پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

تصاویر آتش‌سوزی‌امروز در دبستان 'شین‌آباد'

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 258686
دانش‌آموزان دختر چهارم ابتدایی در کلاس درس و در میان شعله‌های آتش محبوس بودند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، زمستان‌ها در آموزش و پرورش در کنار تمام نکات مثبت و خوب آموزش، یادآور حادثه‌هایی تلخ است؛ آری، یادآوری آتش‌سوزی بخاری‌های برخی مدارس که حوادثی تلخ را رقم زده است، هنوز اشک را میهمان چشمان می‌کند.
 
یاد ۱۳ دانش‌آموز دبستانی روستای سفیلان هنوز هم قلب‌ها را می‌فشرد و ناخودآگاه قطرات اشک، گونه‌ها را تر می‌کند؛ انگار فریادهای کمک‌ خواستن‌ آنها که در میان شعله‌های آتش گم شد، هنوز در گوشمان است.
 
هر چند که آن ۱۳ دانش‌آموز دبستانی رفتند اما هنوز سند حادثه تلخ آتش‌سوزی در کلاس درس روستای درودزن باقیست؛ چهره سوخته ۸ دانش‌آموز.
 
و اما حالا، در روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی، حادثه‌ای دیگر روی داده است؛ حادثه‌ای که هنوز درباره نوع اتفاق آن حرف و حدیث‌های فراوانی است.
 
منابع محلی عنوان کرده‌اند: صبح امروز دانش‌آموزان دختر چهارم ابتدایی در سر کلاس منتظر آمدن معلم بودند که بخاری کلاس که نشت نفت داشته، منفجر شده است و دانش‌آموزان در کلاس محبوس مانده‌اند.
 
با کمک مردم روستا، پنجره آهنی کلاس از دیوار جدا شده و توانستند 29 دانش‌آموز دختر را از شعله‌های آتش درآورده و آتش را مهار سازند.
 
منابع محلی عنوان کرده‌اند که تمام یگان‌های امدادی اعم از اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش با تمام توان در انتقال مصدومان مشارکت کردن و یگان‌های امدادی از شهرستان های مجاور مثل مهاباد،نقده، اشنویه و ارومیه نیز برای حمل مصدومان به پیرانشهر آمده بودند.
 
29 دانش‌آموز کلاس چهارم ابتدایی و معلم مدرسه در هنگام کمک‌رسانی مصدوم شده است.

 

 

 

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...مگه هزینه انتقال گاز به این روستا ها چقدره که دریغ میکنید
Malaysia
هنوز در تريبون هاي كشورم مي گويند كارهاي خوبي شده اما اشكال زياد است !!!!!...
آقای وزیر استعفا نده! باید از مسءولش سوال کرد نه شما!!!
به نظر شما اینبار آقای وزیر این موضوع را چگونه توجیه خواهد کرد؟