جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۲
۳
اقدام غیر قانونی شرکت فرودگاه های کشور

تلاش دولتی برای عزل فرمانده بسیج فرودگاه!

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 424564
شنیده شده است که فرمانده بسیج پایگاه عبدالمحمد شرکت فرودگاه های کشور به صورت غیر قانونی از طرف مدیر عامل این شرکت در حال اخراج است.
به گزارش جهان به نقل از شهدای ایران؛ شنیده شده است که فرمانده بسیج پایگاه عبدالمحمد شرکت فرودگاه های کشور به صورت غیر قانونی از طرف مدیر عامل این شرکت در حال اخراج است.

بنا براین گزارش مدتی پیش خبری در پایگاه خبری شهدای ایران منتشر گشت که از جابجایی فرزندان شهدای شاغل در پایگاه بسیج عبدالمحمد شرکت فرودگاههای کشور خبر می داد و جانشین فرمانده بسیج این پایگاه نیز اعلام نمود مدیر عامل این شرکت در راستای حذف تدریجی بسیج این فرودگاه پرسنل بسیج را که عمدتا فرزند شهید هستند به واحد های دیگر منتقل می کند.

در این راستا روز گذشته خبری مطرح شد مبنی بر اینکه مدیر عامل شرکت فرودگاه های کشور به دنبال تودیع و معارفه فرمانده بسیج است. در این ارتباط فرهبد فرمانده بسیج این پایگاه در گفت و گو با شهدای ایران اظهار داشت: در راستای اهداف عالیه این پایگاه بسیج به فعالیت خود ادامه می دهد و اقدام به برکناری من غیر قانونی است.

فرهبد حکم مسئولیت خود را در پایگاه بسیج را از سپاه پاسداران تهران بزرگ و برای مدت ۲ سال اخذ کرده است و همچنین در حکم دیگری وی به دلیل تحصیلات عالیه تخصصی اش با عنوان مشاور فرمانده سپاه محمد رسول الله و رئیس جهاد فرودگاهی انتخاب شده است.

حال باید دید دست اندرکاران دولتی در شرکت فرودگاه های کشور چگونه در یک اقدام غیر قانونی برای عزل فرمانده بسیجی که منصوب سپاه در آن محل بوده تلاش می کنند؟!

به گزارش جهان، لازم به تذکر است غیرقانونی بودن این اقدام از آن جهت است که فرمانده پایگاه شهید عبدلمحمد مرکز صنعت حمل و نقل هوایی، با حکم فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ منصوب گردیده و تنها فردی که قدرت برکناری را دارد، فرمانده بسیج ادارات است و نه مدیرعامل سازمان فرودگاه های کشور.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط خلافکاران از بسیجی می ترسند وگرنه بسیح عامل امنیت و ارامش است
تمام ماجرا این نبوده
ابتدا از صحت خبر مطمین شید بعدا بذارید رو سایت