پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نقره جابر بهروزی به طلا تبدیل شد

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب: 355868
با مثبت اعلام شدن دوپینگ وزنه بردار آذربایجانی، جابر بهروزی وزنه بردار دسته ۶۹ کیلوگرم ایران مدال نقره رقابتهای یونیورسیاد ۲۰۱۳ را با طلا عوض کرد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، فریدون قولی‌اف آذربایجانی در رقابت های یونیورسیاد جهانی کازان که تیر سال گذشته برگزار شد با حدنصاب مجموع ۳۲۳ کیلوگرم ضمن شکستن رکورد دسته ۶۹ کیلوگرم رقابتهای وزنه برداری دانشجویان جهان، مدال طلای یونیورسیاد جهانی را هم به دست آورده و بالاتر از جابر بهروزی از ایران که حدنصاب ۳۲۲ کیلوگرم را به ثبت رسانده بود روی سکوی قهرمانی ایستاد.

قولی‌اف در رقابتهای جهانی ۲۰۱۳ بزرگسالان که در وروکلاو لهستان برگزار شد هم یکی از مدعیان بود و با حدنصاب مجموع ۳۳۷ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

اما به دنبال مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ این وزنه بردار آذربایجانی هر دو مدال طلای یونسیورسیاد جهانی و برنز رقابتهای جهانی بزرگسالان از او پس گرفته شد.با حذف فریدون قولی‌اف از جدول این دو مسابقه، جابر بهروزی مدال طلای رقابتهای یونیورسیاد جهانی ۲۰۱۳ را به دست آورد و در رقابتهای جهانی بزرگسالان هم با یک پله صعود در رده چهارم ایستاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *