پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۲

بازداشت ۲فرزنداسدالله بیات زنجانی در25بهمن

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 157363
در ادامه حضور فرزندان برخی چهره های سیاسی کشور در تجمعات غیر قانونی دو فرزند آیت الله بیات زنجانی روحانی حامی جنبش فتنه سبز در اغتشاشات روز ۲۵ بهمن در حوالی مترو صادقیه بازداشت شدند.
بولتن نیوز :

خبر دستگیری محمد مصطفی بیات زنجانی و سوسن بیات زنجانی در حالی از سوی رادیو فردا و رسانه های معاند نظام اعلام شده است که تجمع غیر قانونی ۲۵ بهمن بدون مجوز قانونی وزارت کشور و با دعوت میرحسین موسوی و مهدی کروبی به محلی برای فتنه انگیزی جنبش سبز و حامیان منافق و برانداز آنها تبدیل شده بود و حضور فرزندان چهره های سیاسی و دینی این کشور به معنی حمایت تلویحی این افراد از این اقدامات خرابکارانه و ضد نظام است.

محمد مصطفی بیات زنجانی، لیسانس هنر و خواهرش دانشجوی فوق لیسانس معماری، دانشگاه اصفهان هستند که تنها به دلیل شرکت در راهپیمایی روز دوشنبه از منزلشان در قم به تهران عزیمت کرده بودند و روز دوشنبه همراه با شماری دیگر از فتنه گران در متروی صادقیه تهران بازداشت و روانه زندان اوین شدند .

این گزارش می افزاید اسدالله بیات زنجانی عضو شورای بازنگری قانون اساسی ، نماینده و عضو هیئت رئیسه سه دوره اول مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس دور سوم این مجلس بوده است. وی همچنین سابقه عضویت در شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم را داشته‌است. وی به تازگی و قبل از حادثه ۲۵ بهمن دیداری با موسوی و کروبی داشته و حمایت خود را از آنان اعلام کرده است.


این روحانی فعال جنبش سبز از خرداد ماه سال گذشته حمایت همه جانبه خود را از اقدامات فتنه گرایانه جنبش سبز تحت عنوان معترض اعلام و در جلسات مجمع محققین و مدرسین بر حضور همه اعضا در فعالیت های این جنبش تاکید کرده است. وی همچنین در واکنش به خبر دستگیری فرزندانش تصریح کرده است که خون فرزندان من از بقیه رنگین تر نیست و به همین جهت برای آزادی آنان با کسی تماس نخواهم گرفت .

گفتنی است پیش از این نیز خبر دستگیری فرزند عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات و تنی چند از چهره های سیاسی اصلاح طلب و همچنین برخی حامیان خارجی آنان نظیر سرکنسول اسپانیا در ایران در اغتشاشات ۲۵ بهمن منتشر شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر چی میکشیم از دست آقا زاده های این آقایونه حالا بعضی ها خیلی تابلواند و بعضی ها پشت پرده متاسفم که در 16 سال ریاست آقایان هاشمی و خاتمی اینها رشد فزاينده اي کردند
جرم اقازاده ها بیشتر ازسایر بازداشت شده گان است.