جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
موج خبری دروغ سایت های ضدانقلاب

ماجرای کیوسک سر کوچه خانه آیت الله وحید چیست؟+عکس

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 161962
 چندی قبل، برخی از سایت‌های اینترنتی اقدام به انتشار خبری درباره کنترل امنیتی منزل تعدادی از مراجع کردند. در این خبر اشاره شده بود که در راستای این کنترل‌های امنیتی، یک کیوسک با شیشه دودی در مقابل دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی و کیوسک دیگری مقابل دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی نصب شده است.

به گزارش جهان ،به گفته سردار توکلی، فرمانده نیروی انتظامی قم، با توجه به مراجعه مردم و مسوولین به دفاتر علما و مراجع در قم، برای حل معضلات ترافیکی و ای که امکان وقوع آنها می رود، تعدادی از مامورین راهنمایی و رانندگی در مقابل دفاتر آیات عظام مستقر شده اند تا با جلوگیری از تردد و به ویژه پارک نامناسب خودرو در هماهنگی کامل با مسوولین دفاتر، تردد مراجعین و علما را تسهیل کنند. 



پی گیری های خبرنگار روات حدیث مشخص کرد در مقابل دفتر آیت الله العظمی سبحانی، تقاطع کوچه ممتاز که محل تردد مراجعین دفتر آیات عظام اردبیلی و مکارم شیرازی است، کوچه بن بست دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی و مقابل دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی و آیت الله العظمی شبیری همدانی، و کوچه‌ای که انتهای آن به بیت آیت الله صانعی این مامورین مستقر هستند که با لباس مامورین راهنمایی و رانندگی فعالیت می کنند.

پی گیری های تکمیلی نشان داد که برخی از مامورین علاوه بر به جا آوردن نمازهای خود در دفاتر علما، از ارتباط خوبی با این دفاتر برخوردار می باشند و حتی بعضا با درخواست مستقیم مسوولین دفاتر مستقر شده اند.

در ادامه، تلاش بر تهیه تصویر از کیوسک‌های امنیتی با شیشه دودی متمرکز گردید اما متاسفانه چنین کیوسک‌هایی یافت نشد. به جای آن در ابتدای کوچه ای که دفتر حضرت آیت العظمی وحید خراسانی در انتهای آن واقع است، کیوسکی معمولی با شیشه های عادی یافت شد که سرباز مستقر در ابتدای این کوچه برای استراحت از آن استفاده می کند.

از آنجا که نصب این کیوسک از عهده نیروی انتظامی استان قم خارج بود، جستجویی به دنبال عامل تامین هزینه بیش از نیم میلیونی این کیوسک صورت گرفت و در نهایت مشخص شد هزینه این کیوسک به اصطلاح امنیتی! توسط دفتر حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی پرداخت شده است، چرا که سرباز راهنمایی رانندگی مستقر در این کیوسک، در اصل برای جلوگیری از پارک ماشین های متفرقه در این کوچه مستقر شده است. ماجرای جلوگیری از تردد و پارک ماشین در این کوچه هم به این بر می گردد که حضرت آیت الله العظمی وحید بارها موقع تردد، با ترافیک سنگین در این کوچه بن بست مواجه بوده اند و برای تسهیل در تردد ایشان، این امر صورت گرفته است.  در عین حال جستجو برای کشف دوربین های امنیتی در مقابل بیوت مراجع مخصوصا آیت الله وحید خراسانی به شکست انجامید!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *