پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تکلیف سیاسی و درخشان مشخص شد

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 397565
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که به هیچ عنوان کسی جایگزین حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل این باشگاه نمی‌شود. همچنین حمید درخشان هم به عنوان سرمربی به فعالیتش در این تیم ادامه می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر حسن کلانی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: سعی می‌کنیم در این زمان یک ماه و نیم تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را به خوبی آماده کنیم تا ابتدا نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشد و با قدرت در آن رقابتها به میدان برود. سپس امرور اداری باشگاه را هم برای واگذاری به بخش خصوص به شکل مطلوب انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه حمیدرضا سیاسی همچنان به عنوان مدیرعامل به فعالیت خود ادامه می‌دهد، افزود: الان وکلای وزارتخانه و باشگاه در تلاش هستند تا هرچه زودتر سوء تفاهم‌های موجود رفع شود. همچنین قرار شده است دبیر هیات مدیره یعنی جناب طاهری کارها را در غیاب ایشان انجام دهند که این اقدامات از سوی سخنگوی باشگاه اعلام می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه هنوز اعلام نشده که امروز هیات مدیره باشگاه برگزار می‌شود یا خیر، یادآور شد: برای تشکیل هیات مدیره همه اعضا باید باشند که البته آقایان مونسان و کاشانی در مسافرت هستند. ضمن اینکه به هیچ عنوان کسی جایگزین حمیدرضا سیاسی به عنوان مدیرعامل این باشگاه نمی‌شود.

وی در مورد بحث انتخاب برانکو به عنوان سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنده الان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه قاطعانه اعلام می‌کنم حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس ابقا شده، به کار خود ادامه داده و تیم را هدایت می‌کنند و اسامی مطرح شده از جمله برانکو برای هدایت پرسپولیس صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *