چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۵
۲۸
یک منبع آگاه در گفتگو با جهان نیوز مطرح کرد

بازداشت همکار رسانه های ضد انقلاب و عامل تجمعات غیرقانونی به نام فرهنگیان

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 430666
یکی از مرتبطین رسانه های ضدانقلاب و عوامل اصلی برپایی تجمعات غیرقانونی در داخل کشور که قبلا به جرم جاسوسی به زندان محکوم شده بود بعد از تفهیم اتهام راهی بازداشتگاه شد.
بازداشت همکار رسانه های ضد انقلاب و عامل تجمعات غیرقانونی به نام فرهنگیان
گروه جامعه جهان نيوز ـ یک منبع مطلع در گفتگو با جهان گفت: ا.ع. در پوشش حمایت از حقوق معلمان طی سالهای گذشته به فعالیت در تشکل غیر قانونی کانون صنفی معلمان پرداخته است.

وی با اشاره به اظهارات صریح ا.ع. در خصوص همکاری با رسانه های ضد انقلاب و بیگانه از جمله صدای آمریکا، بی بی سی فارسی و غیره در سال ۱۳۹۰ از محکومیت وی به ۱۰ سال زندان خبر داد و افزود که این حکم با توجه به رأفت اسلامی به ۵ سال حبس تعلیقی تبدیل گردید.

به گزارش جهان، این منبع آگاه گفت: وی متعهد شده بود هیچگونه فعالیت غیر قانونی مربوط به این پرونده در ایام تعلیق مرتکب نشود و در صورت تکرار مجددا بازداشت و محکومیت خود را تحمل نماید.

وی ادامه داد: ا.ع. در طول این سالها اقدام به برپایی تجمعات غیر قانونی در پوشش حمایت از حقوق فرهنگیان نموده و دستمایه فشارهای رسانه های بیگانه و معارض را به کشورمان فراهم کرده بود به گونه ای که حمایت این رسانه ها همچنان نیز ادامه دارد.

این مسؤول امنیتی افزود: وی با وجود چندین تشکل صنفی قانونی در خصوص فرهنگیان، با فعالیت گسترده در کانون غیرقانونی صنفی معلمان از آغاز به کار دولت یازدهم تا کنون، همواره در جهت ایجاد التهاب و تنش درسطح جامعه فرهنگیان کشورمان حرکت نموده است.

پیگیری خبرنگار جهان از فعالیت این فرد این موضوع را روشن کرد که آخرین بار قرار بود به عنوان نماینده تشکل غیرقانونی کانون صنفی معلمان در اجلاس سراسری سازمان جهانی معلمان (EI) در کانادا شرکت نماید اما با توجه به عدم وجاهت قانونی این کانون و همچنین نماینده آن، نهادهای امنیتی از خروج از کشور وی ممانعت به عمل آوردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
اسم نداره؟
فقط بقایی اسم داره!
United States
بقایی پرونده داره اتهام داره و...
الحمدلله که قوه قضائیه سراغ همه متخلفان از اطرافیان احمدی نژاد و هاشمی تا اصلاح طلبها رفته
United States
چه ربطی به احمدی نژاد داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معلم
United States
پس کی میخواین به داد ما معما برسید؟؟؟خدایی دیگه انکیزه ای نیست
معلم
یکی ههم برا حقش کاری کنه. سریع انگ میزنن.یا مهدی ادرکنی
ظاهرا تنها تجمع قانونی در این مملکت 22بهمنه!!
لااااال
پس کانون صنفی هم غیر قانونی شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
افراد بی ارزش و فاسد با سوء استفاده از شبکه اجتماعی و فضای سیاسی سعی در مطرح کردن خود را دارند.مسئولین امنیتی باید تلاشهای اینها را در نطفه خفه کنند و انها را بوسیله دستگاه قضایی به اشد مجازان برسانند.
وقتی دولت به خواسته های به حق معلمان توجه نمیکند اونها مجبورن تجمع کنن.
مهین شاد
Germany
شرمتان باد!یک لقمه نان با شرف بهتر از کاخهای هست که خودتان را برایش فروختی. شرمتان باد!
علی روزبهانی
آیا مسولین نمیدانند چرا فرهنگیان تجمع کردند؟
آیا مشکل فرهنگیان یک کشور کم ارزش تر از مشکلات تیم تراکتور سازی تبریز است که آقای رییس جمهور کمیته ای برای رسیدگی به مشکلات تیم راکتور سازی تشکیل داد ولی در سال همدلی و همزبانی هرگز دلی و زبانی برای رسیدگی به مشکلات فرهنگیان نیست؟
آیا معلمی شغل انبیاست؟
Romania
احسنت
واقعا جای تاسف داره که مردم معلم روازمزدور نشناسن.
ناشناس
بسمه تعالی
با سلام و عرض ادب
اینجانب با این که کسی نان مملکت ایران را بخورد و برای بیگانه کار کند مشکل دارم و خدا را شاهد و گواه است به شدت از این شبکه های ضد انقلاب بیزارم.
اما مطلبی دارم در رابطه با قسمت دوم تجمعات غیرقانونی فرهنگیان؛
بخدا آدم قلبش از این حرف ها می گیره هفته ی قوه قضائیه هم هست شما بفرمایید مگر طبق قانون اساسی و تفسیرهای ناب استاد شهید بهشتی ره آزادی بیان حق مردم نیست.
خوب فرهنگی که هیچ هر یک از ما ایرانیان اصلا امکان دارد بشود تجمعی اعتراض آمیز داشته باشیم که قانون اجازه دهد خوب هر وقت می روی وزارت کشور جواب نه است. من از این که کسی بخواد از فتنه گران در تجمعات اعتراضی حمایت کنه بیزارم اکثر فرهنگیان هم بیزارند.
ما هم به احترام رهبری و خون با برکت شهدا سعی کردیم در تجمعات نرویم و حرف هایمان را از طریق ادرات آموزش و پرورش و پرتال وزارت آموزش و پرورش بزنیم اما شما بفرمایید چه اتفاقی افتاد گوش شنوایی هست که مشکلات فرهنگیان را بشنوند خیر!
بخدا ما دوستدار نظام هستیم ما خانواده شهید هستیم و مفتخریم به این فیض عظمی اما ...
بگذریم حالا فرضا یه معلم با شبکه ماهواره ای ضد انقلاب مصاحبه کرده حقش ده سال زندانه اما آقازاده ها با کلی جرم و ... فقط ده سال!
من حرفم اینه بنده به عنوان یک شهروند دچار تعارض شدم چرا رئیس محترم دستگاه قضا شفاف سازی نمی کنند تا اذهان ما دوست داران نظام روشن شود.
در نهایت هم بعد از این همه بوق و کرنا هیچ افزایش حقوقی بذا فرهنگیان در نظر نگرفتند و حقیقتا در زندگی دچار مشکل شدیم. آیا دفاع مشروع از حق گناهه. به قول این دوستمون پس فقط تجمعات مورد نظر آقایان قانونی است و نظر مردم اصلا مهم نیست.
وسلام با تقدیم احترام به پیشگاه ولی عصر و رهبری معظم
یک شهروند.
ع
احسنت
احسنت
محمود
مطالب نوشته شده در مورداقای ع کذب محضه
هر که را بخواهند ازسر راه بردارند ابتدا او را مرتبط با ضد انقلاب میخوانند
سلام جناب.چه ربطی دارد بطور مثال اگه حضرتعالی دزدی کنید به جرم امنیتی از سر راه بر میدارنت.
چه ربطه مضحک مسخره‌ای
Amir
Belgium
سلام اي كاش با مدرك حرف مي زديد
Iran, Islamic Republic of
الان هم فکر نمی کنم مشکل مهمی براش پیش بیاد بلکه یک درجه هم در میان اپوزیسیون ارتقا پیدا می کند و دستمزدش افزایش پیدا می کند و ع ط (وکیل خانواده ...) هم از امروز دنبال کار ماستمالی حقوقی و فراری دادنش خواهد بود.
مجتبی
وقتی حکمش تایید و روانه زندان شده چرا اسمش مخفف اعلام میشه؟
ل
Latvia
دوست گرامی و مقام عزیز
به فرض که تشکل غیر قانونی باشد «که ان را دولت نمیتواند تعیین کند » چرا شما با بی توجهی به فرهنگیان زمینه گرایش فرهنگیان را برای به قول شما این افراد ... اماده میکنید
دبیر
مارک ضد انقلاب و جاسوس چسباندن زیاد سخت نیست که به بیچاره چسبانده اید. با ناراضیاتی دل ها چکار خواهید کرد ؟
hero
مطالب ما کجان؟احسنت ها رو تایید میکنید بقیه رو نه؟من به جای شما خجالت میشکم!!!بعد که میرن با رسانه خارجی مصاحبه میشن خائن!!!وقتی شما حرف و گفته ما رو تایید نمیکنید بذارید یه سایت چه کنیم؟
عباسی
نمیدانم تا کی قرار است در این مملکت تقاضای احقاق حقوق٬ بشه اغتشاش در امنیت و...
خدایا این ظلم بزرگ در حق معلمین قابل اغماض نیست.
از والدین
Iran, Islamic Republic of
باز از احمدی نژاد بد بگوئید در طول هشت سال حکومتش معلمی اعتراض کرد؟ تجمعی ازطرف گروه فانونی وغیر فانونی دیدید؟ این دولت کارش را شروع نکرده اعترضات و نعطیلی ها شروع شد
مینا
در اون دوره کسی جرات نداشت فکر کردی احمدی نژاد خوب بود؟ اعتراض معلمها به خاطر مخالفت با دولت روحانی نیست میخواهندحق و حقوق واقعیشان را به دست بیاورند.
فرهاد
آقا این حرفارو ول کنید... از دکل نفتی چه خبر؟؟؟؟