جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

اگر کار در رادیو نبود از گرسنگی می‌مردم!

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 458666
گیتی معینی گفت: به آنهایی که علاقه به حرفه بازیگری دارند می گویم که این کار را برای شغل دوم خود در نظر بگیرید. زیرا در این شرایط اگر رادیو نبود که من باید از گرسنگی می مردم.
اگر کار در رادیو نبود از گرسنگی می‌مردم!
به گزارش جهان، گیتی معینی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان،گفت: متاسفانه بازیگران پیشکسوتی همچون من هچ قراردادی با هیچ کجا ندارند و در بسیاری از مواقع بیکار هستیم.

وی افزود: متاسفانه این روزها سینما به سمت جذب خانم های مانگن و زیبا علاقه پیدا کرده و اصلا به توانایی افراد کاری ندارد.

معینی با اشاره به فعالیت های اخیرش عنوان کرد: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی «گداهای تهران» هستم که در ان ارژنگ امیر فضلی ،حمید لولایی و... نیز حضور دارند.

این بازیگر ادامه داد: قرار است در فیلم چمدان های خالی بازی کنم که مضمون فیلم به این شکل است که پسرم قصد سفر به خارج را دارد و من راضی نیستم و وسایلش را از چمدان در می آورم و در آخر به این نتیجه می رسد که با چمدان های خالی به جای نمی توان سفر کرد و با تمام معضلات و مشکلات جامعه به زندگی خودش ادامه می دهد .

معینی عنوان کرد: آنقدر ما فریاد زدیم و دردل های خود را بیان کردیم اما شنیده نشده است در حقیقت باید بگویم کو گوش شنوا؟ خیلی از همکاران من بیکار هستند و مریض و در بدترین وضع ممکن زندگی می کنند. چه کسی به داد ما قراراست برسد؟نامه ای نوشتم به شخص وزریر ارشاد. وی دستور دادکه این خانم چون سرپرست ندارد به دادش برسید اما کسی توجه نکرده است. به افرادی که وزیر ارشاد به آن ها دستور داده است گفتم که در زمان قدیم یک آبدارچی حرفش برو داشت اما یک وزیر دستوری داده حرفش را گوش نمی دهند. هیچ کس به فریاد ما نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: به آنهایی که علاقه به حرفه بازیگری دارند می گویم که این کار را برای شغل دوم خود در نظر بگیرید. زیرا در این شرایط اگر رادیو نبود که من باید از گرسنگی می مردم.

معینی خاطرنشان کرد: از شما ممنون هستم که این مسائل را منعکس می کنید می دانم که هر چه فریاد می زنیم منعکس نمی شود اما چه چاره ای است. می خواهم به همه آن هایی که دستی در آتش دارند بگویم تو رو قرآن این دقایق آخر عمر ما به ما کار بدهید ما گدا نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روزي خور خدا
روزي هر كسي دست خداست. يعني چي اگر راديو نبود از گرسنگي مرده بودم؟ اگه راديو نبود خدا يه راه و اسباب ديگه اي برا رسوندن روزيت تهيه ميديد.
کمال
نگران نباشید. دولت تدبیر و امید برای هر قفلی کلید داره! ..