جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مبلغ ورودی تیم‌های لیگ برتری مشخص شد

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 421189
رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو با اعلام این که ثبت نام از تیم‌ها برای شرکت در لیگ دوازه‌هم آغاز شده است از رقم ورودی مسابقات خبر داد.
به گزارش جهان، غلامحسین علمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت نام از تیم‌ها جهت شرکت در دوازدهمین دوره لیگ دسته برتر و دسته یک آغاز شد و آخرین مهلت ثبت نام هم ۳۱مرداد خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مبلغی که برای ورود‌یه لیگ برتر امسال در نظر گرفته‌ایم ۷۰میلیوم ریال و برای لیگ دسته یک هم۴۰میلیون ریال ورودی تعیین شده است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو به برگزاری پنجمین دوره لیگ نوجوانان "آینده سازان المپیک" هم اشاره کرد و در این باره گفت: به تیم‌ها برای حضور در لیگ نوجوانان فراخوان داده‌ایم مبلغ ۲۰میلیوم ریال هم ورودی لیگ خواهد بود قصد داریم پنجمین دوره مسابقات آینده سازان المپیک را اوایل مرداد آغاز کنیم، سال گذشته ۲۶ تیم در لیگ نوجوانان شرکت کردند و پیش بینی می‌کنیم امسال هم استقبال خوبی از رقابت‌های لیگ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *