پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

سکوت مرد جنجالی پرسپولیس شکست

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 409688
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: زمانیکه در پرسپولیس حضور داشتم بار مالی را به تنهایی به دوش کشیدم و در ۳ سال تنها ۷.۵ میلیارد از دولت گرفتم.
به گزارش جهان به نقل از فارس،محمد رویانیان در حاشیه مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این مراسم حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان فارغ‌التحصیل شدند و سال آینده نیز ۶۰۰ نفر فارغ‌التحصیل می‌شوند، شنیدم که در حال حاضر این دانشکده ۱۲۷۰ دانشجو دارد.

وی در مورد تاسیس این دانشکده عنوان کرد: توفیقی داشتیم که آن زمان کاشانی ما را راهنمایی و هدایت کرد، با همه مشکلاتی که در آن زمان در پرسپولیس وجود داشت این دانشکده راه اندازی شد و در حال حاضر از ۱۰۰ دانشجو به ۱۲۰۰ دانشجو رسیده است، امکانات بسیار خوبی هم دارد و یکی از پایدارترین کارها در پرسپولیس محسوب می‌شود و مطمئنم بقیه کارها هم یکی یکی رو می‌شوند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم عنوان کرد: آن زمان که من بودم تمام بار مالی را به تنهایی به دوش می‌کشیدم، دوستان دولت و وزارت ورزش می‌توانند بررسی کنند من در ۳.۵ سالی که در پرسپولیس بودم تنها ۷.۵ میلیارد از دولت کمک گرفتم و بقیه را خودمان با منابعی که داشتیم تهیه کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد بعد از آن پرسپولیس به این وضعیت افتاده است و مقصر کیست؟ عنوان کرد: امروز با تغییر ۵-۶ مدیر کار به اینجا کشیده شده است، بیش از ۱۰ درصد از پرسپولیس پیش‌خور شده است، باید در مورد مقصر دنبال پرتقال فروش بگردیم.

رویانیان در مورد اینکه او زمانیکه مدیرعامل بود هر بازیکنی را اراده می‌کرد، می‌گرفت و حالا این اتفاق نمی‌افتد، گفت: هواداران دیدند که چه بازیکنانی را گرفتیم که اکثراً در تیم ملی حضور داشتند، دلیل نتیجه نگرفتن ما هم در آن زمان مسائل بیرونی بود البته شاید اشکالات خود من هم بود که اعتراف می‌کنم وارد نبودم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه کسب سهمیه آسیا و نایب قهرمانی یکی از کارهای او در پرسپولیس بود، گفت: خوشحالم که در آن زمان این اتفاق افتاد، در این مدت که بودم هواداران فرهنگ و شعور خود را نشان دادند، آنها به دنبال برد و باخت نبودند و می‌خواستند جایگاه واقعی پرسپولیس را نشان دهند، در این ۳.۵ سال هم به ما عنایت داشتند.

وی در مورد نظرش درباره خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: کار بسیار خوبی است که وزارت ورزش و دولت آن را پیگیری می‌کند، بابت این کار باید تبریک بگویم، این کار موجب تحول اساسی در فوتبال ایران خواهد شد، شرطش این است که وزارت ورزش و دولت مدیریت درستی انجام دهند، اینکه یک پولی بیاید و برود به شدت خطرناک است.

رویانیان در پایان افزود: خصوصی سازی تیغ دو لبه است، اگر مدیریت و هدایت خوبی صورت بگیرد فوتبال ایران را زیر و رو خواهد کرد در غیر اینصورت باید شاهد اتفاق‌های دیگر باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر عدالت برقرار میشد باید محاکمه میشدی.