شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

گردهمایی هیئت‌های مذهبی در مشهد

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 397484
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری گردهمایی هیئت‌های مذهبی در مشهد خبر داد و گفت: 450 مبلغ و مبلغه با حضور در ایستگاه‌های بین‌راهی به زائران خدمات فرهنگی و معنوی ارائه کرده‌اند.
به گزارش جهان حجت‌الاسلام سید محمود مرویان حسینی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اهداف و ماموریت‌های خود از طریق اعزام مبلغان مذهبی در ایستگاه‌های بین راهی به زائران پیاده خدمات‌رسانی لازم را به صورت فرهنگی و معنوی ارائه کرده و در همین راستا بسته‌هایی را در قالب بروشورهایی با محوریت زیارت بین زائران توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ مبلغ و مبلغه با حضور در ایستگاه‌های بین‌راهی به زائران خدمات فرهنگی و معنوی ارائه کرده‌اند، ادامه داد: این مبلغان که ۶۰ درصد آن‌ها را مبلغان خواهر تشکیل می‌دهند به بیان مسائل شرعی و اعتقادی می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: هم‌اکنون تبلیغات اسلامی استان در آمادگی کامل به سر می‌برد و در این راستا مبلغان اعزامی یا کاروان‌های پیاده را همراهی کرده و یا در ایستگاه‌های بین‌راهی و محل استقرار زائران در مشهد حضور داشته‌اند تا بتوانند خدمات خود را به منظور تبیین سیره و فرهنگ رضوی و پاسخگویی به شبهات و مباحث اعتقادی ارائه دهند.

مرویان حسینی از برگزاری گردهمایی هیئت‌های مذهبی در مشهد خبر داد و خاطرنشان کرد: این گردهمایی با شرکت چهار هزار هیئت مذهبی همزمان با روز آخر صفر در مشهد برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *