جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پیروانی دلایل لغو اردوی ترکیه را تشریح کرد

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب: 424861
مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از تمرین تیم ملی در مورد دلایل لغو اردوی تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، افشین پیروانی در خصوص علت لغو اردوی ترکیه گفت: ابتدا کمپ بشیکتاش را انتخاب کردیم که به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم به این کمپ برویم. سپس اردوی فنرباغچه مورد نظر قرار گرفت که یکی از دوستان حاضر شد اسپانسر بلیت‌های هواپیما شود و یک شرکت دیگر مقرر شد تا حمایت‌های مالی را به عمل آورد که در نهایت به خاطر مشکلات پروازی و به خاطر اینکه این کمپ ۵ ساعت بیرون از شهر استانبول قرار داشت و همچنین تفاوت آب و هوایی ۱۰ الی ۱۲ درجه‌ای و در نهایت اینکه در این اردو فقط یک زمین را داشتیم باعث شد تا کمپ استانبول نیز کنسل شود.

وی ادامه داد: در نهایت کمپ آنکارا در لحظات آخر از سوی فدراسیون به ما پیشنهاد شد که به خاطر اینکه باید از آن بازدید به عمل می آوردیم این کمپ نیز کنسل شد و در نهایت به این دلیل اردوی ترکیه لغو شد.

پیروانی در مورد هزینه‌های این اردوها گفت: قطعا برگزاری اردو در کمپ بشیکتاش بسیار گران‌تر بود آن هم در موقعیت کمپی که ۵ ساعت بیرون از شهر بود. ما دوست داشتیم این اردوها در بشیکتاش برگزار شود که در نهایت این اتفاق نیفتاد.

پیروانی افزود: قرار است که ۱۵ خرداد با پرواز چارتر به ازبکستان برویم و با این تیم بازی کنیم و از آنجا در صورت فراهم بودن شرایط با پرواز چارتر به داش‌آغوز برویم و از آنجا نیز با چارتر پس از بازی با ترکمنستان به ایران بیاییم که البته رفت و برگشت به پای فدراسیون ایران بوده و نصف هزینه پرواز ازبکستان به ترکمنستان و هزینه‌های اقدامات در ازبکستان به عهده فدراسیون این کشور خواهد بود.

وی تأکید کرد:‌طبق آخرین خبری که داشتیم AFC ورزشگاه داش‌آغوز را تأیید کرده و به فدراسیون ترکمنستان اعلام کرده که فعلا اولین مسابقه خود را انجام دهیم تا بعدا ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید که به این ترتیب ما موش آزمایشگاهی شدیم اما امیدوارم خیر باشد چرا که سختیهای زیادی را در این مورد متحمل خواهیم شد.

مدیر ورزشی تیم ملی در مورد اینکه دیدار رفت و برگشت گوام در ایران برگزار خواهد شد، گفت: درست است. از گوام درخواست کرده تا این اتفاق بیفتد که در این صورت سعی می‌کنیم یکی از این دو دیدار را در یکی از شهرهای کشورمان برگزار کنیم ضمن اینکه ۴ روز پس از آن نیز باید به هند برویم بنابراین سعی می‌کنیم تا نزدیک‌ترین شهر را انتخاب کنیم و ضمن رسیدن به هدف‌مان، در شهرهای دیگر نیز مردم بتوانند تیم ملی را ببینند. البته در صورتی که گوام به ایران بیاید این موضوع هزینه‌های زیادی را در بر خواهد داشت که رقم قابل توجهی خواهد شد. ضمن اینکه اگر ما می‌خواستیم برویم باید ۵-۴ کشور را می‌چرخیدیم که مسیر طولانی می‌شد.

وی با اشاره به دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن گفت: هنوز برگزاری این مسابقه امضا نشده اما دوست داریم پس از مدت‌‌ها تیم ملی در کشورمان به مصاف حریفی برود که ورزشگاه پر شود که در صورت برگزاری دیدار ایران و ژاپن به طور حتم تماشاگران با فوتبال ملی آشتی خواهند کرد.

وی بار دیگر با اشاره به کنسل شدن اردوی ترکیه در مورد اینکه چرا اردوی تیم ملی در شهرهایی مثل سرعین یا کیش برگزار نشد، گفت: این کمپ‌ها امکانات خوبی داشتند اما سخت است که بازیکنان به یکباره از تهران دور شوند. هر چند که در کمپ‌های خارج از کشور امکانات بهتر است. با این حال چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. ما در خود تهران ۵ ورزشگاه را دیدیم تا زمین ورزشگاه پاس قوامین مورد تأیید قرار گرفت. ضمن اینکه زمین کمپ تیم‌های ملی نیز مشکل دارد.

پیروانی یکبار دیگر از مربیان فوتبال کشورما خواست تا با حضور در تیم‌های ملی این تمرینات را زیر نظر بگیرند.

وی در پایان از خبرنگاران بابت اینکه نمی‌تواند طی روز پاسخگوی تلفن‌های آنها باشد عذرخواهی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
پول هربار اردوی خارجی رو بدید می تونید تو یه نقطه از ایران یه کمپ درست کنید که چندین سال بشه ازش استفاده کرد. الحمدلله که مملکتمون 4 فصله و هرجور آب و هوا بخاید داره از گرم وسرد گرفته تا مرطوب و حنک . نکنید با بیت المال این کارا رو