پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

این دستمال کاغذی اعتیادآوراست

چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 432169
پلیس فتای نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به ترفندهای مختلف سوداگران و مافیای موادمخدر در گسترش موادمخدر، هشدار داد: دستمال کاغذی های مرطوب که به عنوان جوان ساز پوست فروخته می شود، اعتیادآور است.
به گزارش جهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، پلیس فتا(فضای تولید و تبادل اطلاعات) هشدار داد: تولید و عرضه اقلام جدید اعتیاد آور در قالب های مختلف و با تبلیغات کاذب در حال گسترش است.

برابر اعلام پلیس فتای استان سمنان، یکی از این اقلام، دستمال کاغذی مرطوب کننده ای است که با کاربرد رفع خستگی پوست و برای جوان سازی توسط فروشندگان زن در اتوبوس ها، مترو و اماکن پُر تردد به بانوان پیشنهاد و فروخته می شود.

دستمال کاغذی مرطوب کننده به نام عالیا که با فعالیت چهره به چهره توسط فروشندگان عرصه می شود، نه تنها کاربرد جوان سازی برای پوست ندارد، بلکه با ایجاد اعتیاد به موادمخدر صنعتی، باعث بروز بیماری های متعدد می شود.

این دستمال ها پس از دو بار مصرف اعتیاد ایجاد می کنند و دارای نوعی ماده مخدر صنعتی به نام السی من، از مشتقات آمفتامین هستند.

این دستمال های مرطوب کننده ابتدا با قیمت ارزان فروخته و سپس با ایجاد اعتیاد در فرد، تا بسته ای دو میلیون ریال عرضه می شود.

در گذشته مافیای موادمخدر به شکل های آدامس و شکلات اقدام به عرضه موادمخدر صنعتی کرده بود، و این بار این دستمال کاغذی های مرطوب کننده با استفاده از تمایل بانوان و دختران به جوان سازی پوست، این قشر را هدف قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *