شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رایزنی ایران با مصر برای سفر به غزه

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 372382
نماینده مردم شادگان در رابطه با آخرین جزییات سفر هیئت پارلمانی ایران به غزه، گفت: مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه در حال رایزنی با سفارت مصر در مورد تعیین زمان دقیق این سفر هستند، اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.
به گزارش جهان؛ "عبدالله تمیمی" نماینده مردم شادگان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با آخرین جزئیات سفر هیئت پارلمانی ایران به غزه، گفت: با توجه به اوضاع اسف‌بار غزه و همچنین براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، قرار است، بنده به همراه "محمدعلی پورمختار"، "حسن کامران"، "حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان"، "محمد دهقان" و "اسماعیل کوثری به عنوان هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، سفری به غزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نحوه ارسال کمک‌های انسا‌ن‌دوستانه از مهم‌ترین اهداف سفر نمایندگان به غزه است، افزود: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه در حال رایزنی با سفارت مصر در مورد تعیین زمان دقیق این سفر هستند.

نماینده مردم شادگان در مجلس خاطر نشان کرد: این سفر به محض آماده شدن مقدمات، انجام خواهد شد اما هنوز زمان دقیق این سفر مشخص نیس و اگر شرایط آن محیا شود احتمالا این سفر در این هفته یا هفته آینده صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *