جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۴
۸

حومه نشینان پاساژهای چندین میلیاردی+عکس

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 356263
دیدن اوضاع ناگوار روستانشینان هموطن مان در جزیره قشم که فقط یک ساعت با جایی که روزانه میلیاردها تومان در آن صرف خوش گذرانی برخی دیگر از مردم کشورمان می شود و همزمانی آن با نشراخبار قرار دادهای چندمیلیاردی فوتبالیست های بیت المالی کشور خیلی تلخ بود
به گزارش جهان، وحید اشتری در گوگل پلاس نوشت:
در کشورمان جزیره ای هست که اخبار ریخت و پاش های عجیب و غریب مدیران دولتهای مختلف در آن گوش فلک را کر کرده، تفرجگاه کلان شهر نشینان کشور در تعطیلات است و مردمانی دارد که به دلیل فاصله فقط چند کیلومتری از قطب واردات کالاهای لوکس ایران با آنهمه پاساژهای رنگارنگ و ماشین های وارداتی و هتل های چند ستاره، تنها سهمشان از منطقه آزاد تجاری، آب بارانی است که به دلیل نبود آب آشامیدنی از فصل رحمت خدا برای این روزهای گرم شان ذخیره کرده اند و راه رفتن روی زمین داغی که پای برهنه شان را همچون دلهای گرم شان گداخته می کند.


حتی عملگی و کارگری در کارخانه ها سهم بومی ها نیست و قاچاق و به جان خریدن تمام خطرهایی که نهایتا منجر به مرگ عزیز ترین افراد خانواده ها می شود تنها راهی است که سیاست گذاری های لیبرال ضدعدالت برای امرار معاش باقی گذاشته است.

امروز، دیدن اوضاع ناگوار روستانشینان هموطن مان در جزیره قشم که فقط یک ساعت با جایی که روزانه میلیاردها تومان در آن صرف خوش گذرانی برخی دیگر از مردم کشورمان می شود و همزمانی آن با نشر اخبار قراردادهای چندمیلیاردی فوتبالیست های بیت المالی کشور خیلی تلخ بود.


خدا مسئولین کوتاهی کرده انقلاب را ببخشاید و به اهالی انقلاب صبر جزیل عنایت بفرماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا خدا ببخشد. خدا انشاالله مسئولین کوتاهی کرده انقلاب را نبخشد.
Iran, Islamic Republic of
حالا هی سکه بدین جشن بگیرین استخر وسونا چکوزی برای خودتان اماده کنید سفر های شمال وجنوبتان را از یاد نبریدو...!!!
اما این مردم این ولی نعمت های ایران زمین را در فلاکت و بدبخت شان با چشمان تان نبینید چه می شود کرد خدای بال سرمان هست
یزدی
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر وامید
بجای پول مفت به فوتبال به این قشر رسیدگی شو د
علی
قابل توجه دولتمردانی که همسران آنان از بیت المال مهمانی های آنچاننی میگیرند.
اهالی انقلاب فقط تونایی نیستند که شما به تصویر می کشید. در همان کلان شهر ها در هر جایی سربزنید از این موارد کم نیست به بنیاد های خیریه مردمی در شهر ها سری بزنید متوجه می شوید. مشکلات مردم فقط در یک یا دوسال اخیر بوجود نیامده روشن تر فکر کنید و درست قلم یزنید
به امید اینکه این نظر سانسور نشود
کفراتی
عدالت واژه گم شده است نمی دانیم کجا باید اورا یافت؟ !!!!
عدالت را فقط از مهدی موعود بجویید . مجهول نیست
ان شااله خدا مسئولینی را که کوتاهی کردند را با یزید و یزیدیان محشور کند.