پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲۷
۲۴۲

حاشیه‌های استقبال از روحانی در فرودگاه/ پرتاب کفش!

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 316186
مخالفان مذاکره با آمریکا در هنگام خروج روحانی از فرودگاه جلوی خودرو وی را گرفتند و با شعار مرگ بر آمریکا مانع از حرکت آن شدند.
حاشیه‌های استقبال از روحانی در فرودگاه/ پرتاب کفش!
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسن روحانی پس از بازگشت از سفر نیویورک در فرودگاه مهرآباد تهران در محوطه بیرونی پاویون ریاست جمهوری با استقبال جمعی از جوانان حامی مواضع هیات ایرانی در نیویورک مواجه شد که برای ورود او حلقه انسانی تشکیل دادند و گوسفند قربانی کردند.

رئیس جمهور در پاسخ به ابراز احساسات و شعار های حامیان خود با تکان دادن دست و از پنجره باز خودرو از آنان تشکر کرد که هوادارن به شعار روحانی روحانی تشکر تشکر و صل علی محمد بوی بهشتی آمد از اوحمایت کردند .

استقبال کنندگان همچنین تا مسیری خودروی حامل رئیس جمهور را همراهی کرده و در حمایت از وی شعار دادند.

روحانی پس از گذشتن از حلقه هوارادان در حالی که مخالفان وی در حال اقامه نماز بودند قصد عبور از مسیر کنار آنان را داشت که ناگهان مخالفان با ایستادن جلوی ماشین رئیس جمهور مانع از حرکت شدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

در این هنگام یکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودرو روحانی پرتاب کرد که به کسی اصابت نکرد.

بر اساس این گزارش در حالی که مخالفان مانع عبور ماشین رئیس جمهور شدند نیروی انتظامی تلاش کرد راه را برای عبور رئیس جمهور باز کند و در این میان چندین نفر جلوی ماشین به زمین خوردند که با هدایت نیروی انتظامی و توقف ماشین رئیس جمهور حادثه ای پیش نیامد.

در پایان ماشین رئیس جمهور به همراه تیم همراهان و حراست از فرودگاه خارج شدند.

پیش از ظهر امروز حدود ۱۰۰ نفر از مخالفان مواضع و مذاکرات روحانی از یک تشکل دانشجویی در فرودگاه مهرآباد تهران حضور یافته بودند.

تجمع حامیان مواضع روحانی نیز از همین تعداد جوان و دانشجو در فرودگاه تشکیل شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همونايي هستند كه استقبال محمود ميومدن!!
محمد مهدی
اون اوایل کار احمدی نژاد به استقبال اونم رفتن
عزیزم جوجه رو آخر پاییز میشمارن
Iran, Islamic Republic of
این خوارجیها کشور را پس از 8 سال ویران کردن رها نمیکنند!!!!
علیرضا
United States
خود رهبر هم از این اوضاع مردم راضی نیستند و اجازه مذاکره رو خودشون صادر کردن. سفر یک ماه قبل پادشاه عمان بخاطر میانجیگری همین دیدار بوده و با رهبر هم دیدار کرد. پس این افراطی های محترم لطف کنن اینقدر چوب لای چرخ مملکت نکنند.
امثال آقایان ...و ....با اظهار نظرشان و پیاده نظام هدایت شده جریان داخلی مخالف مذاکره مقتدارانه با آمریکا و سران اروپایی، با رفتار و عملکردشان دقیقا آب به آسیاب جمهوریخواهان تندروی آمریکایی و صهیونیستها که مخالف حل مناقشات هستند، میریزند.
این افراد و جریان پشت پرده آنها بر همان ساز مخالف که نتانیاهو و صهیونیستها و جناح مخالف اوباما مینوازند، میدمند!!
دانشاموزان چند مدرسه رو بردند استقبال
امیر
من تا حالا نه راهپیمایی رفتم نه کاری به سیاست داشتم ولی حاظر بودم بخاطر عذتی که روحانی به ملتمون داد کیلومتر ها راه به استقبالش می اومدم.اون عده که مخالفن ترس از منفعشون دارن.و از جایی حمایت میشن..لعنت به کسانی که نمیخان آرامش مردم ببینن اونا صد برابر از آمریکا بی شرم تر هستن
عذت!! اسم زن نیارا!
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی اول برو املای عزت رو یاد بگیر بعد افاضه کن
افرین
امیر آقای عزیز آیا روحانی باعث عزت ما شد؟مگه نشنیدی که امام خمینی فرمود هر وقت دشمن براتون خوشحالی کرد شما بترسید. آیا دست زدن آنها باعث افتخار ما بود! بعدشم از این حرفها گذشته ما برا نان شهید دادیم یا ایمان؟ برای نان انقلاب کردیم یا برا ایمان؟
علی قمی
Iran, Islamic Republic of
اینها که مخالفت کرده اند ایادی آمریکا و استکبارند و الا از رهبر معظم انقلابی تر ( کاسه داغ تر از آش( بلا تشبیه)) نداریم.
«اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نكنند. مى‌بينيد كه تشخيص ما اين است كه اين كارها به ضرر كشور است، اين كارها به نفع نيست. با احساساتشان راه بيفتند اينجا، آنجا، عليه اين شعار بدهند، عليه آن شعار بدهند؛ اين شعاردادن‌ها كارى از پيش نميبرد. اين خشمها را، اين احساسات را براى جاى لازم نگه داريد. در دوران دفاع مقدس اگر بسيجى‌ها ميخواستند همين طور بروند يك جائى، طبق ميل خودشان حمله كنند، كه خب پدر كشور در مى‌آمد. نظمى لازم است، انضباطى لازم است، مراعاتى لازم است. اگر چنانچه به اين حرفها اعتنائى ندارند، آنها كه خب حسابشان جداست؛ اما آن كسانى كه به اين حرفها اعتناء دارند و مقيدند كه برخلاف موازين شرع حركت نكنند، بايد مراقبت كنند، از اين كارها نكنند.»
samad
Iran, Islamic Republic of
چرا زود قضاوت میکنی مرد مومن.؟؟؟؟بترس از عواقب این حرفت
مودی
Iran, Islamic Republic of
بنده شخصا به نتیجه مذاکرات خوش بین نیستم چون بعید است طرف آمریکایی امتیازی بدهد که قابل معامله باشد. اما سد کردن راه رییس جمهور و پرتاب کفش حرکت نسنجیده و غیر معقولی است که تنها فایده آن میتواند بهره برداری جریانات خاص از آن در تخریب چهره بچه حزب اللهی ها باشد.بنا براین بچه های ارزشی در این مواقع باید کاملا سنجیده و هوشیار عمل کنند چرا که ممکن است انجام این کارها در میان آنان توسط کسانی انجام شود که برای تخریب چهره آنان اجیر شده اند. ضمن اینکه رییس جمهور هنوز اقدام خاصی متضاد با منافع انقلاب و نظا م انجام نداده و تا کنون بر حقوق ملت ایران تاکید داشته است.
میثم ن
Iran, Islamic Republic of
موافقم با شما.
به نظر من ذات مذاکره و گفتگو اشکالی نداره . اتفاقا باید این اتفاق بیفته تا نیت واقعی آمریکایی ها معلوم بشه که آیا واقعا بدنبال حل مسئله هستن و یا صرفا بدنبال اجرای یک شوی سیاسی هستن . از این مذاکره نه باید آنچنان خوشحال باشیم و نه باید ناراحت باشیم .
بنده هم معتقدم اقدامات تند و رادیکال از سوی بعضی ها، موجب تخریب چهره بچه حزب اللهی ها میشه . ما که نباید از پاپ کاتالویک تر باشیم. به هر حال تا زمانی که مقام معظم رهبری این اقدام را محکوم نکردن ، نباید ما هم تندروی کنیم. ما پیرو رهبر هستیم . ایشان اشراف کاملی بر مسائل دارند و بهترین شخصی هستند که با بررسی همه جوانب نظر می دهند و صحبت می کنند، پس تا زمانیکه نظر معظم له را مبنی بر محکومیت اقدام دولت ندانیم،نباید خودسرانه اقدام کنیم.
اگر صدا و سیما اجازه نقد تماس تلفنی را به مردم بدهد مردم اینطور نمی کنند
صداوسیما در هشت سال گذشته اجازه نقد سیاست خارجی احمدی نژاد را داد؟!
اگر می داد وضعیت امروز کشور این نبود.
علی
مگه اونهمه نقدوایرادهایی که دربرنامه های مختلف سیماباحضورمنتقدین سرسخت احمدی نژادپخش می شد- که حتی دربعضی ازآن برنامه هانماینده ای ازدولت برای دفاع ازخودحضورنداشت - کم بود؟!
در 6 سال اول نقد احمدی نژاد مخصوصا، سیاست ها خارجه اش تابو به حساب می آمد.
صداوسیما هم در زمینه احمدی نژاد متعادل نبود، از یک طرف در سالهای اول، هیچ انتقادی به وی و سخنرانی هایش در مجمامع بین المللی نداشت،
از طرف دیگر در دو سال آخر در بخش صرفا جهت اطلاع و... گاهی به رئیس جمهور و همراهانش توهین می کرد.
بعله
کم بود
معلومه این بنده خدااهل تلویزیون نبوده وبیشترسرگرم ماهواره بوده !!!!
Iran, Islamic Republic of
اجازه نداده.
دیگه هر جوجه خبرنگاری از هر سایت درپیتی جلوی رییس جمهور مملکت هرچی تو دهنش درمیومد میگفت. انوقت اجازه ندادن
Iran, Islamic Republic of
مردم!!! چه کسی گفته مردم نقد دارند؟؟
مگر در هشت سال گذشته مردم اجازه نقد داشتند؟؟؟
علی
انقد تواین هشت سال به رئیس جمهور مملکت فحش وتوهین وبدوبیراه گفتین اونوقت میگین اجازه ی نقدنداشتند؟؟؟؟؟؟
چنین چیزهایی نه دردوره ی خاتمی بود نه هاشمی....اصلاحات که باشعارآزادی روی کارآمده بود،هرکس مخالفت میکرد،کاریکاتورش رامیکشیدند یا میگفتند مگر شماپیام دوم خرداد رادریافت نکردید؟؟ روزنامه های اصلاح طلب رو تواین هشت سال خوندین؟؟سایتهاشون روچطور؟؟عجب رویی دارید به خدا! روکه نیست،سنگ پای قزوینه....
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد رو با يك لباس ركابي و مضحك تو هر سايتي مي گذلشتيد كلي جك هاي مزخرف ديگه چه كار مي خواستيد بكنيد .رو هم خوب چيزيه والا
Iran, Islamic Republic of
این جوانان... توجه ندارند که روحانی به پشتگرمی و حمایت رهبری حرکت می کند.
سید
Latvia
ببینید سوای اون تماس تلفنی بقیش خوب بود ولی حالا که صحبت کردن نباید با لنگه کفش ازش استقبال میشد اگه یادتون باشه حضرت آقا به ماجرای 22بهمن قم هم خیلی ایراد گرفتن و فرمودند که این کارها درست نیست فکر کنم اگه روزی در مورد این قضیه هم صحبت کنن حتما استقبال با لنگه کفش از نظر ایشون مردوده
بصیرت یعنی همین که همه جوانب کار رو بسنجی یعنی وقتی نظر رهبرت رو در مورد کار مشابهی میدونی که منفیه دیگه اون رو انجام ندی >>>>>>>>>>>>
لبیک یا امام خامنه ای
ولایی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم هر کسی که یه زمانی با امام بوده که خووب نیست شمر هم در زمان امام حسین بوده خوب بوده؟روحانی هم به ظاهر با ولایته وگرنه اینا با اصل ولایت هم مخالف هستند چه برسه به شخص...سید علی تنهاتر از قبل شد
علیرضا
United States
جناب ولایی، شما با حرفاتون چی رو می خواید ثابت کنید؟ اگه حرفای دو هفته قبل رهبری رو نگاه کنید متوجه می شید که خود رهبری اجازه مذاکره دادن و الا افراطی هایی مثل شما کشور رو داشتن به پرتگاه می بردن. به خدا قسم که خود رهبر هم حمایت افراطی ها رو نمی خواد ولی با مظلومیت داره تحملشون می کنه.
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه چي شده يه لنگه كفش بوده كسي رو كه نكشتن بي آرتي كه آتش نزدن روزه خواري كه نكردن به امام حسين كه توهين نشده اينقدر شلوغش مي كنيد حالا كي افراطيه .برره ايها.
حامد
این خیلی بده که جوی به وجود بیاد که جوونامون به بهانه ی موافق یا مخالف روبروی هم قرار بگیرن..در ضمن یه نصیحت برادرانه به مخالفا که اکثرا هم از بچه حزب اللهی ه هستن دارم که مواظب باشند از رهبری جلو نزنند
ایرونی
حرف شما کاملا درسته ولی شما میدونی کار حزب اللهی هاست؟ هرکس اینکارها رو بکنه قطعا حزب اللهی نیست.
پ نه پ ! از اپوزیسون بوده
حزب اللهی
سلام خدمت این اقا یا خانمی که نظر دادن بهتر بشینی تا معلوم بشه کار کی بوده شاید کار تندروها بوده ولی همیشه چه چپی چه راستی یه جایی نتونستن تحمل کنن و از کوره در رفتن ولی ما اطرافمون پر از حزب اللهیه ولی اینی که شما میگی نیست همه راضین به این که ایران روز به روز پر قدرت تر و موفق تر بشه با کار اقای روحانی هم مخالف نیستن چون تا اقا نخواد هیچ اتفاقی نمیوفته شمام برو استغفار کن
قوه قضائیه می باید این افراد را شناسایی و با آنها برخورد کند.
مسلم
Iran, Islamic Republic of
نیست شیوخ فتنه رو محاکمه کرد
عادل
Iran, Islamic Republic of
اي واي اونوقت با كروبي و موسوي و اوناهايي كه جديدا آزاد شدن چه كار كنه؟شما فقط امر بفرماييد تا سريعاً اقذام بشه!!!!!!!!!!!!!!!!
Canada
اگر به جایی مربوط نیستند پس چرا دستگیر نمی شوندو آزادانه در مجالس مختلف مهر و سنگ و کفش پرتاب می کنند؟
ولایی
Iran, Islamic Republic of
مواظبیم رفیق....شما مواظب باشید ....روحانی هم مثل خاتمی در نیاد که دیگه خفه میشیم...
رئيس جمهور عزيز خدا نگهدار شما و خسته نباشيد
بنده در رفتار رئیس جمهور هیچ گونه ضعفی ندیدم و این یعنی همان توصیه امام و رهبری.
قبول کنیم آمریکایی ها حداقل زبان تحریم را کنار گذاشته و زبان تکریم را برگزیده اند و همین مورد برای بهتر شدن وضعیت ایران نزد افکار عمومی جهان کافیست.
سمانه
اینطور که معلومه شما نه با سخنان امام و نه رهبری اشناییت دارید و نه اصلا اعتقادی به این اشخاص دارید پس لطفا بلوف نزنید مردم کاملا اگاهند
شما نابینا تشریف دارید
ملت
خیلی ساده ای!
علي
Iran, Islamic Republic of
دوستان من يك سئوال دارم چرا اسرائيليها از اين تماس اينقدر ناراحتند ايا به اين دليل نيست كه منافعشون به خطر افتاده و حالا سئوال دوم اينكه چرا عده اي در ايران هم از اين تماس به اندازه اسرائيل ناراحت شدند و دليلشون هم دفاع از عزت ملي و اسلامي ماست
بیش از اسرائیلی ها، عربستان سعودی، قطر و اماراتی ها ناراحتند.
کشورهای عربی تمام تلاششان را می کنند که این رابطه نقش بر آب شود و از ریل صحیحش خارج شود، مراقب این عرب ها باشیم.
دلتون خوشه هاهمه شون ازاین تماس خبرداشتند !! ماساده ایم ! بیشترباید مراقب نیرنگ پشت پرده آمریکاباشیم که چه نقشه ای دارد .
United Kingdom
دوست محترم لابد اخبار گوش نمی کنید دیشب اخبار اعلام کرد ( اخبار 22 شبکه 3 ) که اوباما گفته تماس تلفنی و موضوع گفتگو کاملا تحت نظر اسرائیل بوده و اسرائیل کاملا اطلاع داشته و مخالفتی نکرده لطفا خواب نباشید
نیماراسخ
اعتراض مخالفان فی نفسه اشکالی ندارد اما اینکه یک نفر کفش پرتاب کند در شان ما ایرانیها نیست ، هرچند مخالف کسی باشیم.در ضمن حالا که آقای روحانی بازگشته اند بهتر است پیگیر بیمه ی همچنان قطع هنرمندان باشند ، آن هم قطعی ای که کلی شعار «تدبیروامید» را زیر سوال برد.
Sweden
وقتی که ما ایرانی ها از سفارت بالا می رویم کفش پرتاب کردم که چیزی نیست عزیزم.
Latvia
وحدت ودحدت وحدت
Iran, Islamic Republic of
مخالفان روحاني شعور نداشته خود را بر همه ثابت مي کنند. وقتي مشاور عالي رهبري در امور بين الملل، آقاي دکتر ولايتي از سوي معظم له به استقبال آمده اين حرکات نابخردانه چه معنا دارد؟ افراطيون نفسهاي آخرشان را مي کشند. مرگ بر افراط و تفريط ، درود بر اعتدالگرايي!
فحش ندهید
اولا درست حرف بزن اگرهرمخالفی شعورنداشته باشه که خودت هم جزء آنهاخواهی بود ، ثانیا ولایتی یاروحانی چه کسی تضمین کرده که صدردصد طبق دستوررهبری حرکت کرده اند.مگراولین باراست اینهارامی شناسیم وقبلا ازعملکردهاشون ومواضعشون بی خبربوده ایم .
محمد
چیه!؟مگه شما روشنفکرا نمیگین همه حق دارن اظهار نظر کنن!!!؟؟؟مگه به ازادی بیان اعتقاد ندارین!!!!؟؟؟؟اینا هم نظرشون رو گفتن چرا توهین میکنی آقای روشنفکررر!!!!
شعور طرفداران دولت هم با این کامنت ها نمایان می شود؛پس باز هم بگو
علی
فحش دادن کار بدی
Iran, Islamic Republic of
مگر خودروي حامل روحاني از وسط مسجد رد شده ، كبايد از كنار نمازگزارن عبور نمايد؟
سعيد
همه را با يك چوب نران برادر عزيز من از نظر سياسي مخالف رييس جمهور و از جبهه اصول گرا هستم اما مذاكره منطقي را تاييد مي كنم دليل آن ناراحتي شديد اسراييل و برخي دولت هاي منطقه از اين گونه مذاكرات است ما بايد منافع خود را با سياست جلو ببريم نه احساسات متعصبانه و كور نكته ديگر اينكه بايد زندگي حزبي را ياد بگيريم براي ما بايد خاتمي و روحاني و احمدي نژاد محترم باشند هرچند منتقد هركدام از آنها باشيم انتقاد با توهين فرق مي كند
100 نفر
شرم آوره!
این اقدامات تنها کشور را متشنج می کند، باید بررسی شود و جلوی این رفتارهای خودسرانه گرفته شود.
کشور در این برهه بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد.
اقداما رئیس جمهور قابل نقد و بررسی است، اما راه افتادن دوباره کفن پوشان و رفنترهای نابه هنجار تنها کشور را متشنج می کند.
چي شرم آوره؟ خود تيم روحاني هم ميدونه كار خطايي كرده و به همين دليل كه اين مصاحبه تلفني آنهم بدرخواست دشمن! هيچ دستاوردي نداشت جرأت رسانه اي كردنش را نداشتند ولي براي آمريكا خيلي دستاوردها داشت كه در بوق و كرنا كردند.
چی شرم آوره؟
محسن حبیبی انبوهی
یک خاطره ازجبهه برای شماعزیزان: یک روزدرسنگر منتظرتعویض پست سنگرکمینباتعدادی ازهمرزمان نشسته بودیم که یکی ازهمرزمانمان ازمرخصی شهرمان مشهدمقدس آمدهمه دوراوراگرفتیم ....ولی اوبافریادبه ماگفت ماتواین خاک ..بدون امکانات هرلحظه منتظرکشته شدن برای کی ایستادیم بیابروید توی شهرهاهمه درپارکهاباشادی خوشگذرانی وعروسی های آپرزرق برق ووودارن کیف میکنندحالاماچی!!؟؟ زدحال بدی زدیک وقت فرمانده مان شهید حاج اصغرمحراب فریادخوشحالی سردادوگفت خدایاشکرت که مردممان به زندگی عادی شان مشغولند چون مابادفاع ازسرزمین واصولمان باعث این کارشده ایم مگرآنان غیرازخانواده خودمان هستند!وبایدبرای این خبرخوش دورکعت نمازشکربخوانیم وآن همرزممان ازخجالت هیچ نگفت! بسیجی یعنی فداشدن برای دینمان ومردممان والسلام علی من تبع الهدی
بسیج دانشجوییییی؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد مهدی فرامرزی
به قول علی دایی: یه سری این طرفی غش کردن....
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا یک عده ای همیشه به نام بسیج وارد میدان می شوند بسیج ساحت مقدسی دارد که باید از وجود چنین بحث های حاشیه ای پاک بشود بگذارن دولت کار خودش را انجام بدهد
اگر بسيج نبود الان دولت بايد زير سايه آمريكا نان خشك تناول ميفرمودند. بسيج هوشيار است و همواره در دفاع از خون شهدا و راه امام در صحنه است. دولت هم حق ندارد با يك غمزه زشت آمريكايي فورا وادادگي نشان دهد.
آقای روحانی اگه خیلی سیاستمدار هستی

اول کاری کن بابت هواپیمای مسافربری که زدن عذرخواهی کنن و مدال شجاعت رو پس بگیرن ،بعد برو مذاکره کن

آقای روحانی متاسفانه
اکثر این بدبختی ها از بی عرضگی خودمونه

ملت قدرت مند باید از درون قدرتمند باشه
Iran, Islamic Republic of
برو به خودت درست میشه ایشالا
اول خودتو درست کن بعد اگه رسید دیگرانو!
خودتوهم همینطور اول خودتودرست کن بعدبه دیگران بگو!!! اینجوری همه باید توخودشون باشندوهرکی هرغلطی بکنه هیچ کس صداش درنیادنمیشه که ! مگربیشترین توهین هاواعتراضهارادردولت قبل نکردید ؟؟ شماخودتون رادرست کرده بودید برای توهین وبی ادبی ؟؟
ن.س
Iran, Islamic Republic of
با كندن گور قديمي جز 1 مشت اسكلت چيزي نصيبمون نميشه. اگه صلح نشه توني كه بيشتر ميبازه ما هستيم. بيا از مني بپرس كه بيمار سرطاني دارم و بعد از ماه ها راحت دارو گيرم اومد. بيا از اوني بپرس كه همه جوره شرمنده بچشه، شرمنده شكم بچشه. بيا از خونواده اون دختراي نوجوني بپرس كه حسرت 1 مانتو كفش نو به هزار راه كشوندشون. برو از مرد 36 ساله دانشگاه رفته اي بپرس كه هنوز پول عروس بردن نداره. تاكي با كينه ميخوايد زنده ها رو به گور كنيد. اسلام يعني بخشش و گذشت و يا حتي تقيه. اگه جاي گذشت نيست براي رفاه تقيه و سازش كنيم
عزيزم شما اميد وتوكلت به خداست يا اوباما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟يعني شما فكر مي كني با رابطه با آمريكا همه مشكلات حل ميشه؟؟اوبا ما عاشق چشم و ابروي مانيست .مكر افغانستان و...انرژي هسته اي داشتن يا با آمريكا قهر بودن كه آمريكا بهشون حمله كرد ونابودشون كرد؟؟؟؟كمي عميق تر فكر كنيم وبه خدا اميد داشته باشيم نه شيطان!!!
United States
تو دوست داشتی صدام به عراق حکومت کنه؟
تو دوست داشتی سنی های طالبان به مردم مظلوم افغانستان حکومت کنن؟
چطور میتونی بگی عراق نابود شده؟؟؟
هزینه رسیدن به آزادی خون و شهادته که الان عراق و افغانستان دارن میپردازن
اگه عراق میخواست هزینه آزادی رو نده الان صدام اونجا حکومت میکرد!!!
به نظر تو میشه ایران با تمام دنیا اعلام جنگ کنه بعد بگه امید ما به خداست؟
خدا به آدم عقل داده تا راه درست رو انتخاب کنه بعد به خدا توکل کنه !!
مثل اینه که تو از روی برج میلاد بپری پایین بعد به خدا توکل کنی !!
من از آمریکا متنفرم اما یکم واقع بینی هم بد نیست
اگه ما با آمریکا لجبازی کنیم کی ضرر میکنه؟
ایران یا آمریکا؟
کی تحریم میشه؟؟؟؟
فرهام
عزیزم شما چرا ژاپن و برزیل و کره جنوبی رو مثال نمیزنی .فاجعه هواپیما که بدتر از هیروشیما نبود ولی ژاپن رابطشو با آمریکا قطع نکرد و حالا به جایی رسیده که واسه خود آمریکا هم تعیین تکلیف میکنه..
Iran, Islamic Republic of
حکومت طالبان در افغانستان وحکومت صدام در عراق به خاطر در گیری با منافع آمریکا نابود شدند...در ضمن مگر حکومت هایی از قبیل مالزی ،اندونزی و...با داشتن روابط عادی با آمریکا دچار مشکل شده اند.....؟؟و درآخر آیا آمریکا شیطان است و روسیه وچین فرشته......؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دیدن یا ندیدن کدخدا ، مسئله این است
مجید مجد
انتقاد ایرادی نداره ولی لنگه کفش پرتاپ کردن کار درستی نیست
البته از کف و سوت آمریکایی ها برای ما هم نباید از خود بیخود شیم
Iran, Islamic Republic of
نمایش بی تدبیری و نامیدی -
افزایش ساعات کار کارمندی
تدبیر و امید!!
United States
نمایش بی تدبیری با کاهش ساعات کار توسط احمدی نزاد.الان تازه برگشت سر جای خودش.نکنه تنبلی و کم کاری نشونه تدبیره؟!!!!!!!!!!!!!
Switzerland
روحانی باید از احمدی نژاد یاد بگیرد که چگونه با منتقدین خود (حتی اگر افراط کنند) برخورد کند. فراموش نکردیم که عکس احمدی نژاد توسط افراط گران به آتش کشیده شد و برخورد احمدی نژاد و رسانه های همسو چقدر بزرگوارانه بود.
Iran, Islamic Republic of
البته
نقشي كه ايشون در تحريك فتنه 88 با جشن بعد از پيروزي داشتند قابل تقدير و درسي عظيم براي ماست!!!
حالم بهم خورد!
مجید مجد
Norway
کلا هم نباید خودمونو دست کم بگیریم.بابا این بدبختا کلی دنبال ایران بودن تا با ایران مذاکره کنن
آخر هم موفق شدن
باید با این افراد برخورد شود آقای روحانی ریسس جمهورند و سان و منزلتی دارند مسلما بسیج این حرکات را قبول ندارد و این افراد ادامه حمله کنندگان به کوی دانشگاه در سال 78 هستند
مسبب تمام بدبختیهایمان نیز همین عناصر تندروی ساخت وطنی هستند اخه بیچاره با پرتاب کفش به شخص دوم مملکت چه چیزی جز بروز جهالت عاید می شود بنظر من اینهایی که می خواهند مثل کره شمالی در انزوا زندگی کنند باید به جزیره دور افتاده یا به کره شمالی فرستادشان یا اینکه بنظر میرسد نانشان را از همین راهها درمی اورند نه از عرق جبین . خواهشا چاپ کن خواهشا
بيل زن
Iran, Islamic Republic of
عجب پس شماها ازاين چيزاهم بلديد ؟پس چرا سال 88 باغچه خودتونو بيل نزديد.
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
اینکه کلا با تدبیر مذاکره کنیم خوبه ولی اینکه امریکایی ها گفتن تا نفهمیم غنی سازی تعطیل شده تحریم ها ادامه داره این نگران کنندست
حرف اینه
مریلا
آمریکایی ها در این مذارکرات غنی سازی 3درصدر ا پذیرفتند. و این خود گام بزرگی ست.
قبول کنیم نوع سخنرانی ها و مذاکرات هم در زمینه سوریه و هم در زمینه هسته ای بسیار با تدبیر بوده است.
این بدبختی ماست خیلی عقب افتاده اید بااین طرزتفکر!!!
در گوش شما گفتند که پذیرفته اند؛مگر در 82 و معاهده سعدآباد غربی ها نپذیرفتند و بعد زیرش زدند؟
داوود
کسی مخالف گفتگو نیست ولی کدوم گفتگو گفتگویی که بعد از تعلیق غنی سازی باید امید جوانان مسلمون حزب الله و حماس و مقاومت برباد بدیم و رژیم صهیونیستی رو به رسمیت بشناسیم درحالیکه ما اصلا کشور نمیدونیم رییس جمهور ما در سازمان ملل چندبار گفت اسراییل توروخدا ما این دردو به کی بگیم جوونای ما شهید و جانباز شدن که آمریکا پاش به ایران بازنشه حالا این آقا پاروخونشون داره میزاره
بهتر بود خوب گوش می کردی! ایشان چندین بار تصریح کردند که غنی سازی حق غیر قابل چشم پوشی است. اوباما هم در نطق سازمان ملل هم برای اولین بار به این حق اعتراف کرد.
عزیزم! یاد نره آقای روحانی با اختیار تام به این سفر رفت. معنی اختیار تام را هم حتما می دانی
....
Iran, Islamic Republic of
هر ....باشه بدون اجازه آقا نباید آب بخوره البته اگه رهبری رو قبول داشته باشه....اگر هم نه انشاا....
سعید
وای به حماقت شما!
کل بدبختی ما از امثال شماهاست
که فکر میکنید دیپلماسی یعنی یا دوست بودن یا دشمن بودن!
فری
Latvia
شما نگران نباش
اعتدال به معناى واقعى
بايد براى اين افراد افراطى تأسف خورد درسته که که روحانى با آمريکا مذاکره کرده اما مطمئنا بدون اجازه ى رهبرى نبوده
بايد به دولت زمان داد تا يک بار ديگه صداقت يا عدم صداقت آمريکا در مذاکرات روشن بشه مسلما اگه صداقت داشته باشن به نفع جمهورى اسلامى ميشه ولى اگه صداقت نداشته باشن يه بار ديگه براى اونهايى که دلداده ى آمريکا هستند ثابت ميشه که آمريکا هيچوقت خباثت خود رو از دست نميده
mehdi - y
Iran, Islamic Republic of
بسیجی گوش بفرمان رهبرشه و بس./
من بعنوان یه دانشجوی ارشد بسیجی کاملاً این افراد رو غیر بسیجی میدونم و فقط قصد تخریب دارند
طبق فرموده آقا باید از دولت پشتیبانی کرد.
... از کجا معلوم که آقا دستوراتی به رییس جمهور در رابطه با مذاکرات نداده باشند!!!
از آقا که عادل تر و دلسوز تر برای انقلاب که نیستیم./
Iran, Islamic Republic of
سلام
موافقم واقعاً اینا حزب اللهی و بسیجی نیستن
ودل آقا رو خون میکنن.
اینا با این کارشون که وسط خیابون نماز خوندن بنظرشون قبوله؟
خودشون بگن.
درسته ما شهید دادیم جانباز دادیم
اما
هنوز گوش بفرمان رهبریم و هنوز با رهبر و رییس جمهور و مردم بزرگ ایرن میگییم:
مرگ بر آمریکا
اما چرا رییس جمهوری رو که آقا پشتیبانی میکنه و پشت گرمی میکنه ما بش توهین کنیم.
صبر صبر صبر
بموقش اگه کسی خواست به کشور خیانت کنه با کفش که هیچ با آرپی جی میپوکونیمش.
اما با منطق باشیم
روحانی رییس جمهور این مملکته ما بسیجی ها هم پشتیبانشیم.
یاعلــــی
جااان؟ آر پی جی؟؟ کجا قایمش کردی شیطون
حماقته واقعا من خودم بسیجی ام ولی با این کارا مخالفم
علي رجبي
Iran, Islamic Republic of
شهيد بهشتي ميگفت امريكا از دست ما عصباني باش و ازاين عصبانيت بمير.
...
مجید مجد
United States
بابا اینطوری جلوه نشه که هر کاری روحانی کرده با هماهنگی رهبری بود معلوم نیست و اینجوری نشه هر کاری روحانی کرد بزنیم با هماهنگی رهبری
صفر و صد نظر ندیم
ولاییت
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم اونی که کفش انداختی،ببینمت دستت رو ماچ میکنم ،گل کاشتیّ،لیاقت اصلاحات همینه،کسی که جنایات آمریکا رو نبینه وپا رو خون شهدا بذاره کفش سهل باید... پرتاب کنی....
Iran, Islamic Republic of
حتما با این مذاکرات منافع اونها به خطر افتاده که کفش پرت میکنن
خیلی گنده اش نکنید
چرا آقای روحانی با اولین سفرت به امریکا جنایت این کشور را ندیده گرفتی و با شیطان بزرگ که امام ره فرموده بودند صحبت نمودی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! ملت منتظر جواب است.
....
Iran, Islamic Republic of
براش مهم نبوده عزیزم اینطوره بیشتر بخور بخوره براش ...جنایات امریکا کیلو چنده؟ رهبری کیلو چنده؟ مرگ بر ضد ولایت فقیه
United Kingdom
ملت؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما بابک زنجانی نیستی؟
چقدر منافعتون به خطر افتاده که اینقدر عصبانی هستین؟
میقهی
اساعه ادب به ریاست جمهوری بسیار عمل زشت و دور از شان ملت فرهیخته ایران حتی مخالفان ایشان است . نیروی انتظامی ومسئولین امنیتی باید برخورد لازم را با این مورد انجام دهند.
محمد رضا
ديكر زمان افراط تمام شده است اين قوم تندرو به تركستان مى رود
United States
دل شماها خوش
اینها منافع مادیشون در قطع رابطست
حرفهای مطرح شده توسط اقای روحانی در مورد مساله هسته ای همان حرفهای دولت قبل است یعنی مواضع قبلی جمهوری اسلامی
پس موضع جدیدی اتخاذ نشده امریکاییها فهمیده اند که مواضعشان شکست خورده است و مایل به تغییر موضع اند و تغییر دولت را دست اویز قرار داده اند .
مگر انکه حرفهای پشت پرده ای در جریان باشد
بیخود موضع اقای روحانی را بزرگ نکنید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي روحاني از شما بخاطر همه تلاشهايي كه در جهت مذاكره با آمريكا انجام مي دهيد تشكر و قدرداني مي نماييم. موفق باشيد. انشاءاله
آرمین
Iran, Islamic Republic of
روحانی یا باید ساعات کار کارمندان را به اعتدال
(40ساعت درهفته) برساند یا اینکه افزایش حقوق هماهنگ با تورم در الویت قرار دهد.
Iran, Islamic Republic of
2روز مانند دیگر استانها رفتند سرکار، خیلی درد داشت؟؟!!
اگر قرار کاهش ساعت کاری باشه باید برای همه استانها باشه نه فقط تهران
Iran, Islamic Republic of
مملكت قانون و حكوت دارد
حركت نسنجيده درست نيست گرچه هركس مي تواند بدون رفتار هنجارشكنانه اعلام نظر كند
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه با افزایش ساعت کار , اکثریت کارمندان به صف مخالفین دولت تدبیر پیوستند.
احمد
Germany
بسیجی میسوزه اما دود نداره...
قطعا اینها بسیجی نبودن یه مشت آدم متحجر که میگن ایدیولوژی ما درسته و فکر میکنن عقیده اونا حرف دین هم هست
بسیجی کار نسنجیده نمیکند
هرچند
البته امیدوارم اقای روحانی از این بازی های غربی ها عزتمندانه بیرون اید که البته برای بدست امدن این عزت چه ”خون دلها خورده ایم”
تا کی بسوزیم و سوختن مون دود نداشته باشه؟
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی بالاخره جواب بدهید شما هلوکاست را قبول دارید یا نه؟ چرا جرات نمیکنید صریح جواب بدید بفرمایید هلوکاست حقیقت تاریخ است یا جعل تاریخ ؟این سوال خبر نگار امریکایی نیست سوال یک ایرانی از شماست جرات داشته باشید مانند اقای احمدی نژاد اگر امروز دارید چار نعل میتازانید بواسطه شهامتهای رییس جمهور قبلی است که استکبار را به نقطه ضعف کشانده و شما دارید از ان بهره بردای میکنید
مگه مشکل ما الان هولوکاسته؟
اینکه آقای روحانی در نطق سازمان ملل به شدت از مردم فلسطین حمایت کرده و نژاد پرستی اسرائیل را با لفظ "آپارتاید برای توصیف آن کم است" تشریح نموده و در اجلاس خلع سلاح به صراحت تاکید کردند که علت نا امنی منطقه اسرائیل است و فورا باید NPT را بپذیر بهتر و موثرتر است و یا طرح هولوکاست که موجب مظلوم نمایی اسرائیل در چند سال اخیر و بهره برداری تبلیغاتی از آن شد و هیچ دستاوردی برای ما نداشت؟
احمد
تادیخ رو مطالعه کن تا بفهمی چی شده . اون آقایی که می گفت هولوکاست دروغ است و یهودیان باید از نقشه محو شوند خوشبختانه دیگر رفته.. خدایا شکرت
lllll
مرگ بر خائنین بزودی دست همه رو میشه
امیر
راست میگی تو .جات گرم و نرم
Germany
همون توی تاریخدان و رئیس جمهور محبوبت (احمدی) جعلی بدونن کافیه بابا! دلتو خوش کن که حملات 11 سپتامبر هم کار خود آمریکا بوده ببین چی گیرت میاد از این مهملات آقای تاریخدان شجاع غیرتمند همیشه در صحنه!
.....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اصلاحالات
مرگ بر فتنه گران امریکایی
United States
اینکه نظر منه،کشتار یهودی ها واقعیت تاریخی است
ولی موضع رییس جمهور و وزیر خارجه فهیم این بود که هر کشتاری محکومه که یک موضع صحیح است
احمدی نژاد با حرفهای بی مورد فقط هزینه تراشید و موجبات مظلوم نمایی اسرائیل کثیف را فراهم کرد
برواول تحقیق کن بعدحرف بزن خیلی ازدانشمندان ومتفکرین کشورهای آمریکاواروپا باسندومدرک ثابت کرده اندهولوکاست دروغ ومظلوم نمائی بوده وفقط برای اجرای نقشه اشغالگری شون بوده است تاحکومتی ازنژادپرستهای یهودایجادکنند .اگرانسان آزاده ای باشی اول تحقیق وعقل بعدنظر .
علی رمضانی
تضاد است.این تماس شاید آتش بسی بین ایران و آمریکا باشد اما هیچگاه به معنای دوستی و صلح نخواهد بود چراکه خاستگاه مبانی تئوریکمان م
ببینید لنگه کفش .....آنجا نیفتادا؟
اگه هم کسی اعتراض داره نباید توهین کنه
رهبری انقلاب درباره این موضوع صریحا صحبت کرده بودن چه درباره حوادث مجلس چه حادثه قم و چه حادثه رحلت امام در تهران
نباید اعتراضات بوی توهین بده
جوانان عزیز حواسشونو جمع کنن
ولي دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش به چه مجوزي دانش آموزان پسرانه سلمان فارسي و راهنمايي شهيد بهشتي منطقه 9 را بخاطر چاپلوسي و........آنهم بدون هماهنگي اوليابه فرودگاه حضرت امام برده براي استقبال روحاني اين حركت يعني چه.....؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی تدبیر وامید زورکی...
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه فانی
محمد
درود بر روحانی /متشکریم متشکر
....
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اصلاحات...
Italy
کار اشتباه حتی از سوی حزب اللهی ها محکوم است
Australia
بیخودی اسم یک مشت خود سر را حزب الهی نگذار
اینها همان هایی هستند که از دیوار سفارت انگلیس بالا رفتند و رهبری از کار آنها ناراحت شدند
شیرعلی
United States
افراطیون، نتانیاهو پیوندتان مبارک .
نگو؛جیره و مواجب بزرگان اصلاح طلب قطع میشه!
Iran, Islamic Republic of
نماز میخواندند در مسیر حرکت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد چطور نمازشان را قطع کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نماز خوان کفش پرتاب میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در شان یک نماز خوان نیست کفش پرتاب کند. در هر صورت کارش زشت و غیر قابل توجیح است
....
Iran, Islamic Republic of
ببخشید میشه شما تشخیص بدین نماز من چی؟ آیا نماز من درست است ؟ به نظر شما خدا نماز من را قبول میکند.خانم یا آقای معاون خدا...
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم نما ز شما درسته یا غلط اما اگر مرجع تقلید دارید میتونید ازشون بپرسید به شما خواهند گفت که نماز در مسیر حرکت وراه مردم باطل است چون محل حرکت مردم و ایجا مزاحمت مسیر مردم است- اگر این را نمیدانستید پس احتمالا نماز خوان نبودید و توسط عده ای انجا جمع شدید - عده ای که سودشان در تحریمها و تیرگی روابط ایران با جهان است ! عده ای که در این تحرمها جیبهاشان را پر کردند
Iran, Islamic Republic of
این افرادی که این کارهای زشت رو میکنند نه طرفدار مردم هستند ونه طرفدار رهبری- خوب مملکت حساب کتاب داره- مجلسداره - رهبر داره اگه قرار گوشزد کنن میکنن این کارهای زشت چیه- بنده به اقای روحانی رای ندادم و لی با این کارها مخالفم - آخه برا چی از مذاکره با امریکا باید بترسیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه حرف نداریم؟ مگه منطق نداریم؟؟؟؟؟؟ کسانی که این کارهای زشت رو میکنن سودشون تو قطعی و تیرگی روابط ایران با کشورهاست از جمله آمریکا زیرا تو این تحریمها خیلیها کیسه دوختن و کیسه پر کردن همینه کفش پرتاب میکنن
علی
آیامخالفین اوباماهم همین رفتاررابارییس جمهورشان داشتند
Iran, Islamic Republic of
داشتن یا نداشتن مهم نیست. مهم اینکه اینجا آمریکا نیست که مردم آمریکا رو با اینجا مقایسه میکنی حالا درسته که رییس جمهور اشتباهی شده...شما هم اگه دوست دارید اینجا آمریکا بشه تشریف ببرید چون ما نمیذاریم سید علی تنها بمونه....
درود بر اوباما
مرگ بر امریکایی که نیم قرن در حق این ملت ظلم آشکار کرد؛ مرگ بر امریکایی که همین الان هم مانع از ورود دارو به این کشور می شود
عبدالله
....بر سر انهای که کفش پرتاب کردند ...
Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه ،دمتون گرم،گل کاشتید ،کاش بیشتر پرتاب میکردید یکی کمشه
ضد اختشاش
تازه داستان شروع شده ، 4سال دیگه روحانی بای بای روحانی بای بای روحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بایروحانی بای بای...
به همین خیال باش... 4 سال نهو 8 سال!!!
Iran, Islamic Republic of
مخالفان از سفارت روسیه 15 هزار دلار پول گرفتند که برخی کارهای بی شخصیتی را کردند .
اين يعني اسلام و دين
مبارك است
مهم نیست
امان از دست توده ایهای ریش دار !
کارهای خودسرانی که جلوتر از رهبری حرکت میکنند
رهبری فرمان دهند ماشین روحانی با افتخار بر دستان مردم روان خواهد شد و اگر ایشان لب تر کنند زیر پا له میکنند
اما بدون اذن ولی این کارها بی ادبی به مقام رییس جمهور است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بیچاره هر چه داری از بسیجی داری امنیت /حریت/ملیت/شخصیت ازهمه مهمتر انسانیت
بدبخت به فکر اخرت باش ونه به فکر اخور
عرافیها هم از شدت شادی جلو پای امریکاها کوسفند کشتند والان هم به خاطر
نقشه شوم صهیونیزم امریکا هر روز صدتا صدتا قربانی میشن حالت اقایون روشنفکران متمدن بی حجاب
این ا.... را که به رئیس جمهور حمله کردن با نام و نام خانوادگی و عکس به مردم معرفی کنید
عجب استقبال خودجوشی بود از روحانی!
علینقی
United States
متاسفانه بعضیها از رهبر وریس جمهور وشورای نگهبان انقلابیترن.واقعا بنظرشما به اینها چی میشه گفت؟
مدارس پسرونه را تعطیل کردن با اتوبوس اوردن برای استقبال بقیشون هم بچه های دفتر سینمایی کوثری و رخشان بنی اعتماد بودند که در فتنه هم خیلی فعال بودند
ماشاالله حسابتان هم دقيق شده ... حالا كه اينقدر دقيق شديد ، كدام تشكل بود كه كفش پرت كرد ؟
همون غیرتمندایی که هشت سال از تو و نوامیس ایرانی دفاع کردند
سعید
اونهایی که دم از شهید و امام و اینها میزنید
مگر شهدا برای به غیر از مردم رفتند و کشته شدند؟
پس چرا شماها با پاچه گیری و پاچه گرفتن به جون امریکا و همون ملت افتادید؟
حاضرم قسم بخورم تو هفت نسل قبلتون حتی یک شهید هم نداشتید!
شهدا برای مردم رفتند
حالا شما مردم را زیر پا میزارید که شهدا شهدا کنید
شما پول داروی اون جوون سرطانی رو میدید؟
شما شکم اون بچه هایی که گشنگی شب تا صبح بیهوش میوفتن سیر میکنید
شما موجبات ازدواج دخترها و پسرهایی که دارن تو منجلاب غرق میشن میدید؟
کوچکترین اتفاق همین تماس ساده این بود که امارات اخراج ایرانیان رو متوقف کرد و دارو راحت تر تو بازار پیدا میشه
خدا شما و امثال شمارو لعنت کند که از خون شهدا و خون به دل کردن مردم برای خودتون جیب ساختید
روح الله شهامت
Iran, Islamic Republic of
بقول حمید سبزواری ..
به رنگ امده دشمن اگر به جنگ نبرد..
مصطفی
من خودم به جلیلی رای دادم و افتخار به رایم میکنم اما چند نکته رو بدونین:
مگه روسیه و فرانسه با سوخو و میگ و میراژ و سوبراتاندارد بچه های مظلوم ما رو تو جبهه شهید نکردن؟چرا فریاد واشهیدا بعد از اومدن بوتین سر ندادین؟
مگه همین کشورهای عربی نبودن که با دلارهاشون بول جنگ رو دادن به صدام؟چرا هر وقت شیخاشون میان ایران کسی صداش در نمیاد؟
مگه همین صدام لعنتی که اینهمه بلا سر ما آورد الان ما با کشورش در ارتباط نیستیم؟
بذارین کنار اینهمه انتقاد بیخودی رو. این کشور رهبر داره و بدون اجازه اون کسی حق دیدن عکس اوباما رو هم نداره. بس کاسه از آش داغتر نشین لطفا. راستی مگه آمریکا نبود که رابطشو با ما قطع کرد نه ما با اون؟
بابا استقیال چی بچه مدرسه ای ها رو آوردند به زور استقبال !!!
و شروع می شود .... عوامفریبی!
خاک تو سر پرتاب کننده و ساپورتر پرتاب کننده
اوباما مچکریم ، روحانی مچکریم ... آفرین به شما مگر شما به لطف خدا و امام زمان به فکر این ملت مظلوم باشید ...
محمود امیری
ای کاش عکس نماز گزاران را نشان می دادید که قبله را اشتباهی ایستاده بودند.
یاد نماز جمعه برخی نماز گزاران آن روز تاریخی افتادم.
Czech Republic
کمترین پاسخ برای رفتار ذلیلانه دولت همین کفش بود و واکنش واقعی مردم که منجر به یکسره شدن کار دولت می شود در راه است
داستان داستان پیر و زال است و انها کی اند و مواجب بگیر و دست پروده چه کسانی هستند و چرا این استقبال و درود و مرگ برای عد ه ای خاص است و قانون کجای این جامعه حاکم است و این خود سر ها در مشت عد های هستند و بس و مابقی بهانه و سر گرمی ،شکم انها سیر است و خبر از دارو ما ندارند
عقب مانده های ذهنی توی هر کشوری وجود دارد .اگر اینان مسلمان واقعی بودند حتما میدانستند که نماز را نمیشود در مسیر راهها خواند .خوب توجه کنید نماز را توی راه میخوانند عقب مانده های ذهنی
اختلاف بس است
جان من تمامش کنید
جدال بس است وحدت کنید
آرامش خود را حفظ کنید
مراقب باشید دشمن سواستفاده نکند
مسعودی
این کار شایسته نظام نبود باید صداوی واحد داشته باشیم
متاسفم
مسعود
کارناسنجیده شمادریادهاخواهد ماندو روزی ازعمل زشتتان پشیمان خواهید .افکارمنسوخ شده تان جایی دربین ملت ندارد.میدانیم شماها منافعتان درخطر است ودستتان ازبیتالمال دور میشود ولی به شکر خداوند منان عمرکثیفتان روبه پایان است
احسان
اینها همان اراذل و اوباش هایی هستن امثاله شعبون بی مخ ایشالا به درک واصل شن به زودیه زود
اعتدال
United Kingdom
اين خطاب رهبري را كه مشخصا به شما گفته شد: «بنده با اينجور كارها مخالفم. بارها به مسئولين و كسانى كه ميتوانند جلوى اين چيزها را بگيرند، تذكر داده‌ام. آن كسانى كه اين كارها را ميكنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نكنند.»
France
همین عناصر نادان افراطی اوایل انقلاب دشمن تراشی کردند وجنگ هشت ساله را که منجر به تخریب کامل کشور وشهید و معلول شدن بیش از یک میلیون نفرودر نهایت آن جام زهر شد، جلو اینها باید گرفته شود.
Germany
شما كي باشي
ما همیشه کاتولیک تر از پاپ هستیم و از رهبر چلو تر تصمیم میگیریم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید اونهایی که کفش پرتاب کردند حتماً منافعشون در خطر هست / چرا هیچکس قبول نمیکنه مردم دارند با فقر و نداری زندگی می کنند .
Iran, Islamic Republic of
باز هم این شعبون بی مخ ها از راه رسیدند
Iran, Islamic Republic of
آدم احمق زیاد پیدا میشود با کسی که دنبال حل مشکلات مردم است مخالفت کند چون آنها کسانی بودند وهستند که آبروی ملت را در سازمان ملل ودنیا بردند ومردم و نظارم را تاآستانه سقوط کشانندند آقای روحانی گر بدی گفت حسودی ورفیقی رنجید گو توخوش باش که ما گوش به احمق نکنیم. درود بر شما
احمق اونیه که به آمریکا دشمن شماره یک اعتمادمی کنه .
حسن
Iran, Islamic Republic of
این گروه آیا اجازه تجمع داشتند یا خیر قابل توجه نیروی انتظامی؟از رئیس جمهور محترم نیز کمال سپاس را دارم.
یادتون هست :
می جنگیم می میریم سازش نمی پذیریم!
Iran, Islamic Republic of
مخالفان از سفارت روسیه 15 هزار دلار پول گرفتند که برخی کارهای بی شخصیتی را کردند . این آدمها نه میدونند آمریکا چیه و نه میدونند روابط کیه .
akbar
خداييش هر دو طرف حدود 100نفر بودند؟؟؟؟!!!!
لطفا عكسها رو بگذاريد تا مشخص بشه !!!...
خط دهندگان ای اعتراض باید پیدا شوند ومحاکمه گردند
این که یک اعتراض معمولی بود پس فتنه گران 88که کشورابه آتش کشیدند وآشوب راه انداختندرااگرشمابودید همه رااعدام می کردید !!!!
اینطور که شان ایران حفظ شد و در سازمان ملل همه نشستند و کسی نرفت اینطور احترام برای ایران گذاشته شد واینها همه به خاطر برخورد با دیپلماسی و خردمندانه بود
حسین
United States
صد صد هزار بار زنده باد روحانی روحانی با هماهنگی رهبر رفت با هماهنگی رهبر هر کاری کرده پس اونا که کفش پرت کردن تند رو بی فرهنگ بی فرهنگ بوده می خواسته تنش ایجاد کونه
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
هم تماس تلفني غير قابل قبول است هم بعضي حركات در قرودگاه.فقط اين را از امام بزرگوار و جانشين بر حقش يادگرفته ايم كه اگر در زير تحريم آمريكا نان خشك بخوريم بهتر ازكباب بره بدون تحريم است.روزي خلائق دست خداست نه اوباما.
همیشه صدمه از جانب افراطی گری بوده است چه در صدر اسلام و چه در حال عده ای در آن زمان به نام دین رو در روی حق بودند و احساس میکردند این حق است و با افراطی گری حقیقت را نادیده گرفتند و حال عده ای این چنین با رفتارهای غیر اخلاقی و اهانت اینچنین رفتار میکنند با نام دین مداری و حمایت از دین ما باید الگویی رفتاری به عنوان کشور اسلامی برای سایرین باشیم نه اینکه با رفتارهای غیر اخلاقی رفتار نماییم .
دانشجو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مخالفین چهره های شناخته شده ای هستند که نمیدونم چرا قوه ی قضائیه دستگیرشون نمیکنه همان به اصطلاح خودجوشایی که توی 8 سال گذشته شکل گرفتند
سعید معتمد
شما خودتون سرآمد غوغاگران و هوچی گرایانید ...خجالت بكشید از اینكه واژه جدید تندرو رو اختراع كردید برای اتهام زدن به انقلابیون.....فتنه گران مطمئن باشید همین چهار سال رو هستید...مرگ بر آمریكا و ایادی داخلیش
جواد
خجالت بکش انقلابی این چه نوع حرف زدنه باید با برادر دینیت درست حرف بزنی.فرمایشات اقا حجت هست.ما گوش به فرمان اقا هستیم.درود بر تمام هم وطنانم که شهدا هم برایشان رفتند
شیرین
عزیزم مثل اینکه خیلی دوست داری همیشه عقب افتاده و تحت تحریم باشی نه؟؟اگه به نظرات دقت کنید موافقان روحانی + بیشتری دارند
باید دست روحانی رو بوسید
United States
روشن است رانت خواران وضعیت تحریم و نگران از عادی شدن وضع به تکاپو افتادند و کفش را توسط یک بنده از همه جا بیخبر پرتاب کردند. چشم آقایان روشن
محمد
اقای روحانی یادتون نره که امام فرمودند ما آمریکا را زیره پا می گذاریم یه وقت یادمون نره یه دفه آمریکایی ها رو بغل کنیم بعدشم شما به فرزند نا مشروع آمریکا و سگ نگهبتنش رسمیت دادین و نامه اسراییل رو بدون هیچ قیدی در سازمانه ملل به کار بردین.
کاملا تائید میکنم یکی ازمواردی راکه آقافرمودند درست نبود همین که به اسرائیل رسمیت داد!!!! هولو کاست راتائید کرد و....
من هم باصحبت كردن باامريكا مخالفم یعنی خوشبين نيستم
اصلاً نگران نباش دولت مرادن ما همه زیرک و باهوش هستند البته اگر فرمایشات رهبری رو مد نظر قرار بدهند در این راه ایران اسلامی به لطف پروردگار پیشرفتهای زیادی خواهد کرد در همه حوزه ها باید استفاده کرد نه مورد استفاده قرار گرفت. باید در صنعت هوا و خودرو تمام صنایع مادر بیشترین بهره ها را ببربم.
به خودت مسلط باش برادر
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
واقعا خجالت اوره يك عده افراطي به رييس جمهور محبوب ومنتخب مردم توهين كنند ننگ برشما ديكردوران افراطي گري به سرامده
محمد
Germany
روحانی چهره محبوب ایران?روحانی دوست داریم
gggg
United Kingdom
يك عده قليل تندرو و تندخو و بي منطق ملت ايران رو به سخره گرفتند و هيچ اراده اي هم وجود ندارد كه اونها رو سر جاشون بنشاند
محمد حربی زاده
با سلام خدمت هم میهنان عزیزم. به نظر بنده آمریکا چون میدید ایران به شکل با جذبه ای به خاطر مواضع منطقی که در قبال سوریه و دیگر مسایل جهانی گرفته بود در کانون توجه دنیا قرار داشت، این رابطه(آمریکا با ایران) باعث میشد که از این قافله عقب نمونه و برای همین هم اصرار به این کار داشت. البته مواضع جناب آقای رئیس جمهور روحانی بسیار منطقی و مناسب با موازین سیاسی و اعتقادی بود. اگر هم نرمشی صورت گرفته به خاطر کم کردن فشاریه که به مردم تحمیل شده(که مصلحت درینه). البته این استقبال بی ادبانه ای که برخی عناصر نا آگاه از ایشون کردن سنخیتی با فرهنگ ایرانی اسلامی ما نداره. از دوستان هم خواهش میکنم از هر دسته و با هر تفکری هستن با هم صبورانه تبادل نظر کنند. اگه قراره همدیگه رو تحمل نکنیم که میشیم مصر و پاکستان و ... هم کشورمون تکه هم مردمش. ایران ما نیاز به همه ایرانیها داره روحانی. روشنفکر بسیجی. اصلاح طلب همه باید برادرگونه در کنار هم باشند.موفق باشید
زهرا
Finland
زنده باد روحانی قهرمان.کسانی که کفش پرتاب کردن ادمای کاملا تندرو هستن که حتی اسلام هم تندروی رو نمی پسنده
مجید
Iran, Islamic Republic of
اینها حامی رهبری نیستند چون رهبر انقلاب در این برهه تشخیص و صلاح را در این تصمیم دانسته اند
در واقع این افراد کسانی هستند که واسطه ورود کالا به ایران با قیمت های چند برابر به ایران و فقیر نگاهداشتن مردم اند اینها منافعی دارند که با رابطه با امریکا از بین میرود مسلما اینها بالاتر از مقام رهبری نیستند.
علی
باسلام واقعا خوش خیالیه که بعضیها فکر کنند امریکاییها ساده هستند وبایک لبخند روحانی تحریم را کنار میگزارند طبق گفته امام ره رابطه ما باامریکا رابطه گرگ و میش است
اميركوروش
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما

از اينكه همه ميتونن حرف شون را بزنند خوشحالم فقط لطفا تند باهم صحبت نكنيم .

دوره افراطيون ( انصار ارتجاع و صهيونيست ها ) تمام شده

اكنون دوره خرد و آگاهى و اعتدال و بصيرت و وحدت و صلح و آزادى ست

با سپاس
محبوبه
من فقط اینو میدونم اگه زمان آقای احمدی نژاد کسی توهین به ایشان میکرد مستقیم سر از اوین در می آورد درحالیکه الان خبری نیست
an
همین کوته فکریها باعث بدبختیمون شده. کدوم انتقاد کننده ای رفته بود اوین؟ همیشه انتقاد بوده و هست
اینهمه توهینی که به احمدی نژادشد چندتاشون راکه ازاوین سردرآوردندرابه ماهم نشونی بدید !!!!!!
نیماراسخ
با شعار تدبیر و امید اول بلیت هواپیما را گرانتر کردند و بعد آب و برق و گاز را.آخرین شعشعه ی تدبیر و امیدشان هم نصیب هنرمندان این مملکت شد که بیمه ی تامین اجتماعی 6000 نفرشان را قطع کردند و....خجالت هم خوب چیزی است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
من نمیخوام نظر بدم ، ولی وقتی نظر ها رو خوندم

یه سوال برام پیش اومد :

چرا هیچکس حاضر نیست کمی تغییر موضع بده ؟؟؟

چرا انقدر تعصب ؟
روزبه
دوستان عزیز در موقعیت فعلی نبایستی عجولانه برخورد کرد. ملاک و معیار حرکت باید تدابیر و راهنمایی ها و مواضع مقام معظم رهبری باشد. افراط و تفریط در سالیان گذشته همواره مانع پیشرفت کشور بر اساس منویات حضرت آقا بوده. باید صبر کرد و بصیرت داشت ...
mahmood
با سلام به تمامی مردم ایران.بنظرم باید به عقاید هر دو طرف(موافق و مخالف )احترام گذاشت.در این که آمریکا جایی نمیخوابه که زیرش آب بره هیچ جای شکی نیست.ولی فکر میکنم که دولت مردان ما امروز به بلوغ سیاسی کامل رسیده باشند که همانند سالهای گذشته بازند از میدان خارج نشوند.سی و اندی سال گفتیم مذاکره نه نه نه،این شد حال روز کشورمون،چه ایرادی داره یه چند صباحی هم از در مذاکره وارد بشیم.
جواد
آقایون به اصطلاح دلسوز شما فکر کن روحانی با اوباما صحبت نمیکرد بعد اونا همه جارو پر میکردند که ما میخواستیم مذاکره کنیم اما اونا نخواستند
اصلاکی گفته بود بروند مذاکره کنند ؟؟ قراربود بروند درجلسه سازمان ملل و5+1 شرکت کنند . اولا اصل مطرح کردن مذاکره که آمریکا بخواد طلبکاربشه غلط بود .
ثانیا فکرمی کنی حالا نتیجه چی شد؟ موضع سخت تری گرفتندودرسخنرانی بعدازآمدن روحانی توهین هم کردند !!!
محبوبه
شما مثل اینکه توی این مملکت زندگی نمی کنید من روی صحبتم با کسانی است که چشم باز وواقع بین دارن واز ... خبر دارند
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام من خودم یه اصولگرای تمام عیارم رای من هم به روحانی نبود و مخالفش هم بودم و هستم خواهم بود ولی ایشون در حال حاضر با رایی که آورده رییس جمهور قانونی این کشوره و این نشاندهنده روح خودخواهانه و مستکبرانه اونهایی که این کار رو انجام دادن و یا تاییدش کردن چون دموکراسی به کسی اجازه توهین به یک مقام رسمی رو نمیده چون من خوشم نمیاد نباید این کارهای احمقانه رو مرتکب شد اصولگرای واقعی این حرکت رو محکوم میکنه
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
من خیر سرم یه ایرانی هستم کشور ونظامم روهم دوست دارم کسانی که مخالف رابطه ایران وآمریکا هستند همون حقوق بگیر هااند که ماهیانه سه چهار میلیون شاید هم بیشتر پول توجیب می زنند وخودشون و زن وبچه هاشون تو رفاه کامل اند وهیچ اهمیتی نمی دهند که اقشار کم درآمد جامعه در چه وضعیتی زندگی میکنند اگر تحریم ها برداشته بشه واین گرانی ها گورشان راگم کنند ملت حتما راضی خواهند بود انشالله که همین طور خواهد شد
آقای روحانی دوستت داریم پشت سرت واییستادیم.
MOHAMMAD
United States
توهين به روحاني در فرودگاه را شديدا محکوم مي کنيم/ اين اتهامات به پايداري و سعيد جليلي نمي چسبد
فاطمه آليا،عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري
رز
ای کسی که لنگه کفش پرت کردی ننگت باد
Saudi Arabia
اولین فایده طرح مذاکره با امریکا ایجاد دو دستگی در داخل کشور هست . بعضی ها موافق و بعضی مخالف. و این همان چیزی است که آمریکا می خواهد.
مرادی
United States
اونهای که به جای استقبال رفتند کفش پرتاب کردند یه مشت وطن فروشند
جعفر
United States
خودشون بینند از این مباحث که قند تو دل برخی ها آب شده چه سودی بردند ؟ کجا را حل کردند؟ کی اصلا به حرفشون اعتنا کرد ؟ همانجا تو روی خودشون می گفتند ما با اسرائیل هستیم؟ حرف آخرشون این بود که حرف ما را قبول ندارند مگر اینکه همه چیز را تحویلشان بدهیم و نوکر حلقه بگوششان باشیم قران می فرماید : لن ترضی عنک الیهود و النصاری حتی تتبع ملتهم . شما بهتر اینها را می شناسید یا خدائی که آنها را خلق کرده است لطفا مثل کبک سر زیر برف نکنید و خیال کنید کسی شما را نمی بیند و خواهشا اینقدر از امام خامنه ای خرج نکنید دلش از دست دشمن دانا و دوست نادان خون است . دعا کنید امام رمان بیاید تا دست برخی ها را رو کند تا سیا رو شود هرکه در او غش باشد