پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیام پیشتاز تلفن‌همراه رسمی شد +تعرفه

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 432088
سرویس پیام پیشتاز سرویسی تقریبا مشابه آهنگ پیشواز است که به جای اینکه موسیقی مورد علاقه مشترک برای تماس‌گیرنده پخش شود، متن انتخابی او به‌ صورت یک فلش پیام روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرویس پیام پیشتاز عملکردی تقریبا مشابه سرویس آهنگ پیشواز دارد. در سرویس آهنگ پیشواز مشترک با استفاده از موسیقی مورد علاقه خود به استقبال تماس گیرندگان می‌رود‌؛ اما در سرویس پیام پیشتاز متن انتخابی مشترک در تمامی تماس‌هایی که با شماره (های) مورد نظرش برقرار می‌شود، به‌صورت یک فلش پیام روی تلفن تماس گیرنده نمایش داده می‌شود.

تعرفه استفاده از آهنگ پیشواز برای یک دوره ۳۰ روزه ۳۰۰۰ ریال است.

هم‌اکنون این سرویس تنها برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری توسط اپراتور دوم تلفن‌همراه ارائه شده است. هزینه استفاده از آن ماهانه ۵۰۰۰ ریال بوده که فرصت انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را به مشترک می‌دهد. برای تغییر بیش از ۳۰ بار، به ازای هر بار مبلغ ۱۰۰ ریال محاسبه می‌شد.

مانند بسیاری موارد دیگر، رگولاتوری پس از ارائه سرویس برای تنظیم مقررات لازم اقدام کرده و تعرفه ارائه خدمات پیام پیشواز در شبکه تلفن همراه پیش و پس پرداخت (اعتباری و دائمی) بررسی و سقف تعرفه ماهانه ارائه این خدمات در جلسه ۲۱۶ این کمیسیون تصویب شده است.

براساس این مصوبه، سقف تعرفه ماهانه ارائه خدمت پیام پیشواز برای بسته خدمات عادی با امکان تغییر پیام متنی حداکثر ۳۰ بار در ماه ۴۵۰۰ ریال و برای بسته خدمات ویژه با امکان تغییر پیام متنی به هر میزان در ماه، ۹۰۰۰ ریال تعیین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *