پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

سفر قریب‌الوقوع روحانی به گیلان

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 410983
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع حسن روحانی رئیس جمهور به گیلان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس از رشت، ایرج ندیمی ظهر امروز در دیدار با امیر محمدپور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان اظهار کرد: بهبود فضای مطالعه در استان نیازمند همت تمام مسئولان است.

وی تکمیل کتابخانه مرکزی رشت را مهم‌ترین خواسته فرهنگی نمایندگان گیلان عنوان کرد و افزود: موضوع مذکور در سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به گیلان مطرح می‌شود.

ندیمی توسعه کتابخانه‌های عمومی را از خواسته‌های نمایندگان مردم گیلان در مجلس دانست و بیان کرد: کتاب و کتابخوانی می‌تواند نقش مهمی در افزایش اطلاعات افراد داشته باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیرگذاری کتابخانه‌های عمومی در افزایش آگاهی جامعه، تصریح کرد: کتابخانه الهادی(ع) در لاهیجان تاثیر بسیاری در زندگی فرهنگی بنده داشته است.

وی بر لزوم فرصت‌سازی در گسترش فرهنگ مطالعه در گیلان تاکید کرد و گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی متولی اصلی گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی محسوب می‌شود و می‌تواند نقش بسیار مهمی در این زمینه ایفا کند.

ندیمی اقدام نهاد کتابخانه‌های عمومی در گسترش فرهنگ کتابخوانی را بسیار تاثیرگذار برشمرد و خاطرنشان کرد: پرداخت نیم درصد سهم شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی لازم و ضروری است و شهرداری‌ها نسبت به بدهی خود تا پایان سال جاری اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مياد كتابخانه افتتاح كنه؟!؟!؟! واقها كه
گیلانی شاکی
United Kingdom
آقای روحانی شما در گیلان یک مهمان ناخوانده اید.
اوضاع زیست محیطی، کشاورزی، کارخانه های صنعتی و راه ها در استان گیلان اسفبار است بیکاری و به تبع آن اعتیاد بیداد می کند. حضور شما در گیلان چیزی را درست نمی کند همانطور که حضور رئیس جمهورهای قبلی چیزی را درست نکرد، پس همان بهتر که اصلا نیایید ... گوش مردم شهیدپرور گیلان از وعده های پوچ و عمل نشده پر است.
گرچه آقای ندیمی را تنها نماینده ی گیلانی می دانم که برای سرکشی و حل مشکلات حوزه ی انتخابی اش تلاش می کند.