شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نمي‌دانم چراديگر‌به‌تيم ملي‌دعوت‌نمي‌شوم

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 355282
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اميدوارم رفت و آمدهاي بازيکنان ما و اتفاقات اخير به فولاد در بازي با الجيش ضربه نزند.
به گزارش جهان، غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با فارس، ابتدا در خصوص شرايط فولاد خوزستان براي بازي فردا مقابل الجيش قطر اظهار داشت: پس از بازي با گسترش و قهرماني‌اي که در ليگ برتر به دست آورديم در اين چند روز همه در حال و هواي قهرماني بوديم و راستش را بخواهيد خوب استراحت نکرديم.

وي افزود: از طرفي ديگر بازيکنان ما که به تيم ملي دعوت شدند فقط در مسير تهران به اهواز بودند و حتي بد موقعي پروازهايشان انجام شده است، اميدوارم اين موضوع تأثيري در بازي فردا نداشته باشد.

رضايي ادامه داد: اما خوشبختانه از لحاظ روحي در بهترين شرايط ممکن هستيم به نظرم ما به حق‌مان يعني قهرماني در ليگ رسيديم اما علي‌رغم تبريک اين اتفاق بزرگ براي فوتبال خوزستان بايد بگويم قهرماني ما به تاريخ پيوست و زياد نبايد روي آن تکيه کنيم چون فردا کار سختي در آسيا داريم.

مهاجم فولاد خاطرنشان کرد: ما در قطر مقابل الجيش مساوي کرده‌ايم و الآن رقابت تنگاتنگي با اين تيم براي صدرنشيني داريم، خيلي دوست داريم به عنوان تيم اول به مرحله بعد صعود کنيم تا تيم‌ها حساب کار دست‌شان بيايد البته هرچه در ليگ قهرمانان جلوتر برويم کار سخت‌تر است و بايد با تمرکز بيشتر به ميدان برويم.

وي در خصوص نقش فرکي در فولاد خوزستان نيز گفت: مهم‌ترين مسئله و کار کردن با فرکي لذت بردن از صبر و صداقت اين مربي است که نياز به تعريف و تمجيد من ندارد، وقتي که به فولاد آمدم خيلي از فرکي شنيدم اما وقتي که با چشمانم ديدم همه چيز را باور کردم و واقعاً براي من جاي افتخار است که شاگرد اين مربي بودم. اميدوارم جواب اعتماد ايشان را داده باشم.

وي درباره عدم دعوتش به تيم ملي فوتبال کشورمان نيز گفت: واقعاً نمي‌دانم ماجرا چيست، تا قبل از جام جهاني در اکثر بازي‌ها که مصدوم نبودم براي تيم ملي فيکس بازي مي‌کردم و يا به عنوان يار دوازدهم به ميدان مي‌رفتم اما بعد از صعود به جام جهاني همه دعوت شدند به جز من، نمي‌دانم دليلش چيست، بالاخره براي من که جزو ۱۴ بازيکن اصلي کي‌روش بودم مهم است که بدانم موضوع چيست، من دو سال با کي‌روش کار کردم و دوست دارم بدانم چه اتفاقي افتاده که ايشان حتي من را به اردو دعوت نمي‌کند.

وي افزود: از موقعي که به فولاد آمده‌ام حتي يک اردو هم دعوت نشدم و واقعاً‌ تعجب مي‌کنم، همه تلاش من را در فولاد خوزستان مي‌بينند و نيازي نيست که از خودم تعريف کنم اما هر فوتباليستي دوست دارد در جام جهاني بدرخشد و براي من هم جاي سؤال است که چرا حتي به اردو دعوت نمي‌شوم.

رضايي ادامه داد: من باز هم تلاش مي‌کنم و بازيکني نيستم که پا پس بکشم، براي من زندگي و فوتبال هميشه ادامه دارد، من نيم‌فصل دوم به فولاد آمدم، خيلي‌ها فکر مي‌کردند فوتبالم تمام شده اما روزهاي خوب من دوباره نمايان شد و مطمئن باشيد در بازي‌هاي آسيايي هم سعي خواهم کرد جزو بهترين‌ها باشيم. اميدوارم اين بار کادر فني تيم ملي به من اعتماد کند چون من تشنه کمک به تيم ملي و حضور در جام جهاني هستم.

وي در پايان در پاسخ به سؤالي که آيا در فولاد مي‌ماني يا خير،‌ گفت: فعلاً فقط بايد به بازي‌هاي آسيايي فکر کنيم، هنوز هيچ چيز مشخص نيست و همه چيز دست خداست. ان‌شاءالله بعداً درباره اين موضوع تصميم مي‌گيرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *