جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۱
۴
ناکامی متوالی تیمهای فوتبال در همه رده های سنی

آقایان مسؤول فوتبال! لطف کنید محترمانه کنار بروید

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب: 385586
بدون تردید فدراسیون فوتبال نقش اساسی دروقوع این ناکامی ها دارد و مادامی که موج سواری و پول سالاری در فوتبال ما همچنان حاکم باشد، نمی توان کوچکترین روزنه امیدی به فردا داشت.
آقایان مسؤول فوتبال! لطف کنید محترمانه کنار بروید
گروه ورزش جهان نيوز - مسعود پاشنا: پس از ناکامی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان به میزبانی ایران، حذف تیم ملی نوجوانان، نتایج تاسف بار تیم ملی امید در بازیهای آسیایی اینچئون کره، تیم ملی جوانان ایران هم با دو شکست مقابل تایلند و یمن از گردونه رقابت‌های زیر ۱۹ سال آسیا حذف شد تا سریال ناکامی های فوتبال ایران در چند سال اخیر تکمیل شود.

ناکامی های متوالی تیم های پایه کشورمان در عرصه آسیا و حذف از گردونه مسابقات رسمی این قاره کهن، بر نظر کارشناسان فوتبال مهر تایید زد تا همچنان بر فدراسیون فوتبال طبل ناکارآمدی کوبیده شود.

بدون تردید فدراسیون فوتبال نقش اساسی در وقوع این ناکامی ها دارد و مادامی که موج سواری و پول سالاری در فوتبال ما همچنان حاکم باشد، نمی توان کوچکترین روزنه امیدی به فردا داشت.

علاوه بر این در چند سال اخیر در رده تیم ملی بزرگسالان هم موفقیتی کسب نکردیم مگر بخواهیم رفتن به جام جهانی را با داشتن پنج سهمیه آسیایی موفقیت بدانیم! البته یادمان نرود با جان کندن و در دقیقه ۹۰ به جام جهانی رفتیم.

جالب این که با کسب یک نتیجه تساوی و تنها یک گل زده ضعیف ترین کارنامه را در جامهای جهانی کسب کردیم، هر چند عده ای بی‌طرف[!] آنچنان تبلیغ کردند که انگار قهرمان جام جهانی شدیم!؟

آقای کفاشیان و همراهان غیر فوتبالی ایشان در این چند سال چه کار مثبتی برای فوتبال ما انجام دادند؟

کیفیت بازیهای لیگ به پایین ترین سطح خود رسید، تنها کافی است به استقبال تماشاگران در این بازیها توجه کنید و تعداد آنها را با ۵ سال پیش مقایسه نمایید.

چرا ژاپنی ها و کره ای ها در همه رده های سنی فوتبال در آسیا حرف اول را می زنند؟ واضح است آن کشورها کار ریشه ای کرده اند، تیمهای پایه ژاپن و کره جنوبی در چندین دوره در اردوهای مشترک در برزیل و آرژانتین حضور داشتند و از ریشه به فوتبالشان بها دادند...

چرا راه دور برویم؟ مگر تیم ملی والیبال ما چگونه در جهان مطرح شد، با برنامه ریزی بلند مدت یزدانی خرم و سپس داورزنی روی تیمهای پایه والیبال سرمایه گذاری شد و پس از درخشش والیبال نوجوانان ایران در سطح جهان این رشته راه خود را پیدا کرد و همان تیم نوجوان بعدا در رده جوانان و هم اکنون در رده بزرگسالان آنچنان جولان می دهد که از بازی خوب والیبالیستها همه هموطنان به وجد می آیند...

آقایان مسؤول! کارنامه شما در تاریخ ثبت می شود، لطف کنید دسته جمعی و محترمانه کنار بروید، باور کنید که این کار، کار شما نیست، کافی است خود کارنامه‌تان را مرور کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمودی
عکس خوبی زدید مقایسه خوبی بود
مرده شور فوتبال بی غیرت رو ببرن
چرا همش منتظر استعفای مسئولین هستین پس برکناری را برای چی گذاشتن. آقای وزیر ورزش عزل را برای چی گذاشتن؟
علی
کفاشیان چنان به میز ریاست تکیه زده که اگر زلزله 100ریشتری هم بیاد هیچ تغییری نمیکند.