جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۹
۲۷

چه کسی به لاریجانی اهانت کرد؟/ رسایی:می‌خواهند اختلاف‌بیاندازند

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 435689
نمایندگان منتقد لاریجانی خواستار تحقیق رئیس مجلس درباره منبع اخباری که به او می‌رسد، شدند.
چه کسی به لاریجانی اهانت کرد؟/ رسایی:می‌خواهند اختلاف‌بیاندازند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در واکنش به برخی حاشیه‌های مرتبط با جمع بندی مذاکرات وین، گفت: گفته‌اند، سگ احمدی نژاد و مشایی شرف دارد به لاریجانی؛ من که اشهد ان محمدا رسول الله(ص) را گفته‌ام، چطور می‌شود سگ یک نفر به یک مسلمان شرف داشته باشد.

اما اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی از آن جهت سؤال در افکار عمومی ایجاد می‌کند که "چه کسی" گفته، سگ مشایی و احمدی‌نژاد به لاریجانی شرف دارد؛ گرچه برای یافتن این ابهام، ذهن برخی به سمت منتقدان شدیداللحن مدیریت آقای لاریجانی که یافتن آنها در بین نمایندگان مجلس سخت نیست(رسایی‌، کوچک‌زاده، حسینیان)، متبادر می‌شود اما، خبرنگار تسنیم در تماسی که با این دسته از نمایندگان داشت، آنها با محکوم کردن اینگونه اظهارات، گفتند که ضمن انتقاداتی که به رئیس مجلس دارند، هیچگاه چنین اظهاراتی علیه ایشان نداشته‌اند.

حمید رسایی در همین زمینه گفت: یکی اشکالات ما به آقای لاریجانی، اطرافیان ایشان است؛ متاسفانه برخی اطرافیان آقای لاریجانی با ارائه اخبار نادرست و تحریف شده، سعی دارند رابطه بین ایشان با نمایندگان اصولگرا و دلسوز مجلس را تخریب کنند. حرف ما این است که چرا برادر عزیزمان آقای لاریجانی پیش از آنکه درباره اخباری که به او می‌رسد تحقیق کند آن را از تریبون رسمی اعلام می‌کند؟ خب این اخبار را به آقای لاریجانی می‌دهند تا بین ما اختلاف درست کنند و درگیر و مشغول همدیگر شویم و آنها کار خودشان را بکنند. فرض بر اینکه خدایی نکرده کسی چنین حرفی زده باشد، طرح این موضوع از تریبون عمومی نه در شان احمدی‌نژاد است و نه در شان آقای لاریجانی. بنده بسیار بعید میدانم اساس
این اخبار را به آقای لاریجانی می‌دهند تا بین ما اختلاف درست کنند و درگیر و مشغول همدیگر شویم و آنها کار خودشان را بکنند
این حرف درست باشد. لذا اگر هم درست بود بهتر بود آقای لاریجانی به آن فرد از ابتدا تذکر می‌داد یا درباره صحت و سقم آن تحقیق می‌کرد. لذا توصیه میکنم برادر عزیزم آقای لاریجانی درباره گزارشهایی که برخی اطرافیانش به ایشان می‌دهند تامل و شرح صدر داشته باشد.

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران نیز که امروز مورد گلایه رئیس مجلس قرار گرفت، گفت: من نمی‌دانم منظور آقای لاریجانی چه کسی است خود ایشان هم رسماً گفتند که منظورشان بنده نبوده‌ام اما سؤالم این است که اگر قرار است ما طبق گفته ایشان دنبال همدلی باشیم، چه دلیلی دارد حرف‌های خصوصی افراد را از تریبون رسمی مطرح کنیم. بنده هم بارها از همین برادران، تندترین و رکیک‌ترین حرف‌ها را علیه مسئولان ارشد دولت سابق شنیده‌ام اما صحیح نمی‌دانم آن مطالب را به صورت رسمی عنوان کنم.

حجت‌الاسلام حسینیان نیز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه انتقاد ما به آقای لاریجانی دلیلی بر اهانت به ایشان نیست، خاطرنشان کرد: بعد از آنکه آقای لاریجانی چنین حرفی را از تریبون مجلس زد، بنده از اعضای فراکسیون رهروان ولایت سوال کردم مخاطب آقای لاریجانی کیست؟ آنها هرکدام برخی از دوستان ما را نام می‌بردند. از آقای نبویان پرسیدم، ایشان گفتند به هیچ عنوان چنین ادبیاتی را علیه آقای لاریجانی صحیح نمی‌دانند و هیچ وقت چنین کلماتی به کار نبرده است. از آقای رسایی و آقای کوچک‌زاده و آقای کریمی‌قدوسی نیز سوال کردم، آنها هم گفتند به هیچ عنوان چنین حرفی نزده‌اند.

وی افزود: درباره افرادی مانند نادران و زاکانی و ... نیز مطالبی اگر مطرح می‌شود واقعا نمی‌تواند درست باشد چراکه این بزرگواران به هیچ عنوان چنین ادبیاتی ندارند.

برخی دیگر از نمایندگانی که از منتقدان آقای لاریجانی محسوب می‌شوند، با بی‌اطلاعی از جمله‌ای که رئیس مجلس گفته بود، تصریح کردند بهتر است، رئیس مجلس اسم فردی که این مطلب را گفته ببرد و بگوید چه زمانی و کجا این مطلب گفته شده است تا دیگران متهم نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
آقای لاریجانی با چنین ادعای بی سندی انگشت اتهام را به سمت دلواپسان نشانه گرفت و اصولگرایان را تخریب کرد!
حالا شما باز هم معتقدی ایشون اصولگراست؟
اين هوچيگری ها برای اين است که آقايان بررسی جمع بندی مذاکرات وين را به سبک وکيل مهران مديری در سريال «در حاشيه» ماست مالی کنند و آنچه خودشان می خواهند به نام مجلس ثبت کنند!!
کی بود کی بود ما نبودیم
محسن
وای وای حالا رسای و کوچک زاده و حسینیان شدن با ادب!، چقدر دلم به حالشون سوخت!، همین امروز کی به جلالی گفت وایسا بعد خودشیرینی کن!، این که کمترین حرف این دلواپساس، کی به وزیر امورخارجه گفت خائن!، اگه خواسته باشی فحاشی های دلواپسان طرفدار احمدی نژادو جلیلی رو لیست کنی یک طومار می شه
لاریجانی فکر کرده تافته جدا بافته ست؟!
خجالت هم خوب چیزیه. ایشون داره با این شانتاژها ، فرار به جلو میکنه. اشتباهات خودش رو گردن این و اون میندازه. ملت زرنگ تر از تفکرات ایشون و همفکران ایشون هستند.
لاریجانی با این سخنان در آستانه تایید و رد توافق هسته ای و انتخابات مجلس دارد فضا را بر علیه نمایندگان انقلابی و اصولگرا و به نفع حامیان توافق و دولت متشنج میکند.لاریجانی زیرک ترین فردیست که من تا بحال در مجلس دیده ام.جایی نمیخوابد که آب زیر پایش برود و همیشه دو طرف دعوا را زیرکانه زیر بال خود میگیرد تا نه از پشت بام بیفتد و نه از پیش بام.
سکوت
چرا لاریجانی چنین سطحی به مسایل نگاه میکند به فرض اگر چنین جمله ای هم درست باشد چرا از تریبون مجلس و در این شرایط مطرح میشود
خیلی6 راهها برای پیگیری وجود دارد چرا مسایل شخصی را به عموم وارد میکنند؟
رهبری دقیقا امسال رو پیش بینی کرد :سال همدلی و هم زبانی سال وحدت دولت و ملت . اینها بچا این کاراشون وحدت رو میشکنن
خدایا این فتنه رو از سر ملت رفع کن امین
سرور
وی دنبال گل آلود کردن آب است.
United States
آن را حساب پاک است از محاسبه چه با ک است
دنبال بهم زدن مجلس هستن تا به توافق ننگین رسیدگی.نشه
آقای لاریجانی که از تریبون مجلس ادعا کرده اند فردی درباره ایشان چنین اهانتی را کرده اند ، باید با ذکر مستندات و دلایل ، نام آن فرد را هم در مجلس اعلام کند تا کسی جرات اینگونه اهانت را نداشته باشد.البته اگر ایشان این کار را نکنند ، باید در صحت ادعای ایشان درباره اصالت گفته شدن این توهین شک کرد.
زردینی
مظلوم نمایی جهت انتخابات اینده است علی اقا خبر ار وضعیت خودش در قم دارد
به قول جناب خان اخیییی
داعش هم شهادتین میگوید اقای لاریجانی!
برای رد گم کنی این حرف رو زده
میخوادذهن مردم رو ازاپیگیری نظارت مجلس به حاشیه بکشونه.
س
Iran, Islamic Republic of
اختلاف افکنی کار شیطان است و این کار شیطانی از افسادطلبان بعید نیست !
باید به لاریجانی پیله کرد تا اسم شخص را بیاورد و آن شخص هم حق جواب دارد
جمال
ظاهرا دور زدن مجلس کامل نشده دارند کاری می کنند تا دور زدن مجلس کامل شود
امان امان امان از دست سیاست بازی یک مشت از خدا بی خبر که به راحتی بین ملت تفرقه ایجاد می کنند و عده ای را طرفدار این جناح و عده ای را طرفدار ان جناح می کنند و این دوجناح را به جان یکدیگر می اندازند . ملت باید خوب چشمانش را باز کند زیرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و بعضی از اشخاص با جنجال افرینی می خواهند خود را بیشتر در اذهان مطرح کنند و یا رقبای خود را از میدان سیاست بیرون کنند . در این فرصت باقی مانده تا انتخابات مخلصین جامعه را شناسایی کنید و تحت تاثیر خناسان قرار نگیرید .
ایرانا
جناب ل میخاد با تهمت به منتقدین جو مجلس علیه اونا بشه و دیگران به ادله روشنگرانه وبحق اونا توجه نکنند و توافق ذلت بار تصویب بشه
United States
مظلوم نمايي براي انتخابات
سود جو
آقای لاریجانی قصد دارد غنایم خود را در ضدیت با احمدی نژاد در پای صندوقهای رای آینده مجلس پیدا نماید.
Iran, Islamic Republic of
آقای لاریجانی "فتبینوا" حکم است اجرا کنید و نتیجه شیرین آنرا ببینید. یا علی.
Romania
حنای ایشون دیگه رنگی نداره. ما خودمون رنگرزیم.
آقای لاریجانی با تدبیر و عاقل است اما امان از دعواهای سیاسی که انسان با خودی هم دشمنی میکند
چرا ما اینطور شده ایم؟ چرا اصول گراها همدیگر را قبول ندارد؟ این اختلافات سر چیست؟ کاش به دوران وحدت بر میگشتیم
یکشنبه سیاه مجلس که تقصیر لاریجانی نبود
سرور
آدم عاقل در تریبون رسمی فحش به خود را علنی نمی کند مگر اینکه دنبال سودجویی از آن باشد.
لوتی های قدیم با چاقو خودزنی می کردند تا رقیب را از صحنه بدر کنند.البته لوتی هم لوتی های قدیم!