جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باقری منعی برای سرمربیگری تیم ملی ندارد

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 316168
فوق تخصص قلب و عروق بیمارستان پیامبران و پزشک معالج کوروش باقری، بعد از مرخص شدن سرمربی تیم ملی از بیمارستان گفت: باقری منعی برای ادامه فعالیت ورزشی به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد.
به گزارش جهان، به نقل از تسنیم، بعد از سکته قلبی سرمربی تیم ملی، با توجه به نزدیک بودن زمان رقابت های جهانی وزنه برداری، یکی از سوالاتی که ذهن دوستداران ورزش را به خود مشغول کرد، این بود که آیا باقری پس از مرخصی از بیمارستان می تواند به مسئولیت پراسترس خود به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ادامه دهد یا خیر.

دکتر پناهی، پزشک معالج کوروش باقری که صبح امروز، آخرین دستورات پزشکی را قبل از مرخص شدن باقری به وی منتقل کرد، در این باره اظهار داشت: آقای باقری یک هفته باید در منزل به استراحت بپردازد اما پس از آن منعی برای ادامه فعالیت کاری به عنوان سرمربیگری تیم ملی ندارد. انجام ویزیت های مکرر و استفاده از داروهای تجویز شده به ایشان کمک می کند تا بدون نگرانی زندگی عادی خود را از سر بگیرد. تنها توصیه بنده به آقای باقری این است که از انجام کارهای سنگین پرهیز کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشاغل پراسترس نیز در زمره مشاغل سنگین محسوب می شوند، گفت: به هر حال پرهیز از استرس زیاد یکی از توصیه های ما به بیماران قلبی است، اما شرایط افراد با یکدیگر متفاوت است. در برخی افراد نشستن در خانه و دور ماندن از فضای کاری هم استرس زا است و همانطور که بازگشت به روال سابق زندگی و کار، در برخی افراد می تواند روحیه آنها را تقویت کند. در این مورد خاص هم آقای باقری خودش باید تصمیم نهایی را بگیرد، اما بنده به عنوان یک پزشک فوق تخصص قلب و عروق به صراحت می گویم ایشان منعی برای ادامه فعالیت کاری به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *