پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بختیاری مدیر عامل شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو شد

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 378269
در مراسمی با حضور شیخ زاده مدیرعامل شرکت تام ایران خودرو و جمعی از مدیران ارشد شرکت ایران خودرو، مدیر عامل شرکت صنایع ماشین ابزار ایران خودرو معارفه شد.
به گزارش جهان به نقل زا نقل از ایسنا، شیخ زاده، مدیر عامل شرکت تام ایران خودرو ، طی حکمی محسن بختیاری را به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره جدید این شرکت منصوب کرد.

بختیاری بیش از ۲۰ سال سابقه حضور در پست‌های مدیر عامل و عضویت در هیات مدیره شرکت های صنعتی را داراست. وی عضویت در هیأت مدیره شرکت سمندریل، عضویت در هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ریختگری چدن ایران خودرو و شرکت های سازمان صنایع و معادن را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین محمد بنکار طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت صنایع ماشین ابزار سازی، در پست “مدیریت بهبود و توسعه منابع انسانی” منصوب شد.

بنکار، مدرس دانشگاه و دارای بیش از ۱۰سال سابقه مدیریت در حوزه صنعت است.

وی سابقه مدیریت در شرکت سمندریل، اقلام مازاد ایران خودرو، ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو و عضویت در انجمن منابع انسانی ایران را در کارنامه اجرایی خود دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *