چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۲۰

بازیکن دوپینگی عراق چه می گوید ؟

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 403666
بدون شک علا عبدالزهرا ، سوژه اصلی رسانه های ایرانی در دو روز گذشته بوده است. دوپینگ او و اعتراض ایران به این موضوع به اخبار اصلی جام ملتهای آسیا بدل شده است.
به گزارش جهان، جمهوریت نوشت: علا عبدالزهرا هافبک تیم ملی عراق در مورد بحث دوپینگش می گوید:« من نمی دانم این چه کارهایی است که مسئولان ایران انجام می دهند. آنها با انتشار این اخبار می خواهند ذهن مردم ایران را جای دیگری ببرند تا باخت را فراموش کنند و انتقادی انجام ندهند. من ۶ ماه پیش برای تراکتورسازی بازی می کردم. ۱۹ شهریور با این تیم فسخ قرارداد کردم. ۲۰ شهریور با پرواز هوایی به بغداد رفتم. از آن زمان تاکنون چرا مسئولان ایرانی درباره دوپینگ من حرفی نردند؟ چرا مهرماه به من چیزی نگفتند؟ چرا آبان ماه حرفی نزدند؟ چرا گذاشتند و فقط نیم ساعت بعد از بازی این بحث را رسانه ای کردند؟»

عبدالزهرا در ادامه می گوید:« من یک بار در ایران تست دوپینگ دادم. مسئولان گفتند تست تو مشکوک است و باید یک بار دیگر از تو تست بگیریم. من هم با تراکتورسازی فسخ قرارداد کردم و به عراق رفتم. آن زمان مسئولان فدراسیون ایران باید با باشگاه جدید من یا فدراسیون عراق مکاتبه می کردند و می گفتند که من باید تست بدهم. آنها هیچ حرفی به من نزدند و نامه ای به من ندادند. واقعا نمی توانم درک کنم که چرا مسئولان ایران حالا یادشان افتاده که باید از من تست می گرفتند. آنها برای من آی تی سی صادر کردند اما حالا آمده اند و از مثبت بودن دوپینگ من حرف می زنند که جای تعجب دارد.»

علا عبدالزهرا در ادامه می گوید:« مگر ایرانی ها نمی گویند که من دوپینگ کرده ام؟ چرا خبرش روی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و حتی فیفا نیست؟ چرا فقط در رسانه های ایرانی می گویند که فیفا دوپینگ مرا تایید کرده؟ اگر من دوپینگ کرده ام، پس باید خبرش روی سایت های رسمی بیاید اما فعلا که خبری نیامده. این خوب نیست که مسئولان ایرانی با آبروی من بازی می کنند. آنها خودشان مسلمان هستند و می دانند در دین اسلام، آبروی کسی را نباید برد.یکی دو روز است که همه در استرالیا به من جور دیگری نگاه می کنند. من وقتی از تراکتورسازی جدا شدم، پولم را پس دادم. گفتم که این پول برای من که فقط چند بازی انجام داده ام حرام است اما حالا می بینم که این شایعات را برایم ساخته اند. اگر واقعا دوپینگی بودم چرا نیم ساعت بعد از بازی اعلامش کردید؟ مسئولان فوتبال ایران می خواهند مرا قربانی کنند تا خودشان قربانی نشوند و این برای ما دو کشور که دین مان اسلام است اتفاق خوبی نیست.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هركاري يه وقتي داره داداش؟! خربزه خوردي بايد تحمل لرزه ها و پس لرزه ها را هم ئاشته باشي قربونت!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسفه ، ما باید تو زمین عراق رو می بردیم این کارها در شان ایران نیست!!
Iran, Islamic Republic of
ولی به نظر من هم این کار ناجوانمردانه است ما بازی را به اشتباهات خودمون باختیم این بیچاره چی کاره است
عرب پرست
عباس
Iran, Islamic Republic of
بازي را بايد در زمين برد، بيرون زمين ديگر دلچسب نيست.
Iran, Islamic Republic of
اگر اقدامات مسوولین ورزش ایران از روی اخلاص نبوده و بی جهت آبروی ایشان را بردند واقعا صدبرابر از شکستشون خرابکاری کردن و اگر من وزیر بودم تمام کسانی که در این افتضاح و ایجاد امید بیجا در مردم نقش داشتند را از دم عوضشون می کردم که بدونن برای ما اخلاق و دوستی ملتها از برد از این طرق مهمتر است
به نظرم حرفهای بنده خدا منطقی است. هر کاری راهی داره چرا مسولین تیم طبق قانون دو ساعت قبل از بازی به صورت کتبی به ناظر بازی موضوع را اعلام نکردند!؟
قبل از بازی اعلام و اعتراض کرده بودن ولی کنفدراسیون فوتبال آسیا توجهی بهش نکرد!
بهتر نیست یکی بگه چرا یه سرباز فراری که متهم جعل و استفاده از سند مجعوله و باید بازداشت باشه بعد هم 3 سال حبس و بعد هم سربازی باید بره تو بازی ظرف نیم ساعت دو تا کارت بگیره و گند بزنه به تیم!؟ حالا ما بیایم رو اما و اگر آبروی یکه دیگه رو ببریم!؟
این حاشیه سازیها به نفع کره است چون هر کدام از تیمهای ایران و عراق حریفش بشن با این آشفتگی روحی و تزلزل در تمرینات بازنده خواهند بود. کاش بی هیاهو کار دنبال میشد هر دو تیم هم امیدوارانه تمرین میکردند بالاخره یکی از دو کشور مسلمان میرفت و ان شا الله کره رو میبرد و فینالیست میشد
حامد
به نظر من اصلا این مباحث به صلاح آبروی ایران و ایرانی نیست.
واقعا زیبا و منطقی گفته....واقعا مسئولان ورزش ماباید خجالت بکشند....
یک عراقی برای یک ایرانی همیشه عراقی هست. چه فوتبالیست چه دستفروش .ما جنایات شما رو فراموش نمیکنیم. خانواده شهید شلمچه
Iran, Islamic Republic of
مسائل رو با هم قاطی نکنید لطفا.
اگر واقعا از خانواده شهدا هستید، مطمئن باشید شهید عزیز شما نظر شما را تائید نمی کند.
در حال حاضر ایران اسلامی و عراق اسلامی در یک جبهه در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.
خود منم خانواده شهید هستم و این حرف شما مورد تایید بنده نمی باشد
کاش یه ذره مسوولان ورزشی ما خجالت می کشیدن و حیا می کردند. ..وقتی تمام حریم های اخلاق و دین رنگ می بازه طبیعتا برادر کفاشی و دوستانشون به برد به هر قیمتی فکر می کنند...امیدوارم کمیته انضباطی با شخص کفاشیان برخورد کنه...
Iran, Islamic Republic of
با یک مقایسه ی ساده، متوجه فرق فراوان دو تیم ملی از لحاظ امکانات می شویم.
عراق نه لیگ دارد و نه امکانات. آنها در کشوری ناامن این تیم را به استرالیا فرستادند. تیم ما باید 5 گل به عراق می زد. حتی اگر با اختلاف یک گل هم برنده می شدیم هیج کار مهمی نکرده بودیم. حالا اومدیم با بهانه ی دوپینگ می خوایم عراق را بازنده اعلام کنیم.
این کار، کار خوبی نیست و تابلو است که مسئولین فدراسیون برای فرار از فشار افکار عمومی اقدام به اینکار کرده اند.
فدراسیون بداند: ما صعود اینجوری نمی خوایم.
مصطفی
United States
باختن که عیبی نداردچراآقایان مسوُلان فدراسیون فرافکنی میکنند وباخت راگردن این وآن می اندازندبگذریم که آقایان یدطولایی دراینگونه موارددارد
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کاش با مهرداد پولادی برخورد قانونی شود اگر بازیکنی کم تجربه بی جهت وسط زمین وجلوی دروازه حریف خطا می کرد قابل بخشش بود ولی این آقا با احساسات هفتاد میلیون ایرانی بازی کرد لزومی نداشت خودش را به زمین بزند اگر فوری برمی گشت ........ولی مشکل ما هافبک های ما هستند نکونام چند پاس داد خدا شاهده چند پاس عمقی داشتیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا وقتی کار از کار میگذره می بینیم که نه نامه نگاری ای شده، نه پیگیری انجام شده، .... همه بیخیال بیخیال! وگرنه این دوپینگی باید الان به جای زبون درازی زار زار گریه میکرد و تیم عراق هم به کشورش بر میگشت.