جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۶
اساتید رفتند؛ تندروها آمدند

اعتدال وزیر؛ 85 درصد رؤسای دانشگاه‌ها اصلاح‌طلب بقیه معتدل!

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 375983
بلافاصله پس از تعویض دولت، تغییرات مدیران ارشد دانشگاهها در دوران سرپرستی جعفر توفیقی و وزارت فرجی دانا شروع شد و تاکنون قریب به اتفاق روسای دانشگاه ها تغییر کرده اند. جدول ذیل تنها بخشی از تغییراتی که در سطح روسای دانشگاهها صورت گرفته را تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۳ نشان می دهد.
اعتدال وزیر؛ 85 درصد رؤسای دانشگاه‌ها اصلاح‌طلب بقیه معتدل!
به گزارش جهان به نقل از پارس، بررسی جدول پایین نشان می دهد از زمان تغییر دولت در مردادماه ۹۲ تا پایان فروردین ۹۳، ۸۵ درصد روسای دانشگاهها از میان اصلاح طلبان و یا افرادی که دارای گرایش اصلاح طلبی هستند انتخاب شده اند.

براساس گزارش یادشده، در دولتی که شعار اعتدال را برای خود برگزیده است، حتی یک نفر اصولگرا نیز در میان فهرست روسای دانشگاههای کشور دیده نمی شود و نیروهای با گرایش اعتدالی، تنها بر ۱۵ درصد کرسی روسای دانشگاهها تکیه زده اند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000375/nf00375983-1.jpg
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000375/nf00375983-2.jpg
https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000375/nf00375983-3.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عاليه عالي
لطفا لیست زمان دولت قبل را هم انتشار دهید تا با هم مقایسه کنیم
خب عزیزم اصلاحطلبان پیروز انتخابات بودند
Iran, Islamic Republic of
خب برادر من!
همه میدانند اکثریت طیف دانشگاهی ما به تفکر اصلاح طلبها گرایش دارند.این واقعیتی است که هر کسی پایش به دانشگاه باز شده باشد میداند.معلومه که بیشتر روسای دانشگاهها هم به این طیف گرایش دارند.
لطفا واقع بین باشید و کمی منصف.
یک استاد دانشگاه
می دانید چرا؟
چون این طیفی که شما نام بردید به هیچ کسی که با آنها نباشد اصلا رحم نمی کنند و هر طور شده در تمدید فرارداد، ارتقا، تغییر وضعیت و همه امور افراد ناهمسو کارشکنی می کنند.
فهرست ناقص است. مثلا دانشگاه صنعتی اصفهان نیست.