جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۲
۳۳
این بار از سوی زیباکلام؛

فرمان اغتشاش حجاریان به بدنه خیابانی ابلاغ شد!

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 410668
جریان سیاسی خاص، از هم‌اکنون با علم به اینکه در انتخابات آینده به دلیل ایفای نقش فعالانه در فتنه سال ۸۸ با مشکلی به نام تأیید صلاحیت برخی چهره‌های خود از سوی شورای محترم نگهبان مواجه می‌شود؛ راهبرد خاصی را در دستور کار قرار داده است.
فرمان اغتشاش حجاریان به بدنه خیابانی ابلاغ شد!
به گزارش جهان، صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب اخیراً در یک نشست دانشجویی در دانشگاه کردستان گفته است: به نظر می‌رسد اقدام آقای روحانی در خصوص مطالبات مدنی صرفا این شده است که می‌گوید من فراموش نکرده‌ام و جز این اقدام دیگری انجام نداده است.

به گزارش نامه‌نیوز، او همچنین با اشاره به انتخابات آتی مجلس دهم تصریح کرده است: چون می‌دانیم که شورای نگهبان نامزدهای اصلاح‌طلب را ردصلاحیت می‌کند باید از حالا به فکر باشیم و نسبت به این عمل شورای نگهبان «اعتراض اجتماعی» بکنیم.

به نوشته، اینکه منظور صادق زیباکلام از مفهومی به نام «اعتراض اجتماعی»! چیست؟! باید شخص وی توضیح بدهد اما آنچه که با شنیدن این کلام وی در ذهن هر مخاطبی شکل می‌گیرد چیزی غیر از «اغتشاش خیابانی» و تکرار سناریوی سال ۸۸ نیست.

قبل از زیباکلام و طی هفته‌های اخیر، عدد دیگری از اصلاح‌طلبان بر ضرورت حضور مردم در خیابان‌ها برای مطالبه‌گری تأکید کرده‌اند!

سعید حجاریان چندی قبل در همین زمینه به نشریه ایران فردا گفته بود:
«همین مردم برای پاشایی به خیابان آمدند و حمایت کردند. باید برای دیگر خواسته‌ها هم فشار اجتماعی وارد کنند»!

در همین راستا، احمد پورنجاتی، فعال اصلاح‌طلب هم چندی قبل بصورت دیگری از «اغتشاش خیابانی» اسم برده و طی مصاحبه‌ای با روزنامه اعتماد گفته بود:‌ امروز نوبت نقش‌آفرینی بیشتر بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان است.

در این راستا باید بیان کرد که جریان سیاسی خاص، از هم‌اکنون با علم به اینکه در انتخابات آینده به دلیل ایفای نقش فعالانه در فتنه سال ۸۸ با مشکلی به نام تأیید صلاحیت برخی چهره‌های خود از سوی شورای محترم نگهبان مواجه می‌شود؛ راهبرد خاصی را در دستور کار قرار داده است.

در همین زمینه به نظر می‌رسد تأکیدات این روزهای جریان مذکور بر مفسد‌نمایی از نظام اسلامی، القای استبداد و فروپاشی اخلاقی بعنوان مقدمه‌ای برای ناآرم‌سازی مردم صورت می‌گیرد و شاید قرار است جرقه نهایی با مطالبه‌ای همچون اعتراض به ردّ صلاحیت چهره‌های جریان خاص از سوی شورای محترم نگهبان زده شود.

پیش از این و در بسته‌های قبلی گزارش تحلیلی، به تفصیل به موارد تلاش جریان خاص برای مفسدنمایی از نظام، القای استبداد و فروپاشی اخلاقی کشور پرداخته شده است.

تلاش‌های مذکور در حالی صورت می‌گیرد که معاریف اصلاح‌طلب طی ماه‌های اخیر به صراحت اعلام کرده‌اند که امیدی به پیروزی اکثریتی در انتخابات آتی ندارند و به دنبال مجلسی با تعداد کمتر اصولگرایان هستند!

بدیهیست که سناریوی فوق، قرار است به هر نحو ممکن، بیان‌کننده پیروزی اصلاح‌طلبان در یک انتخابات باشد.

اصلاح‌طلبان ۱۴ سال است که در هیچ انتخاباتی، اعم از شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، موفق به کسب رأی اکثریت مردم ایران نشده‌اند.

علی یونسی، فعال اصلاح‌طلب و از مقامات دولتی اخیراً در یک همایش سیاسی از برخی تلاش‌ها برای وقوع «جنگ داخلی»! در ایران سخن گفته است!

گفتنی است اعتراضات صادق زیباکلام به رفتارهای دولت در قبال چیزهایی به نام مطالبات مدنی و حقوق شهروندی مسبوق به سابقه است.

او مدتی قبل طی یک مطلب سرگشاده در همین باره نوشته بود: قطار دفاع از حقوق شهروندی و آزادی‌های مدنی در دولت آقای روحانی اگر چه سوت‌های بلندی می‌کشد ولی چقدر سبک و خالی می‌رود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی های محترم!!
بدانند که دوره ترفند و حقه " فشار از پایین چانه زنی از بالا" که یک اصل تعیین کننده در دوران اصلاحات بود دیگر به سر آمده و مردم هشیار شده اند و دیگر با شعارهای دهان پرکن آنها و با طناب پوسیده شان به چاه نخواهند رفت. حالا هی مردم مردم مردم کنند ...
رهگذر
United States
اگرچه آرزوی ایجاد جنگ داخلی در ایران هرگز اتفاق نخواهد افتاد ولی اگر هم خدای ناخواسته چنین اتفاقی بیفتد خودش منبع نعمت خدا خواهد بود چون واقعاً دیگه از دست این جماعت افتضاح طلب خسته شده ایم و اگر خدای ناخواسته اون اتفاقی که نباید بیفتد پیش بیاید دیگه مرگ یکبار و شیون هم یکبار، باید ریشه این منافقین جدید را از بیخ بیرون آورد.
یکبار برای همیشه.
كوروش
United Kingdom
صدا وسيما مي بايست قبل از شكل گيري فتنه جديد وبا استفاده از رهنمودهاي رهبر عزيز در اين خصوص روشنگري نمايد...
Iran, Islamic Republic of
بابا این اصلاح طلبان هر وقت تایید هم شدن رای نیاوردن و مفقیت خاصی کسب نکردند
هیچ غلطی نمی کنند
علیرضا
Germany
من زیاد از اصلاح طلب ها خوشم نمیاد ....
من اصلا از اصلاح طلب ها خوشم نمیاد
(اصلاح‌طلبان ۱۴ سال است که در هیچ انتخاباتی، اعم از شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، موفق به کسب رأی اکثریت مردم ایران نشده‌اند)
البته 14 سال هم هست که رد صلاحیت می شوند
سعید
دوست عزیز پس آقای عارف چه جوری تایید صلاحیت شد؟ و وقتی اصلاح طلبا دیدن بدنه اجتماعی شون بیشتر از ۸ درصد نیست با زورگویی اونو مجبور به انصراف کردن.
قبل از حرف زدن یه کم فکر کردن هم چیز خوبیه.
معدن!!!
Iran, Islamic Republic of
بله در دو دوره ریاست جمهوری شکست خوردند که سال 84 معین و مهرعلیزاده با حکم رهبری تایید صلاحیت شدند نه شورای نگهبان در صورتی که در این دو دوره هم اصولگرایان موفق نشدند بلکه احمدی نژاد پیروز انتخابات شد در ضمن اگر پایگاه مردمی نداشتند پس نمایندگان مجلس ششم نباید به صورت فله ای رد صلاحیت می شدند اگر پایگاه 8 درصدی!!!داشتند باید می آمدند و مردم آن ها را پس می زدند
و باید هم وطن فروشان رد صلاحیت شوند
سعيد110
گسترش نفوذ ايران در منطقه و نابودي آخرين دسيسه و ابزارشان (مزدوران داعشي) باعث شده است به هذيان گويي بيافتند.....
چیه فقط شما دلواپسا حق دارید بیایید تو خیابون؟
اسلامی
ما برای پیشرفت و سربلندی کشور به میدان میاییم و لی افساد طلبها برای ویرانی و وطنفروشی .
جالا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ناراحت نشی !!!!
اگه ما روز 22 بهمن و روز قدس میایم بیرون شما که تقریبا همیشه بیرونید بابا ... تو پارک ها .. کافی شاپ ها .. تو میدون ها ( خصوصا دم آیسپک فروشی ها )
ابگوشت بز باش
Iran, Islamic Republic of
اصلا این جماعت به اصطلاح اصلاح طلب برای یکدفعه هم که شده منصفانه بیایند کلاهشان را قاضی قرار دهند وببینند علت عدم مقبولیت از سوی مردم و عدم مشروعیتشان از کجا اب میخورد ؟ایا این عدم مقبولیت بدلایلی چون ،گلهای خودی فراوان،نقش پررنگشان در فتنه 88 ،نقش وادبیات ساختارشکننده شان،دور شدن از فرهنگ دینی وترویج فرهنگ غربی و دور شدن از اندیشه های امام خمینی)و افتادن بدامن رسانه های امریکا واروپا افتادن تئوریسین هاشیان در بغل رسانه ها واندیشکده های ی امریکو صهیونیزم نیست؟انوقت متوجه می شوند که راهی که رفته اند به ترکستان بوده و نبایستی گناه وتقصیر را بگردن نظام بندازند.همین حرفای حجاریان وزیبا کلام بندی از بندهای جین شارپ در دستورالعمل انقلابهای رنگین است.
اصلاح طلب
از اسمت تفکرت پیداست تفکرت آبگوشتیه بزیه
ابگوشت بز باش
Iran, Islamic Republic of
اقا یا خانم به اصطلاح اصلاح طلب،این ابگوشت بزباش هنر یکی از اقایان همفکر جنابعالیست که همانند طیف شما عالیجنابان امید و توان جوانان غیرتمند ایرانی را در شکوفایی ورشد علمی انهم پس از وجود هشت سال جنگ تحمیلی و شرایط تحریمها زیر سوال بردوگفت ایرانیها جز ابگوشت بزباش وقورمه سبزی چیز دیگه ای بلد نیستند.پس من این نام را برای خودم برگزیدم تا بلکه افرادی چون شما بخود بیایید که ما هستیم ومی توانیم.
مامان فتنه
فرمون فتنه دسه خودمه...
... فتنه
...هوس ساندویچ کردم حسابی.
كوروش
United Kingdom
فائزه ساندويچي خوب سراغ داره.....
پدر خونده فتنه
استراتژی اینه فعلا ما پیرو امام و ارادتمند رهبر دمکراتیک دوستدار آزادی و کاملا مردمی
Romania
بوی فتنه میآید ...
دکتر زیباکلاغ
دکترجون دمکراتیک حرف بزن قشنگتره. تو زورآزمایی ما همیشه کم آوردیم و میدان را سپردیم
هر کس حرکتی بر خلاف منافع ملی انجام دهد دودش به چشم خودش و دیگران خواهد رفت.
افشین
شما ایرانی هستید یا ............... که دائم در جبهه استکبار و منافقین وفتنه گران و همیشه در منافات با خواست اکثریت مردم اقدام می کنید .
اکبر
این دفعه دیگه تیکه بزرگه گوششونه
این دکترراازپریزبکشید.زیادی توهمی میزنه
Iran, Islamic Republic of
تا حالا دوبار اینها بدواً به صورت لفافه حرفهای خود را در خصوص اغتشاشات بیان کرده اند یکبار در سال 77 که گفتند بادبانها را علم کنید که طوفان سهمگینی در راه است و بعد در سال 78 اغتشاشات به راه انداختند. در سال 87 هم گفتند باید کمیته صیانت از آرا تشکیل دهیم و بعد در سال 88 اغتشاش به پا کردند. حالا هم باید خیلی هوشیار بود. این رمزها باید گوشی را به دست ما بدهد. اگر هوشیار نباشیم دیگر هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم...
رحیم
France
...لعنت بر هرچه ... وطن فروش باد.
45
"اصلاح‌طلبان ۱۴ سال است که در هیچ انتخاباتی، اعم از شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری، موفق به کسب رأی اکثریت مردم ایران نشده‌اند."

شما حالت خوبه ؟
Russian Federation
آقایان به اصطلاح اصلاح طلب خودتان را خسته نکنید چانه زنی از بالا و فشار از پایین دیگر فایده ندارد. به بالا و پایینتان فشار نیاورید. دستتان پیش ملت رو است.