سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱۱
۳۴

موج سواری رسانه‌های زنجیره‌ای به بهانه تذکر دلسوزانه حدادیان

سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 440683
اخیرا سعید حدادیان از مداحان شناخته شده اهل بیت علیه السلام در سخنانی انتقاد گونه خواستار هم افزایی اصولگرایان در انتخابات شده و درسخنی نه چندان جدی از رائه لیست توسط مداحان در صورت عدم وحدت خبر داده است این سخنان ظاهرا به مذاق رسانه های زنجیره ای و عمله های فتنه و وابستگان مجرم أخیرا زندانی شده قرار گرفته و دراقدامی هماهنگ به عقده گشایی علیه جامعه ذاکرین اهل بیت علیهم السلام پرداختند.
موج سواری رسانه‌های زنجیره‌ای به بهانه تذکر دلسوزانه حدادیان
به گزارش جهان به نقل از بسیج مداحان، با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری و اهمیت خاص این انتخابات برای بازگشت به متن سیاست، از سوی جریانهایی که به دلیل دشمنی و فتنه انگیزی بر ضد آرمانهای اسلامی و انقلابی در فتنه ۸۸، از سوی قاطبه مردم به حاشیه رانده شده اند، هر روز بر حجم بی اخلاقی و پنجه کشی به صورت نهادها، ارگان ها و افرادی که مورد وثوق مردم می باشند، افزوده می گردد.

بعد از نوازش شورای نگهبان توسط روزنامه های زنجیره ای طبق روال گذشته، مصاحبه یک مداح ارزشی سبب شد تا جامعه مداحان کشور برای چندمین بار از سوی جریانی خاص مورد لعن و توهین قرار بگیرد. مصاحبه ای که در ظاهر حکایت از دلسوزی سعید حدادیان برای جریان اصولگرایی داشت، زنگ خطری شد برای مخالفان تا دست به کار شده و خط تخریب را به سمت وی و عقبه فکری اش پررنگ کنند.

اما ماجرا از کجا آغاز شد؟، انتخابات ریاست جمهوری در سال ۹۲ که با کم لطفی برخی بزرگان جریان اصولگرایی منجر به شکسته شدن رای اصولگرایان و پیروزی رقیب با اختلاف ۰.۷ درصدی گردید تجربه تلخی را به کام این جریان و دلبستگان آن نشاند، لذا با نزدیک شدن به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی همه جریانها و شخصیت های اصولگرایی با تاکید بر حفظ وحدت از همه ظرفیت های خود در جهت رسیدن به این هدف پا به عرصه نهادند.

اقدامی که بیش از پیش جریانهای سرخورده و وابسته فکری به غرب را به هراس انداخت تا با هر روشی که شده در مقابل این وحدت قد علم کنند.

سعید حدادیان مداح مشهور کشور، در مصاحبه ای خواستار درس عبرت گرفتن جریانهای اصولگرایی از انتخابات ریاست جمهوری شد،و با لحنی طعنه آمیز گفت: اگر اصولگرایان به وحدت نرسند ما مداحان وارد انتخابات می شویم. این جمله حدادیان که به منظور هوشیاری بیشتر اصولگرایان بیان شد عملا موجب وحشت جناح رقیب گشت.


روزنامه اعتماد در یادداشتی با درج بخشی از سخنان حدادیان و بازنشر برخی انتقادات تند گذشته وی به دولت، سعی در ایجاد نوعی "نود سیاسی مکتوب" نه تنها علیه این مداح معروف بلکه جریان مداحی نمود تا هر دو جریان اصولگرایی و مداحان را با هم مورد تخریب سیاسی قرار دهد.

سیاهه ای که با بال و پر دادن به سخنان حدادیان تا اندازه تاسیس حزب مداحان! سعی در انتقام کشی از مداحان و شخص حدادیان داشت.

این روزنامه با یادآوری تاریخچه تشکیل هیات رزمندگان اسلام با بر شمردن انتقادات جامعه مداحی در دوره سازندگی و اصلاحات به اقدامات ضدفرهنگی و ضد اسلامی دولتهای وقت، سعی در القای صرفا سیاسی جلوه دادن این هیات برای مقابله با جریان اصلاح طلبی نمود و با تمجید سطحی از مداحانی نظیر حاج صادق آهنگران و کویتی پور با صرف نظر از پیشینه انقلابی شان، تلاش کرد تا الگوی مداح مورد نظر خود را در حد یک روضه خوان صرف مطرح نماید. روزنامه ای که به سیاق هم مسلکان خود از درج با آب و تاب نظر هیچ فردی با جایگاه های مختلف اجتماعی و سیاسی برای تایید جریان خود ابا ندارد.

اعتماد با یادآوری حمایت های اولیه مداحان و مخصوصا حمایت حدادیان از رئیس دولت نهم و دهم و همچنین عدم پرداخت به انتقادات و زاویه گرفتن های این جریان از دولت احمدی نژاد در پی انتقادات ریشه ای که به دولت وارد می دانست؛ سعی در القای پیوستگی این دو جریان به هم نمود تا با "این همان نمایی"پازل تخریب وجهه جامعه مداحان را کامل تر کند.

البته از همه این مسائل که بگذریم و به ریشه این برخوردها با جامعه مداحان بنگریم به یک نقطه می رسیم آن هم نداشتن پایگاه این عده در میان مذهبیون و علاقمندان انقلاب است، چرا که با قلم و هر جا که توانستند با زور علیه اسلام و انقلاب خیز برداشتند و دور از ذهن نیست که بزرگان جامعه مداحی به دلیل مقابله با جریاناتی از این دست هر بار به بهانه ای حتی کوچک، مورد سوءقصد رسانه ای قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Spain
السلام عليك يا اباعبدالله الحسين. عقده اي كه اصلاح طلبان و فتنه گران از جامعه مداحان دارند برميگردد به قضاياي فتنه و مراسم 9دي كه نقش بسزائي در روشدن دست اين خيانت كاران داشتند.
تا دفعه بعد مداح عزیز اول فکر کنه بعدا حرف بزنه!
اصلا این مداح به اصولگرایان هرچی گفته به این افساد طلبان چه ربطی دارد؟؟اصلا مداحان هم به اصول امام حسین(ع) پای بندند اصولگرایان هم و حالا یک مداحی به اصولگرایی حرفی زده این وسط ...چرا شلوغ میکنند مگر به آنها ربطی دارد؟؟؟؟
United Kingdom
ما پوست کلفتیم حاجی و همه جا هم حضور داریم زنجیره ایها که عددی نیستند
حرفش کاملا درست و به جا بود..این جمله حتی اگر به منظور هشدار به اصولگرایان برای وحدت گفته شده باشه باز هم شخصا ترجیحم اینه به یک مداح مثل ایشون رای بدم...
ج
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان پاسخگوی گرا دادن به دشمن و ارتباط با دشمنان خود باشند
Iran, Islamic Republic of
افساد گراها که که کار دشمن را می کنند دیگر نیازی به دشمن خارجی نداریم
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام سعید جان
جماتو عشق است
عزیزم کرسی نوکری امام حسین را با هیچ کرسی دیگری عوض نکن.
مجلس ما متاسفانه آنقدر پاک نیست که نوکرای امام حسین روی آن بنشینند.
یا علی
چطوره که جورج کلونی در مورد قضیه شارلی توی مراسم گلدن گلاب شعار میده. ولی زمانی که مداح ما حرف سیاسی میزنه بهش حمله میشه؟
اگر الگوتون غربی ها هستن که باید تبعیت کنید.
ولی در واقع منش اصلاح طلبی که دروغ و شانتاژ هست این اجازه رو نمیده بهتون.
خدایش چه ربطی داره
ربطش اینه که خواص جامعه غربی (که قبلا کشیش بود و الان بازیگر و خواننده شده) در مورد مسایل سیاسی اظهار نظر عمومی میکنن و مداح هم در کشور اسلامی ما جزو خواص هستند. شاید به چشم غرب زده ها فقط کسی که مدارک دانشگاهی داره و حرفای ضد دینی میزنه باید اظهار نظر کنه.
در این صورت هم بهتره بدونید که اکثر مداحان بزرگوارمون تحصیلات دارن ولی افتخارشون 4 تا کاغذ نیست. نوکریه اهل بیته
انگار نه انگار که این حکومت برای انقلاب اسلامیه.
مداح اولین کسیه که اگه جنگی باشه خط مقدمه.
اگر تو آمریکا یک روز یک نفر در مورد هولوکاست صحبت کنه فرداش دیگه وجود نداره.
ولی تو مملکتی که آرمان هاش جنگ با استکباره ،
مردم رو برای شعار ضد استکباری کتک میزنن، اونم در حالی که حکومت در اوج قدرت هست.نه در داخل بلکه در منطقه. این اوج آزادی بیان هست.
Iran, Islamic Republic of
افساد طلب جز سربازی شیطان چه میداند؟!
عمار
Iran, Islamic Republic of
اینان به تبعیت از دولت سازندگی استاد خفقان هستند .هیچکس حق اظهار نظر ندارد مگر به تمجید از دولت .وکوبیدن دولت مردمی نژاد.
همه اصناف وآحاد ازادند اظهار نظر بکنند واز کسانی ویا گروهی برای مجلس حمایت ویا مخالفت نمایند .
چرا حسن آقا برنمیتابد ومخالفان داخلی را میکوبد .در عوض مخالفان خارجی را با لبخند وافتتاح سفارت وغیره استقبال میکند؟
سعیدیان
United States
از ادب خارج نشو رئیس جمهور مملکت را محترمانه نام ببر
سرور
مگر روحانی با دیگران را محترمانه صحبت می کند.اول به وی بگویید.
محمدی
United States
مداح باید کار خودشو انجام بده،کسی هم نمیگه که مداحان نظر ندهند بلکه باید حرمت مداحی و جایگاه مذهبی آن حفظ شود.
م
تعجب ندارد. وقتی این رسانه های زنجیرای ، دوست دارند، ملت به نفع سیاست خود، همه چیز رو مثل گل وبلبل ببینند. وکسی حرفی نزنه ... ببینین این دوسال چه بلایی برسراین ملت درآوردند.
Iran, Islamic Republic of
ميشه بفرماييد چه بلايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تورم 45 درصد بشه 13 درصد بلاست؟؟؟؟؟؟
آرامش بلاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اختلاس نكردن بلاستۀ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بورسيه 3000 تا 3000 تا نگرفتن براي فك و فاميل بلاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سر شوخي رو خودتان باز كرديد عزيزم
موج سواري رسانه اي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون موقع كه اقاي هاشمي يك كلمه گفت روستاهاشان ... موج سواري نبود؟؟؟؟؟ از طرف شما
شورش رسانه اي نبود؟؟؟؟؟
آسياب به نوبت
كلوخ پرت كني سنگ ميخوري
دمت گرم حاج سعید معلومه زدی تو خال
رای ما لیست مداحان
یکی به ایشون بگه شما فقط مداحی نه بیشتر
بصير
مداحان اهل البيت عليهم السلام نور چشم همه ايراني ها و محبين در سرتاسر جهان هستند......
Romania
اتفقا لیست جدا بدهند، تا عیارشان را در میان مردم بفهمند
;;
تو برو مداحی کن اقا
Iran, Islamic Republic of
جامعه مداحان ی ریس جمهور معرفی کرد برا هفتاد نسلمون بسه
فرامرز
سوار شدن بر کشتی مداخان یعنی دائم در گیر امواج بودن
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار باشه مداحان برای مملکت تصمیم بگیرن.........انوقت از فردا همه اصناف مثل قصاب و آرایشگر و امثال اینها یک حزب تشکیل بدن دیگههههههههه........واقعا شعور سیاسی خوب چیزیه به خدا.............
Iran, Islamic Republic of
جهان جان !! میشه بفرمایید ((سخن نه چندان جدی)) دقیقا یعنی چی ؟؟ و چطور متوجه میشید کدوم قسمت صحبت ها جدی و کدوم قسمتش نه چندان جدی میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جهان جان انقد از این افراد معلوم الحال حمایت کن تا جونت دربیاد
Iran, Islamic Republic of
شما برو دوغتو بنوش مداح گرامی
کمیلی
سلام. اصولگرایان می گویند که دکتر روحانی با اختلاف اندکی به ریاست جمهوری رسید.طنزتلخ تاربخ این است که این باهوش ها فراموش می کنند که دکترمحسن رضایی وکسانی که بهش رای دادند اصولگرایی تام نیستند حتی برخی اصلاح طلبان به ایشون رای دادند.وبیشتررای ایشون عشایرغیور بود.بنابراین اینقدرخودتونوفریب ندید.بعدش دکترولایتی بارها گفتند که اهل اعت ال هستن نه افراطی گری .واین که دکترقالیباف هم اصولگرای مطلق نبودند.رای اصولگراین درحالت خوشبینانه 10میلیون نفراست.خودت ونم میدونید که اکثریت مردم با اعتدال واصلاح طلبی موافق ترهستند .میدونید چراموافقن؟چون به مردم سخت نمیگیرند.ولی شما چی؟تفکرات شما ناامیدکننده است.بهتر
حسین
مداحان اول با خودشون به وحدت برسند. اکثرا اصلاح طلبند