جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۱

احمدی‌نژاد:حتی یک نفر در ایران محتاج نان شب نیست

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 171385
امروز می‌توان ادعا کرد که در تمام ایران حتی یک نفر وجود ندارد که محتاج نان شب باشد و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد که در سرتاسر ایران فقیری وجود ندارد.

رییس‌جمهور با تاکید بر این که نظام سلطه امروز از قدرت فرهنگی، مدیریتی و تاریخ‌سازی ملت ایران هراسان است، گفت:‌ سلطه‌گران به خوبی می‌دانند که اگر ملت ایران اراده کند تمام اهداف خود را محقق خواهند کرد.

به گزارش جهان ایسنا نوشت: محمود احمدی‌نژاد عصر سه‌شنبه به وقت محلی در دیدار ایرانیان مقیم قزاقستان با اشاره به توطئه‌ها و طراحی‌های گوناگون دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران اظهار کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا و متحدانش همواره به دنبال دشمنی با ملت ایران هستند و همواره با توطئه‌ها و بهانه‌های گوناگون تلاش کردند که به ملت ایران ضربه زده و مانع پیشرفت و شکوفایی ایران شوند.

گزیده سخنان وی به این قرار است:

•امروز سلطه‌گران به خوبی می‌دانند که ملت ایران از توانایی بالایی برای مدیریت جهان برخوردار است و با توجه به شرایط کنونی جهان که در آن نظام مارکسیست به پایان رسیده و نظام سرمایه‌داری هم در همه عرصه‌ها به بن‌بست رسیده است و جهان نیازمند نظم و اندیشه جدیدی است، تنها ملتی که ظرفیت پاسخگویی به نیازهای بشریت را دارد، اندیشه و فرهنگ ملت ایران است.
•نظام سرمایه‌داری تا زمانی که دلار در دنیا رایج است، تا حدودی می‌تواند مشکلات خود را برطرف کند.از آن جایی که اقتصاد جهان دیگر گنجایش دارایی‌های کاغذی را ندارد به مرور زمان نظام سرمایه‌داری نیز مانند مارکسیست به پایان راه خواهد رسید.
•اگر ۳۰ سال پیش برخی از ملت‌ها و صاحب‌نظران در آرزوی رابطه با آمریکا بودند، امروز منفورترین اسم در تمام جهان نام سلطه آمریکا است.
•دشمنان با توسل به اقداماتی مانند تحریم اقتصادی به دنبال آن بودند که مسیر پیشرفت و شکوفایی ملت ایران را مسدود کنند، اما برخلاف تمام اقدامات و طراحی‌های آنان امروز ایران به لحاظ سرعت پیشرفت علمی در رده اول جهان قرار دارد. سلطه‌گران می‌دانند که اگر ملت ایران تصمیم بگیرد تا اقتصاد خود را شکوفا کند حتما این کار را خواهند کرد. امروز همگان شاهدند با وجود تحریم‌های اقتصادی دشمنان، پیشرفت اقتصادی و عمران و آبادانی در ایران مضاعف شده است. دشمنان می‌دانند که اگر ملت ایران فرصتی پیدا کند الگویی به جهان ارائه خواهد کرد که باعث خواهد شد دیگر کسی از آنان در جهان تبعیت نکند و مناسبات ظالمانه جهان به طور کامل در هم خواهد شکست. آنان می‌دانند که اگر موتور رشد ملت ایران با دور بالا به حرکت درآید همه ظرفیت‌ها را در بر خواهد گرفت و دیگر آنان جایی برای عرض اندام نخواهند داشت.
•امروز می‌توان ادعا کرد که در تمام ایران حتی یک نفر وجود ندارد که محتاج نان شب باشد و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد شد که در سرتاسر ایران فقیری وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشاء ا... كه نداريم ! ولي يك سوال از رئيس جمهور محترم . با دستور شما نيروهاي شركتي ادارات قراردادي شدند دست شما درد نكنه . ولي چطور مي شود در قرارداد مستقيم جديد مهندس عمران ، مكانيك و برق پايه حقوقش 420.000 هست ولي در قرارداد مستقيم قديم براي ليسانس ادبيات 618.000 تومان . امسال هم بر همان منوال است . چطور ما فقير تر نشويم، ميشود؟ .... آيا اين بي عدالتي نيست ....
من با این جمله موافقم چراکه از نظر علمی درست است و دلیل آن این است که دولت پول نان هر کس را به حساب سرپرست خانوارش واریز میکند. پس دولت پول نان را میدهد پس اگر فردی مثلا پولش را دور بریزد خوب معلوم است که گرسنه میماند.
Iran, Islamic Republic of
پس اون رفتگره که داشت از گشنگی می مرد تو خیابونای آمریکا پیدا کردن یا تهران؟
Iran, Islamic Republic of
از نزديكان دولت كه 100 درصد كسي محتاج نان شب نيست
Iran, Islamic Republic of
آقاي احمدي نژاد گرسنه ماندن با نخوردن خيلي مواد غذايي مثل گوشت و ماهي و ميوه فرق دارد.
من كارمند هستم از گرسنگي نمردم ولي 5 ماه است گوشت قرمز و ... نتوانستم بخرم
Iran, Islamic Republic of
با وجود اين همه مردم با غيرت بايد محتاج نان شب خود نباشد ، يادم هست در يك برنامه تلويزيوني مجري برنامه از فردي سئوال كرد كه حقوق شما چه ميزان است ؟ آن فرد گفت : در حدود 450 هزار تومان ، سپس مجري برنامه از ايشان سئوال كرد از زندگي خود راضي هستي ؟ كه نامبرده گفت بله ، از اين گفتگو فردي كه در كنار آن آقا بود مورد سئوال قرار گرفت ، ايشان گفت حقوقش 800 هزار تومان است و از زندگي خود رضايت ندارد ، مجري با كمال تعجب سئوال كرد : اين آقا با حقوق نصف شما از زندگي راضي است شما چطور راضي نيستيد ؟ ايشان گفت : آن آقا قصد دارد با اين حقوق زنده بماند ولي من قصد دارم زندگي كنم . نتيجه اخلاقي اين است كه دراين مملكت با اين همه نعمات خدادادي مگر مي شود اصلآ فقيري وجود داشته باشد ، اگر هم فقيري هست نشانه ديگري از مديريت كشور است.
Iran, Islamic Republic of
واقعا !!!!!!!!!!!
انگار این آدم در این کشور نیست
به امید روزی که پرده هابالا رود
Iran, Islamic Republic of
قبول ندارم ....
Iran, Islamic Republic of
منظور ایشون کدوم نان شبه؟
نان شب اونی که تو خونه 40 متریه یا اونی که همسایشونه؟
Iran, Islamic Republic of
انگار ایشون تو این جامعه زندگی نمی کنند. شاید هم اصلا برای خرید به مغاره ها سر نمی زنند.
Netherlands
احمدی نژاد بهتر است از آقای قالیباف شهردار تهران بپرسد که همین دیروز در یک جایی گفته بود که در جنوب شهر در یکی از بازدیدهایش مشاهده کرده که بر روی پنجره یک نانوایی نوشته بودند که نان نسیه نمی دهند. آقای قالیباف که به گفته خودش تعجب کرده بوده که مگر هستند کسانی که نان را هم باید نسیه بخرند و با تحقیق و تفحص مشخص شده بود که بله کسانی هستند که حتی نانشان را هم نمی توانند بخرند و نسیه می خرند و یا سر گرسنه بر بالین می گذارند. حال باز هم احمدی نژاد بگوید ما فقیر نداریم.
Iran, Islamic Republic of
آقاي جهان!
شما منظور رئيس جمهور را نفميديد!مي دانيد چرا؟ چون هيچ وقت به مناطق محروم كشور سفر نكرديد تا ببينيد نان شب نداشتن يعني چه!
كارمند عزيزي كه مي گويي شش ماه است گوشت قرمز نخوردي!همين رئيس جمهور به روستايي رفت كه مردم آنجا تا به حال رنگ ميوه را هم نديده بودند!
كاش شما هم از نامه هايي كه به رئيس جمهور مي نويسند با خبر بوديد ! آنوقت پيش آن مشكلات آب مي شديد...
در يكي از روستاهاي توابع نهبندان مردي هست با چند فرزند كه مشكل كليه دارد؛ در فقر آنجا همين بس كه ماشيني نيست تا او به شهر بيايد...

برادران عزيز !

ناشكري نكنيم! هيچ وقت نخواهم گفت كه مشكل نيست يا آقاي دكتر عالي كار كرده ولي بي انصاف نباشيم و خودمون رو فقير به حساب نياريم
بي انصاف نباشيم ...
Iran, Islamic Republic of
الحق که اگر احمدی نژآد یک حرف اشتباه در کل تاریخ ریاست جمهوریش زده باشد همین حرف است. من خودم چند خانواده را می شناسم که محتاج نان شبشان هستند. همین مثال به تنهایی حرف احمدی نژآد را نقض می کند.
آیا احمدی نژاد به روستاهای سیستان و خوزستان و کردستان رفته که این حرفا رو میزنه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
هدفمندی یارانه ها به حل موضوع خیلی کمک کرد.کاش آگاهانه و کنترل شده ادامه داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور درست فرمودند. انشاءا... تا یکی دو سال دیگه اصلا فقیری نداریم. چون همه از بین میرند
Iran, Islamic Republic of
منظور از حتی یک نفر مشائی و عواملش بود
Iran, Islamic Republic of
سلام :
بعضی ها هستند که اگر احمدی نژاد مقبول ترین اعمال را هم انجام بدهد ازش ایراد میگیرند .
البته منظور من هم سخن گفتن به اینگونه افراد هست
شما فکر میکنید که مثلاً بهشت برین و یا آباد ترین روستا ها ر ا تحویل ایشون داده اید و حالا خراب شده .
این افراد حتی قدرت تشخیص اینرا هم ندارند که ایشون با مسافرت هایش به محروم ترین مناطق وجود اینگونه مردم و محل ها را دارند مطرح میکنند و مسئولین بخصوص مجلس و یا بنیادها و ... را برای محرومیت زدائی از آنها به کمک میطلبند .
ضمناً اگر نمیدانید بدانید مبلغ پرداختی بابت ماهیانه نان را ایشون علت گرسنه نخوابیدن اعلام کرد که الحق هم درست است زیرا قبلاً ، بودند ، افرادی که حتی قدرت خرید نان خالی را نداشتند . البته بگذریم از آقای قالیباف که ممکن است آشنا های ایشان ترجیح داده باشند گرسنه بخوابند ولی آن مبلغ را از دولت دریافت نکنند . بعدش هم فعلاً که می بینیم بیشترین ریخت و پاش های دریافتی از مردم تهران توسط شهرداری صورت میگیرد آقای قالیباف لطف کنند درمصارف منابع صرفه جوئی را ترویج بدهند و اجازه بدهند کمتر از مردم پول گرفته شود تا گرسنه نخوابند .
Iran, Islamic Republic of
پس اون بيماراني كه از بيمارستان امام خميني (ره) كناره جاده انداختند را فراموش كرده و امثالهم كه بسيارند بهتره يكم بيشتر ببينيم احساس نكنيم با ماهي 50 هزار تومان يارانه هر نفر كشور بي فقير با عدالت ميشه اونم با خريد نان سنگك 600 تا لواش 100 توماني نه داداش من فقير زياده ولي مسئولين نمي بينند.
Iran, Islamic Republic of
بنده فقط همين را مي دانم و بارها شاهد بوده ام كه در خيابان محل زندگي خود هر شب تعدادي از دختران و كودكان و زناني كه دستكش پوشيده اند در سطل هاي زباله مغازه هاي پيتزا و ساندويچ فروشي دنبال قطعات سالم هستند تا بخورند يا براي كودكان خود ببرند. بقيه كشور را نمي دانم
راست می گه اصلا نداریم!!!