جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳۸

مادر زهرا رهنورد: دختر و دامادم را ربودند!

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 174968

مادر زهرا رهنورد: «همه می دانند داماد و دخترم جز خیرخواهی در این سالها برای مردم و کشور چیزی نخواسته اند و از همه زندگی شان هم گذشته اند[!]».


به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، سایت رادیو فردا ۶ ژولای (۱۵ تیر) نوشت: «احترام السادت نواب صفوی، مادر زهرا رهنورد، پس ازملاقات با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، نسبت به وضعیت جسمی آنها ابراز نگرانی کرده و گفته است: نسبت به ملاقات های اخیر، دفعه آخر متوجه رنگ پریدگی و لاغری شدید و ناگهانی دختر و دامادم شدم. تغییر ناگهانی ظاهری آنها و رنگ کاهی پوست و از دست دادن وزنشان به شدت نگران کننده است».
در ادامه این گزارش آمده است: «وی گفته که دو هفته پیش با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ملاقات داشته است و روحیه آنها «خیلی خوب و قوی» و «محکم، مثل همیشه» بوده است. با این حال، مادر زهرا رهنورد نسبت به وضعیت جسمی دختر و دامادش ابراز نگرانی کرده و گفته است: دخترم و دامادم پیش از این سالم سالم بودند و همه هم این را می دانستند. اصلا اگر غیر از این بود که نمی توانستند این همه فعالیت و جنب و جوش در این دو ساله داشته باشند. الان را طبیعتا نمی توانم بگویم، فقط از روی ظاهر و جسم شان می توانم قضاوت کنم».
احترام السادت نواب صفوی در ادامه گفته است: «نکته نگران کننده این است که دامادم( مهندس موسوی) پیش از این گفته بود که تنها در یک بیمارستان رسمی حاضر به انجام چکاپ است. یک بار هم اوایل حصر ظاهرا خواسته اند پزشک بیاورند که دخترم گفته بوده در همان بیمارستان ویزیت بشود و اگرنه راضی نمی شوم… اینها برای من نگرانی می آورد. روزهای سختی است».
وی همچنین مدعی شده است که: «البته باید تذکر بدهم که من این را حبس و حصر نمی دانم. این دقیقا آدم ربایی است[!]. دختر و داماد من که کاری نکردند که زندانی شوند اینها جز خدمت به کشورشان هیچ کاری نکردند[!]».
مادر زهرا رهنورد افزوده است: «راه حلی هم جز آزادی سریع آنها و جواب دادن به این پنج ماه زندانی بودن بی دلیل دختر و دامادم نیست. همه می دانند داماد و دخترم جز خیرخواهی در این سالها برای مردم و کشور چیزی نخواسته اند و از همه زندگی شان هم گذشته اند[!]».
گفتنی است، همانطور که از سخنان مادر رهنورد هم مشخص است، برخورد نظام با موسوی و همسرش تا حدی برپایه انصاف و حفظ کرامت انسانی بوده که حتی آنها –علیرغم تمام جرایم که مرتکب شده و آسیب هایی که به این کشور زده اند_ برای محل چکاپ شدن خود هم شرط می گذارند.
از سوی دیگر باید از مادر زهرا رهنورد پرسید که چه کسانی موجب هشت ماه اغتشاش و ناآرامی در این کشور شدند؟پاسخ گویی به خون هایی که ریخته شد و مجروحین این اغتشاشات به عهده چه کسانی است؟ میلیاردها تومان خسارت به اموال عمومی و خصوصی چگونه وارد شد؟ چه کسانی بودند که تمام راهکارهای قانونی برای بررسی انتخابات را زیرپا گذاشته و دستور لشکرکشی خیابانی را صادر کردند؟ چه کسانی با آبروی نظام در عرصه بین المللی بازی کردند؟ و آیا اینها از مصادیق «خدمت به کشور»، محسوب می شود؟!
در ضمن از یادمان نرود که مردم با موسوی و کروبی در زمانی که در حصر نبودند چه برخوردی کردند تا جایی که کروبی اعتراف کرد که اعتراضات تا حدی است که وی بر سر مزار پدرش هم نمی تواند برود و باید گفت که حصر خانگی بزرگترین لطف نظام به موسوی و کروبی بوده و الا اگر دست مردم به آنها می رسید معلوم نبود چه سرنوشتی برایشان رقم خواهد خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایشان درست گفته اند احتمالا آمریکا و اسرائیل عقل و هوش دختر و دامادش را ربوده اند
چه می کنه این توهم .
این دوتا بادمجون بم آفت ندارن خیالت راحت.

Iran, Islamic Republic of
البته تا حدودی درست است و حبس خانگی و این مسائل تا حد زیادی شان نظام را پایین آورد.
Iran, Islamic Republic of
چه زندان سختي !!!! روحيه كه عالي . ملاقات كه آزاده . نوع پزشك و محل درمان از نوع بهترين ها را هم خودشان انتخاب مي كنند . حتما" يك پيشمرگ هم قبل از تناول غذاي مخصوص غذاي آنها را هم چك مي كند !!!
ببخشيد كسي نيست ما را هم زنداني كند . بابا ما براي يك هزارم اين امكانات از صبح تا شب جان مي كنيم بازم نمي رسيم
هر مادری در باره فرزندش همین نگرانی ها را دارد اما باید دید نظر مادران شهدا و مجروحین فتنه به پا خواسته از گور موسوی و رهنورد چیست ؟ شاید آنها مادر نیستند و فقط خانم نواب صفوی مادر است .
Iran, Islamic Republic of
اینها خانوادگی دچار توهم اند. یکی نیست به مادر رهنورد بگه اگه اینها را آزاد کنند مردم پوستشون را می کنند
Iran, Islamic Republic of
من اصلا" کاری به موسوی و حامیانش ندارم ولی الان که وضعیت دولت و کشور رو می بینم اگه بخوام کمی انصاف به خرج بدم باید بگم موسوی در مناظره ها در مورد سیاست های اداره مملکت توسط دولت احمدی نژاد انتقاداش پر بیراه هم نبود.
اگر شرايط تا اين حد سخته!!! پس خدا رو شكر كه ننجون كروبي به رحمت خدا رفته و نيست كه اين روزاي سخت رو ببينه!!!
وگرنه يه مطلب هم بايد از قول ايشون مينوشتيد
بانوی گرامی در تهرانی و در باره خدمت این دو گرامی خبر نداری به جنوب تهران قدم رنجه نما واز مردم آنجادر باره خدمات گرانبهای انها بپرس دیگر شهرها پیش کش شما
United States
یکی نیست بگه آقای موسوی شما که 20 سال ککت هم نگزید که مملکت به چه آشوبی کشیده شده بود؟ چی شد که یهو همینجوری احساس تکلیف کردی؟ درباره ی حرف دوستمون هم باید بگم از این تحلیل های سطحی بگذرید. مسلما احمدی نژاد هر جوری هم مملکت را اداره کند بهتر از این است که مملکت بیفته دسته یه عده ضد انقلاب. شما کدوم ادعای آقای موسوی را می‌گید، چون ایشون یک لیست از تهمت ها رو ردیف کرده بود.
Bulgaria
اولا دوستان توجه کنند مگر این ملکت قانون و تشکیلات ندارد که مردم پوست بکنند. اصلا بار این حرف را می فهمید و یا شنیدید و میگویید.
United States
من نمیدانم نظرم درست است یا نه اما به نظرم اگر آنها محاکمه میشدند و در یک دادگاه علنی با حضور وکیل از خود دفاع میکردند و بازداشت نبودند و تنها پس از طی مراحل قانونی اگر حکم زندان میگرفتند به زندان میرفتند بهتر بود من به سبب شغلم مسافرت خارج زیاد میروم متاسفانه این حصر خانگی این دو را هم خیلی معروفتر از قبل کرده. به نظرم مدارک علیه اینان اینقدر هست که در دادگاه محکوم شوند و افکار عمومی ایران و دنیا هم قانع شوند اینطور بهتر است این نظر من است البته شاید هم ایراد دارد
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که امروزدر موقعیت ومقام های دولتی تکیه زده و صدها بلا برسرمملکت می آورند در حاشیه امن قرار دارند ولی موسوی ورهنورد به دلیل حق گویی در کنج خانه زندانی اند!!!!از رسانه ها انتظار می رود کمی هم انصاف داشته باشند
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان يك ايراني به جرأت مي گويم كارهايي كه آقاي موسوی و كروبي انجام دادند در مقابل كارهاي جريان انحرافي بسيار بسيار ناچيز است. چطور بايد افرادي كه در گروه انحرافي هستند آزاد باشند و آقايان موسوي و كروبي كه از ياران حضرت امام (ره) بوده اند در حصر باشند. عجب بي انصافي است. خدا از ما راضي باشد.
Iran, Islamic Republic of
چرا برای اینها دادگاه علنی مشابه دادگاهی که برای کرباسچی برگزار شد و قاضی آن هم آقای اژه ای بود، برگزار نمی شود تا مردم به لایه های خیانت آنها پی ببرند؟ این کار درستی نیست که اینها فقط با حصر خانگی مجازات شوند؟ چطور کسی که آفتابه دزدی می کند، در مجازاتش تعلل نمی کنند، اینها که گناهشان به درازای سی سال است.
Iran, Islamic Republic of
اگه اونا كاري نكردند، لابد بنده مقصرم!
مادر خانم رهنورد خواهشاً از اين فيلم‌ها بازي نكند كه دختر و دامادش خير خواه و از خود گذشته بودند! اين حرفا مال آدم‌هاي بي سواده كه باور مي‌كنند. خدا را شكر كه بالاي 80درصد اين مردم باسوادند.
Iran, Islamic Republic of
پس انتشار بیانیه های متوالی موسوی و چرندیات منتشره از سوی او به خاطر "خدمت به کشور" بوده است.چه حسن نیتی!
بابا اعدامشون كنن خلاص شیم
هر روز یکی به بهونه اینا سر و صدا می کنه
Lebanon
بابا رو كه نيست سنگ پاي قزوين كه چه عرض كنم سنگ پاي ناكجاآباده!
این فتنه هر چی نداشت؛ کل فک و فامیل میر حسین و زنش رو معروفی کرد!
دوست عزیز اخه اگه محاکمشون کنن معلوم میشه با همکاری کدوم اقازاده ها این کارا روکردن
ای آقا!
راست میگه دیگه
آزادشون کنن تا مردم به حسابشون رسیدگی کنن و دستمزد زحماتی! را که برای این مملکت و مردم کشیدن را بدهند
من یکی که به خاطرخدمات موسوی (به صهیونیست ها،امریکا،انگلیس،آلمان،منافقین،اشرار،معتادین،ننه جون کروبی و کلیه معاندینی که موسوی را به عنوان رهبر قبول داشتند و ..........) خیلی بدهکارم
انشاالله که یه روزی بتونم جبران کنم
Iran, Islamic Republic of
مامانش اگه زودتر معرفی می شد رتبه ی بهتر از سوم می آورد
ایشون فکرشون روشن تره انگار

آهای تایمز! دریاب این خانوم رو
Iran, Islamic Republic of
مرگشون نزدیکه انشاالله زودتر توبه کنند و تن به قانون بدهند...
Iran, Islamic Republic of
اللهم العنهم اجمعین
Iran, Islamic Republic of
آنها به ما می گویند که توهم توطئه داریم و خوب الان معلوم شده که توهم ما واقعیتی بیش از حد ملموس به خود گرفته. ولی ما بودیم که می گفتیم که سبزی ها توهم زده اند که بی شمارند و ... و این باز بسیار ملموس شده است .
Iran, Islamic Republic of
بنظر من هم محاکمه اينها در يک دادگاه علني هزينه نظام را پايين مي‌آورد و اين همه نيرو و هزينه براي نگهداري آنها صرف نميشود.
روزهای سختی است. هر کس خربزه بخورد پای لرزش هم باید بایستد. روزهای فتنه نیز برای مردم سخت بود. شیرینی انتخابات را تلخ کردید حالا بچشید تلخی را و چکاپ شوید.
ديگر آنها پير شده اند تغيير قيافه طبيعي است در ائينه خودت را ببيني متوجه مي شوي
Iran, Islamic Republic of
كاري نكردند؟! اگر دختر خودت در اغتشاشات كشته شده بود هم همين حرف مي زدي
والا ايشون 20سالي بود كه خبري ازشون نبود به علت عدم حس تكليف حالا همينكه چه جوري عمر و زندگيشون رو پاي مملكت گذاشتن بايد از اين خانوم بپرسيم
نگران رنگ رخ و وزنشونی ؟! حالا مونده
ناله و نفرین اون مادرای داغدیده(بسیجی و غیر بسیجی فرقی نمیکنه ) چنان دخترت را به زمین بزنه که .....
Germany
حاج خانم اینها ربوده نشده اند بلکه دارند با پول بیت المال از این دو منافق حفاظت میکنند که توسط مردم تکه تکه نشوند.
برو خدارو شکر کن
این مادر دلسوزو یکبارم به دیدن کسانیکه در اغتشاشات عزیزی از دست دادن یا اسیب دیدن ببری تا متوجه بشه داماد ودخترش بجز خدمت کاری نکردن!!!!
Iran, Islamic Republic of
حق این است که این بانو خانم را هم به آنها ملحق کنند تا از این افاضات اضافه نکند
Iran, Islamic Republic of
خیر مردم در کشتنشون بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خیر مردم اطاعت از انگلیس امریکا اسرائیل بود!!!!!!!!!!!!!
مادر زهرا ، این عذاب خداونده که سر دختر و دامادت میاد،دوتا ادم نادون که راه شیطان و خیانت به ایران رو انتخاب کردن...
Germany
موساد و انگلیسها و مزدورانشان از موسوی انتقام میگیرند !