پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

سبک زندگی از نگاه قرآن و عترت منتشر شد

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 403369
انتشارات طوبای محبت، کتابی زیبا با رویکرد سبک زندگی قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انتشارات طوبای محبت، کتابی « انتظار خواستگاری؛ سبک زندگی از نگاه قرآن و عترت علیهم السلام» با رویکرد سبک زندگی قرآن و اهل بیت علیهم السلام منتشر کرد.

کتاب انتظار خواستگاری؛ سبک زندگی از نگاه قرآن و عترت علیهم السلام در ۴۸۰ صفحه توسط استاد و محقق ارجمند سید جلال اشرف حسینی به زبان عربی تالیف که توسط آقای حسین خسروی ترجمه و از سوی انتشارات طوبای محبت، روانه بازار کتاب گردید.

به یقین الگوبرداری از قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) بهترین روش تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی و برطرف کردن مشکلات است. سیره رفتاری و گفتاری اهلبیت علیهم السلام همواره یک الگوی زنده و جاویدی است که در طول تاریخ پیشوای همه بشریت، به ویژه مسلمانان بوده و اکنون نیز به عنوان یک اسوه حسنه و سرمشق ماندگار، در تمام ابعاد زندگی اعم از اعتقادی، اخلاقی، رفتاری، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی راهنما و هدایت‌گر جامعه بوده و فراتر از محدودیت‌های زمان و مکان می‌درخشد، دستورات اسلام در مورد زندگی فردی و اجتماعی در عرصه های مختلف ازدواج، شرایط انتخاب همسر، زندگی زناشویی، تربیت فرزندان و حضور در اجتماع، حاوی نکات ارزشمند و متناسب با فطرت انسان ها است که بیانگر توجه جدی اسلام به این امر است.

انتشارات طوبای محبت طی سال های اخیر با انتشار آثار متعدد دینی خود سعی نموده تا به معرفی معارف قرآن و اهلبیت علیهم السلام بپردازد و تاکنون آثار گوناگونی در عرصه تربیت اسلامی منتشر نموده است.

کتاب حاضر یعنی: « انتظار خواستگاری؛ سبک زندگی از نگاه قرآن و عترت علیهم السلام» از جمله کتاب هایی است که مولف محترم داستان زندگی خود را در دوران گوناگون جوانی، ازدواج، تا تربیت فرزند و حضور در اجتماع و .. را براساس تاسی از قرآن و اهلبیت علیهم السلام با ذکر مستندات قرآنی و روایی، به زیبایی تألیف نموده است که امید می رود جوانان عزیز با مطالعه این کتاب، راهکاری های زندگی سالم در پرتو آموزه های دینی را بتوانند به دست آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
کتاب سبک زندگی اسلامی دراندیشه ی مقام معظم رهبری نیز توسط انتشارات امیر کبیر چاپ و روانه ی بازار گردید.
لطفاً اطلاع رسانی کنید و اطلاعات تکمیلی را ازانتشارات امیرکبیر دریافت نمایید.