جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
به علت استفاده از ایمیل شخصی در دوران وزارت

کلینتون به نقض قوانین فدرال متهم شد

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 410587
یک روزنامه مشهور آمریکایی گزارش داد که هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا به خاطر استفاده از ایمیل شخصی خود در زمان عهده دار بودن سمت وزارت خارجه، احتمالا قوانین فدرال را نقض کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روزنامه نیویورک تایمز نوشت: هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا احتمالا به خاطر استفاده از ایمیل شخصی خود، قوانین فدرال آمریکا را نقض کرده است.

ایمیل های شخصی در برابر حملات سایبری و هکری آسیب پذیری بالاتری داشته و این مساله نگرانی های زیادی را نسبت به استفاده هیلاری کلینتون در استفاده از ایمیل شخصی خود در زمانی که وزیر خارجه آمریکا بوده، به وجود آورده است.

هیلاری کلینتون ظاهرا قصد دارد طی ماه آوریل رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی آمریکا اعلام کند.

این گزارش افزود: هیلاری کلینتون در مدت ۴ سالی که وزیر خارجه آمریکا بوده، هیچ آدرس ایمیلی از دولت فدرال نداشته است. دستیاران و مشاوران وی نیز هیچ اقدامی را نسبت به استفاده کلینتون از آدرس ایمیل های دولتی انجام نداده اند. این مساله می تواند نقض قوانین فدرال در خصوص الزامات مربوط به مقام های رسمی دولتی به شمار رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *