جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پخش‌سریال دزدو پلیس‌سعیدآقاخانی+تصاویر

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 249361
سریال «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی از فردا -شنبه ۲۲ مهر‌ماه- از شبکه سه پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای از فردا -22 مهرماه- روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
 


بنا بر این گزارش، این سریال هر شب ساعت 21 پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 14:30 روی آنتن می‌رود.
 
«دزد و پلیس» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی ساخته شده و بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، عزت‌الله مهرآوران، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور، حمید لولایی و مرجانه گلچین در آن ایفای نقش کرده‌اند.
 


در خلاصه داستان سریال آمده است: ناصر، شرور و خشن و سابقه‌دار در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر می‌کند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمی‌دارد...!
 


سایر عوامل سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، طراح گریم: همایون نوذر، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، تدوینگران: خشایار موحدیان، سودابه سعیدنیا، آهنگساز: علی طالقانی، مدیر تولید: رضا کریمی، صدابردار: علیرضا نوروزیان، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: اشکان چگینی، دستیار یک کارگردان: مصطفی تنابنده، برنامه‌ریز: زینب نصراللهی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیران تدارکات: جعفر عبدلی، بهرام دانایی‌زادگان



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *