت سیاسی هتاکان

هتاکی شدید فائزه هاشمی به نظام اسلامی

يکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 64832
فائزه هاشمی گفت: این نظام بود که انقلاب مخملی راه انداخت، چرا که نظام آراء ما را به نفع احمدی نژاد مصادره کرد!
هتاکی شدید فائزه هاشمی به نظام اسلامی
به گزارش "جهان"، فائزه هاشمی طی سخنانی توهین آمیز جمهوری اسلامی را یک دیکتاتوری مذهبی خواند. وی در اظهارات  خود مدعی شد نظام ایران جمهوریت را به نفع حکومت اسلامی مصادره کرده است و این مسأله جمهوریت را به دیکتاتوری دینی تبدیل کرده است.

به نوشته روزنامه عربستانی الوطن، فائزه هاشمی با انتقاد از وضعیت کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران، سالم برگزار نشده است و نتایج آن تردید آمیز است.

فائزه هاشمی در ادامه افزود: انتخابات از همان لحظات آغاز تبلیغات انتخاباتی که قبل از زمان تعیین شده بود، مشکل داشت و از سوی دیگر دولت با روشهایی شبکه ارتباطی را قطع کرد و عمدا در روز انتخابات ناظران انتخاباتی را از سالن‌های شمارش آراء بیرون کرد.

دختر هاشمی رفسنجانی در ادامه، این پرسش را مطرح کرد که "چگونه احمدی نژاد جرأت می‌کند که کنفرانس مطبوعاتی تشکیل دهد، در حالیکه نتایج انتخابات بطور قانونی اعلام نشده است؟!"

فائزه هاشمی همچنین بر درخواست گروههای اصلاح طلب مخالف، مبنی بر تشکیل کمیته‌ی بیطرف حقیقت یاب درباره نتایج آراء و وضعیت بازداشت شدگان که مورد تأیید پدرش نیز هست، تأکید کرد.

وی با پرداختن به جنایات علیه بازداشت شدگان گفت: جنایات تنها در بازداشتگاه کهریزک و اوین رخ نداده بلکه در خیابانها و اماکن عمومی نیز رخ داده است.

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با مسخره خواندن اتهامات علیه اصلاح طلبان مبنی بر تلاش برای به راه انداختن کودتای مخملی، گفت: این نظام بود که انقلاب مخملی راه انداخت، چرا که نظام آراء ما را به نفع احمدی نژاد مصادره کرد.

فائزه هاشمی همچنین نظام ایران را به تلاش برای مصادره جمهوریت به نفع حکومت اسلامی متهم کرد و افزود: دیگر اسمی از جمهوریت باقی نمانده است و تنها چیزی که در ایران امروز دیده می‌شود، حکومت اسلامی است که شبیه به دیکتاتوری دینی است.

وی در پایان از میرحسین موسوی خواست به تشکیل تشکل "جبهه امید سبز" ادامه دهد.
گفتنی است که تکرار چندباره اهانت های فائزه هاشمی در حالی همگان را نگران کرده که افرادی با جرایم کمتر این روزها در زندان به سر برده و در انتظار مجازاتند.

( جهان: قسمتی از سخنان هاشمی به دلیل اهانت شدید حذف شده است )
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کجا سخنرانی کرده که فقط الوطن حضور داشته؟؟
این زن واقعا مغزش تعطیل است توی روز روشن راه می رود و میگوید که شب است .اینها باور ندارند که مردم جنوب شهر و مردمی که در روستا ها زندگی می کنند هم انسانند وصاحب رای مستقل.
واقعا مسخره است که نظام با اینها مماشات میکند.
خدا هدایتش کنه ، اگه هم قابل هدایت نیست ، رسواش کنه...
یک سوالی که به ذهن میاد اینه که چرا این اشخاص از زدن چنین حرفهایی اصلا اصلا نمیترسند .
ای کاش ما هم یه نسبتی با آقای هاشمی داشتیم ای کاش!
این از عدم قاطعیت در محاکمه متخلفان توسط قوه قضاییه است
کسی نمی تونه این اقازاده عصر رو ساکت کنه؟
( جهان: قسمتی از سخنان هاشمی به دلیل اهانت شدید حذف شده است )

کاشکی مگذاشتید تا مردم ببینند ایشان چه موجودی هستند
من نمیدانم چرا هرکسی انتقاد کندتوهین امیز است ولی حرف های چارواداری شریغتمداری و نابغه هزاره سوم همه غین حرفهای قران است بابا جمع کنید این بساط خنده دار را که مرغ پخته را به خنده وامیدارد در ضمن میدانم مردانگی چاپ حرفهای مرا نداری ولی خود تحفه ای مثلا رسانه ای که میفهمید کافی است
حرف حساب هم كه مي شنويد بهتون بر خوره؟
چرا باید فائزه هاشمی ازاد باشه این به این معنی نیست که از ترس باباش کسی این فضول که داره به مردم هم اهانت می کنه بازداشت کنه ما جواب می خوایم