جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

کاهش ۲۶۵هزار نفری متقاضیان وام ازدواج

جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 380969
بانک مرکزی اعلام کرد: از نیمه تیرماه سال جاری تا دهه سوم شهریور ماه بالغ بر ۲۶۵ هزار نفر از صف در انتظار دریافت وام ازدواج کاسته شده است.
کاهش ۲۶۵هزار نفری متقاضیان وام ازدواج
به گزارش جهان؛ روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خبر داد: با همکاری و مساعدت به عمل آمده از سوی شبکه بانکی کشور مبنی بر تسهیل و تسریع در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری، تعداد متقاضیان در صف تسهیلات مزبور از حدود ۱.۲۰۰.۰۰۰ نفر در نیمه تیرماه سال جاری به تعداد ۹۳۴.۸۸۳ نفر در پایان روز ۲۵/۶/۱۳۹۳ ،با لحاظ تعداد ثبت نام هایی که روزانه در سامانه ثبت می شود، کاهش یافته است.

در این رابطه به اطلاع عموم می رساند تعداد پرداختی های ماهانه بانک های فعال در سامانه از ۶۰.۰۰۰ تا ۶۵.۰۰۰ فقره به تعداد ۲۶۴.۱۶۸ فقره از ابتدای مردادماه تا تاریخ ۲۵/۶/۱۳۹۳ (و مجموعاً تعداد ۴۸۸.۶۱۶ فقره در سال جاری) رسیده است. ضمن اینکه سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به هریک از زوجین کماکان ۳۰ میلیون ریال می باشد.

لازم به ذکر است با توجه به سیاست های متخذه در بانک مرکزی مبنی بر تخصیص بخشی از منابع قرض الحسنه بانک های خصوصی بابت امر ازدواج، چندی پیش بانک سامان به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پیوست و بانک انصار نیز از تاریخ ۲۷/۶/۱۳۹۳ به سامانه افزوده شد. ضمن اینکه در آینده نزدیک نیز چند بانک خصوصی به سامانه موصوف متصل خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
میدونید چرا؟؟؟
چون خیلیا مث من 29 ساله فوق مهندسی خونده ی معدل الف، بیکارن و به ازدواج به عنوان رویا نگاه میکنن...
خدا مسببین این اوضاع رو به رحمتش ملحق کنه