پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خنده دارترین رهنمودهای ضدانقلاب درسال89!

چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 125962
حضور گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی‌های 9 دی و 22 بهمن که فعالان سیاسی از آن به عنوان "دفن تاریخی فتنه" نام بردند، باعث شد تا این سایت‌ها که زمانی هر چند دقیقه یک بار به روز می‌شدند، مجبور به تهییه و انتشار اخبار خنده‌دار شوند.
شبکه ایران: حضور گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی‌های 9 دی و 22 بهمن که فعالان سیاسی از آن به عنوان "دفن تاریخی فتنه" نام بردند، باعث شد تا سایت‌ها ضد انقلاب که زمانی هر چند دقیقه یک بار با پوشش اخبار آشوب ها به روز می‌شدند، برای حفظ مخاطبانشان به انتشار حدس و گمان های بامزه و گاه مضحک روی آورند.

این مساله در برخی سایت‌ها که داعیه پیشتاز بودن و رهبری اپوزیسیون را داشتند بیشتر به چشم می‌خورد. مرور برخی از این اخبار خالی از لطف نیست.

جنبش ما مثل پختن "سمنو" است ۱۳۸۹/۰۲/۰۵

سایت جنبش راه سبز (جرس) که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و به همت عطاالله مهاجرانی و محسن کدیور برای تحریک حامیان سران اصلاحات به ناآرامی راه‌اندازی شد، در یک یادداشت نوشت: "جنبش سبز مشابه پختن سمنو است اما پختن سمنو کاربر است؛ باید بیداری کشید... کار ما همانند پختن سمنو سخت است."

داریم "اوردوز" می‌کنیم ۱۳۸۹/۰۲/۲۹

سایت ضدانقلاب بالاترین نوشت: "آنجا - در ایران - صحبت از این است که چرا سران فتنه را نمی‌گیرند و اعدام نمی‌کنند و ما اینجا در فضای مجازی و ازخارج، همچنان مشغول روشنگری مداوم در فضای مجازی هستیم و چیزی نمانده کاربران اینترنت از شدت روشنگری «اوردوز» کنند."

بسیجیان برای وبلاگ‌نویسی حقوق میلیونی می‌گیرند ۱۳۸۹/۰۳/۱۴

سایت جرس در ادعایی بامزه با بیان اینکه بسیجیان به وبلاگ‌نویسی تشویق سازمانی شده‌اند، نوشت که آنان برای هر پست وبلاگ در مدح مسئولان رهبری نظام و دفاع از رئیس جمهور حداقل "شصت هزار تومان" دریافت می کنند.

بنابر حساب و کتاب سایت جرس، "با این اقدام، هر بسیجی وبلاگ نویس ماهی یک میلیون و هشت هزار تومان کسب می کند که با توجه به خط فقر در ایران بسیار جذاب است."

لاک ناخن دخترها نشان می‌دهد که مخالف نظام هستند ۱۳۸۹/۰۳/۱۱

سایت "روزآنلاین" که توسط جمعی از همکاران سابق نشریات اصلاح‌طلب اداره می‌شود، در مطلبی مدعی شد که دختران ایرانی، با استفاده از لوازم آرایشی، نشان می‌دهند که با انقلاب اسلامی مخالف هستند: "پس از انقلاب، استفاده از لوازم آرایش ممنوع شد و با هرکس که آرایش کند، به طور شدیدی برخورد می‌شود."

طرفداران میرحسین، قند و شکر نخورند ۱۳۸۹/۰۲/۲۹

سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات خواستار عدم استفاده حامیان میرحسین موسوی از قند و شکر شد!

"جرس" در این باره نوشت: "از همین امروز تا بیست و دو خرداد با یک اقدام جمعی و تبلیغات متمرکز از مردم بخواهیم که تحریم کنند؛ یعنی قند و شکر را نخرند تا قیمت ان به سطح مورد نظر کاهش یابد. در این تحریم قدرتی نهفته است که در هیچ راهپیمائی نیست."

تلاش برای کاهش جمعیت تهران از ترس ماست ۱۳۸۹/۰۱/۲۳

سایت "روزآنلاین" در یکی از مطالب خود سخنان رئیس جمهور درباره خطرات احتمالی زلزله در تهران را به ایجاد هراس در مردم تعبیر کرد و نوشت: "در روزهای اخیر، محمود احمدی نژاد در اظهارات پیاپی با تاکید بر "قطعی بودن وقوع زلزله در تهران" و ایجاد هراس، مردم تهران را به خروج از پایتخت ترغیب می کند."

"روز" همچنین در ادعایی جالب، سخنان رئیس‌جمهور را "تدبیر ویژه امنیتی" برای جلوگیری از عملی شدن برنامه های هواداران طیف اصلاحات دانسته است!

اغتشاش که نمی‌کنید، لااقل شعر بگویید ۱۳۸۹/۰۲/۲۰

سایت جنبش راه سبز با ارسال ایمیل‌هایی به مخاطبانش، از آن‌ها خواست تا برای به روز نگه داشتن سایت، شعر بنویسند و به جرس ارسال کنند.

سازمان ملل هم سبز شد ۱۳۸۹/۰۳/۰۳

سایت کلمه درباره پروژه جدید سازمان ملل نوشت: "گویا این روزها تب رنگ سبز به سازمان ملل‌متحد هم رسیده، در هفته‌ای که گذشت کمپین ویژه‌ای با عنوان «گذرنامه سبز» از سوی سازمان ملل متحد راه اندازی شده‌است."

مخاطبان این سایت ابتدا تصور می‌کنند این مساله ارتباطی به حامیان آقای موسوی دارد اما کمی جستجو نشان می‌دهد که این طرح از سوی برنامه زیست محیطی سازمان ملل است و اساسا ارتباطی به مسائل سیاسی ندارد!

تی‌شرت با طرح شهدا یعنی مخالفت با جمهوری اسلامی ۱۳۸۹/۰۲/۱۷

سایت "کلمه" که به عنوان سایت رسمی آقای موسوی فعالیت می‌کند، در مطلبی با عنوان "طرح سبز" به انتشار عکس‌هایی از طراحی تی‌شرت با عکس شهدای دفاع مقدس مانند شهید همت و شهید چمران پرداخته و این مساله را نشانه همراهی این جوانان با جریان متبوع خود خوانده است.

لینک‌های "بالاترین" را دستگاه اطلاعاتی ایران می‌فرستد ۱۳۸۹/۰۲/۱۷

سایت جرس در مطلبی با حمله شدید به سایت ضدانقلاب "بالاترین"، نوشت: "بالاترین دارای هیچگونه هویتی نیست و آلت دست برخی محافل شده است."

جرس ادعایی جالب را هم مطرح کرد و نوشت: "آیا این مسئله که ماموران امنیتی و اطلاعاتی ایران ده‌ها آیدی در این سایت دارند و لینک‌های تند ارسال می‌کنند، ادعایی گزاف است؟ اصولا بزرگنمایی جایگاه بالاترین در میان رسانه‌های ایران نشان از رسوخ ماموران اطلاعاتی رژیم در این سایت دارد!"

اگر ریش داشته باشید، در صف بانک نمی‌ایستید ۱۳۸۹/۰۱/۲۷

سایت روز در ادعایی عنوان کرد: "اگر کسی ریش بلند داشته باشد و یقه پیراهنش را ببندد و انگشتر عقیق در انگشت کند و پیشانی‌اش کمی کدر باشد، نه توسط پلیس راهنمایی جریمه می‌شود، نه در صف بانک می‌ایستد و نه کسی جرئت دارد حرفی به او بزند!"
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *